Ihmettelen vain niitä, jotka puhuvat kertauksesta löysänä paikkana, jossa istutaan nuotion äärellä vetämässä bisseä ...
t: raskassinkojoukkue menee sinne minne käsketään :mad:
893 posts, 45 pages, 375,961 views
Ihmettelen vain niitä, jotka puhuvat kertauksesta löysänä paikkana, jossa istutaan nuotion äärellä vetämässä bisseä...
Jos sinulla on sodanajan sijoituspaikka niin kertaukset tulevat varmasti.
mutta onko tietoo mitä tapahtuu jossei ole sijoitusta?
Voisiko joku kertoa paljonko B-miehillä on kertausaamuja? Nimim. kirjeitä odotellen. :scared:
Esim. mun iTKK-ryhmässä on kaksi B-miestä ja kertaamassa olivat.
Jos sinulla on sodanajan sijoituspaikka niin kertaukset tulevat varmasti.
mutta onko tietoo mitä tapahtuu jossei ole sijoitusta? siis niinku a-miehenäkään. meni sukset ristiin jaosjohtajan kanssa ja niinpä kuulun parhaaseen "sijoittamattomat" ryhmään. tosin VSiTR, jossa alikkina palvelin, on jo lopetettu. eli eeppäilisin ettei ole kertauspelkoa...
mutta voisi olla ihan nastaa mennä hiukan tetsaa. ei se nyt niin kamalaa ollut. tosin olen olllut aina hiukan "erikoinen" :)
Esim. mun iTKK-ryhmässä on kaksi B-miestä ja kertaamassa olivat.
Meille 1.4.1999 (voi juma... onksiit näin paljo :eek: aikaa) vapautuneille lääkintämiehille sanottiin, että aikasintaan vuonna 02 (vai 03) tulee kutsu. Ei ole vieläkään kyllä näkyny *koputtaa puuta* Eikä muuten oltu edes B-miähiä. Onhan tuonkin reissun loppumisesta kohta 5 vuotta...
William Burroughsin mukaan armeijan saa hyvin väistettyä katkaisemalla oman sormen. Psykoterapeutit kun vuolaasti kirjoittavat vapautuksia moisista toimenpiteistä. :D
Kuuluin kertausharjoituksissa samaan komppaniaan juSSin kanssa ja täytyy tosiaan sanoa, että harjoitus oli aivan samaa paskaa mitä armeijassa: nukuttiin vähän, tetsattua tuli, vaatteet oli märkiä ja kestovitutus oli päällä koko 8 vrk.
Ihmettelen vain niitä, jotka puhuvat kertauksesta löysänä paikkana, jossa istutaan nuotion äärellä vetämässä bisseä ...
Kiitos teidän kertaajien maaliosastona toiminut sotilaspoliisikomppania nukkui 3 ylimääräistä yötä teltassa. Ei ollut mitään hirveän hauskaa hommaa näillä säillä. Kestovitutus meilläkin siis :)
Kuuluin kertausharjoituksissa samaan komppaniaan juSSin kanssa ja täytyy tosiaan sanoa, että harjoitus oli aivan samaa paskaa mitä armeijassa: nukuttiin vähän, tetsattua tuli, vaatteet oli märkiä ja kestovitutus oli päällä koko 8 vrk.
Meillä oli kyl tollasta makkaranpaistoo, kahvinjuontii, ja sellasta. Saunottiin joka ilta, ja kateltiin kun Hornetit laskeutuu. Leirin alussa pistettiin verkko pystyyn (n. 5 tunnin homma), ja lopussa purettiin se (n. tunnin homma). Loppuaika väsäiltiin jotain yleishyödyllistä, ettei ollut tylsää.
olitsä jossain lastentarhajoukoissa missä koulutettiin kerhotätejä?
jaettu vahinko on puolikas vahinko :king:
Ei oo tullu törmäiltyä. Ja Lehdon jutut on välillä aika sairaita. Arvaa muuten onko sekaannuksia kun mulla on sama sukunimi kun ajomestarilla...
Huh, yritän aina vältellä Lehtoa kun asioin Kuljetuskeskuksessa.. :)
Lehto on oikeasti hyvä tyyppi, sitten kun sen omituisen huumorintajun älyää. Ongelmana on vain se, että ei koskaan tiedä onko mies tosissaan vai ei.
Nimim. 9h päivässä samassa toimistossa 4 1/2 kuukautta...
Joskus satuin vilkaisemaan Lehtoon päin ja hän huomasi sen (virhe!), jonka jälkeen saimme kaikki kuunnella Lehdon yksinpuhelua tyyliin: "Tuo Vuorinen varmaan pitää minua täysin seniilinä miehenä kun tuolla tavalla tuijottelee. Hän varmaan luulee ettei minulla seiso..." Tämä kommentointi tuli tavalliseen tapaan jostain Lehdon toisen kulmakarvan alta. Tiedätte varmaankin sen katseen. :panic:
Lehto on aina inhonnut paria asiaa. Sinuttelua, Santahaminaa sekä maastoväristä palveluspukua (aka kurkkusalaatteja). Joinain päivinä kun hän joutui menemään Santahaminaan ko. kurkkusalaatit yllänsä, hän saattoi kommunikoida koko päivän pelkästään mielenkiintoisilla yhdistelmillä eksoottisia kirosanoja. Yritti siinä sitten pitää naamaansa näkkärillä kun mies oli kuin myrskyn merkki.
Lisäksi en suosittele käsien pitämistä taskuissa ;)
Ltn. Lehto
Eiku se on royal airforce, ja viestiliikenne :)