893 posts, 45 pages, 375,550 views
Originally posted by Sampsa:
Jotkut hakevat nyt kamoja varusvarastolta, harjoitelevat punkan tekoa ja opetelevat muodossa liikkumista.
Originally posted by Liitis:
Ei unta ilman Runkkupukua! Se pehmeä puuvillainen yö-asu!
Originally posted by Analogia:
Miten muuten on, osaako
kukaan sanoa, tarvitseeko armeijassa ottaa nänni- sekä
kielilävistykset poies? Käytännössä käsittääkseni kaikki
mikä ei näy asepuvun alta on sallittua.. Entäs käytännössä?
(Tatskoja onneksi ei tartte peitellä varmaan, tai ottaa
ihonsiirtoa? =D)
Originally posted by RA:
Ja käytävällähän ei saa ilman paitaa kulkea.
Originally posted by Juska:
Ai, sinäkin olit siellä. Mutta älä silti suosittele. Russarön linnake on lopetettu, olin itse toiseksi/kolmanneksi(?) viimeisessä saapumiserässä (I/00), josta tungettiin sinne väkeä. Mutta joo, jos ei pää hajoa siihen, että ympärillä ei ole mitään, niin kiva paikka.
.we progress
funkyboy:
(tyyliin 6kk ja äkkiä vittuun)
Noin mäkin sanoin, seuraus: pakotettiin auk:n, hajosin auk:n, ylennettiin ekaksi meidän patterista kersantiksi.
Originally posted by Pengo:
Ketäänhän ei varmastikaan pakoteta auk:uun tai ruk:uun, jos ei kiinnosta lukea viikkokokeisiin ja on niissä joka kerta viimeisten joukossa, ei viitsi olla aina ensimmäisenä tekemässä kaikkea/mitään täysillä ja muutenkin kävelee aamupalalle kädet taskussa. Intin voi käydä niin monella tavalla.[/QB]
Originally posted by flaihai-:
flaikku suunttaa kesällä nokan kohti Vekarajärveä. Musta olis kai tarkotus tulla sissi, tai ainiki niin mä kutsunnoissa toivoin...
ja hei kaikki ketkä ootte kesäl vekaralle, vois vaika pidellä vähän yhteyksiä. ni vois sitte ilta/viikonloppu vapailal lähtee jengillä liikkeelle
plur
.m
Originally posted by Wille:
Niinpä. Enpä haluaisi kanssasi lähteä Afganistaniin. Aika huonoa heität. Jos pitäis valita, niin ottaisin mukaan koko osaston Ex-yugosta. Monipoika sielläkin mielsi jo homman varsin rankaksi, joten rupeaa karvat nousee pystyyn tuonkaltaisesta paskasta.
T:KntoJ/B-coy/Finbatt/KFOR
Originally posted by Noste:
II/96 saapumiserässä kesällä. Tämän jälkeen suoritin lahden hennalassa lääkintä au "kurssin"