Minne menet armeijaan & Miten menee armeijassa?

893 posts, 45 pages, 375,586 views

#101 • • Sampsa Guest
Jotkut hakevat nyt kamoja varusvarastolta, harjoitelevat punkan tekoa ja opetelevat muodossa liikkumista.
#102 • • andy braun Guest

Originally posted by Sampsa:
Jotkut hakevat nyt kamoja varusvarastolta, harjoitelevat punkan tekoa ja opetelevat muodossa liikkumista.

Ehkäpä myös jotkut ovat jo huomanneet etteivät sinne kuulu ja odottavat jo pois pääsyä eli huomista...

taino kaikki ei varmaan ole vielä edes paikalla.
#103 • • Liitis Guest
Ei unta ilman Runkkupukua! Se pehmeä puuvillainen yö-asu!

Rakkaudella Liitis

PS:Taitaa olla vahvuuslaskennan aika kasarmeilla
#104 • • yana Guest

Originally posted by Liitis:
Ei unta ilman Runkkupukua! Se pehmeä puuvillainen yö-asu!

onko jossain vielä pakko pitää sitä päällä? tai no enhän mä edes tiedä missä ja milloin jos koskaan sitä ah niin mukavaa settiä on ollut pakko pitää päällä. mun ainoa käyttö sille tais olla kun kiillottelin maihareita.
#105 • • Ana-- Guest
mäkin tässä koetan orientoitua ja otin huulirenkaat poies,
pääsyynä tosin kyllästyminen =) Miten muuten on, osaako
kukaan sanoa, tarvitseeko armeijassa ottaa nänni- sekä
kielilävistykset poies? Käytännössä käsittääkseni kaikki
mikä ei näy asepuvun alta on sallittua.. Entäs käytännössä?

ei huvittaisi puhkoa nänniä uudestaan, sattui niin perke-
leesti. Sama kielen kanssa. =/

(Tatskoja onneksi ei tartte peitellä varmaan, tai ottaa
ihonsiirtoa? =D)
#106 • • RA Guest

Originally posted by Analogia:
Miten muuten on, osaako
kukaan sanoa, tarvitseeko armeijassa ottaa nänni- sekä
kielilävistykset poies? Käytännössä käsittääkseni kaikki
mikä ei näy asepuvun alta on sallittua.. Entäs käytännössä?
(Tatskoja onneksi ei tartte peitellä varmaan, tai ottaa
ihonsiirtoa? =D)

Mun tupakaveri oli nänni/kielilävistetty. Nännilävistystä se piti koko inttiajan. Eihän se sieltä vaatteiden alta mihinkään näy. Ja käytävällähän ei saa ilman paitaa kulkea. Skapparit tuskin tulee suihkuun asti mukaan. (toivottavasti) Kielikorusta saattaa tulla sanomista, mutta ei ne sitä pois tuu repimään. Kyllä se tais kaverillakin koko inttiajan olla. Joku siitä joskus mainitsi mutta ei sitä missään säännöissä kielletä.
#107 • • TfO Guest

Originally posted by RA:
Ja käytävällähän ei saa ilman paitaa kulkea.

Paitsi silloin kun mennään aamu- tai iltatoimiin ja "liidetään" (koska ulkona juostaa, sisällä liidetään) pitkin käytävää vessaan runkkupuvun housut ja släpärit päällä...
#108 • • qqq Guest

Originally posted by Juska:
Ai, sinäkin olit siellä. Mutta älä silti suosittele. Russarön linnake on lopetettu, olin itse toiseksi/kolmanneksi(?) viimeisessä saapumiserässä (I/00), josta tungettiin sinne väkeä. Mutta joo, jos ei pää hajoa siihen, että ympärillä ei ole mitään, niin kiva paikka.

.we progress

Mä olin II/99 rysässä. Vielä sinne tässä tammikuussa menee porukkaa, vaikka jonkun aikaa on jo siitä lopettamisesta puhuttu. Russarön linnakkeen täytyy olla varmasti suomen tylsin paikka!
#109 • • Anonymous Guest

funkyboy:
(tyyliin 6kk ja äkkiä vittuun)
Noin mäkin sanoin, seuraus: pakotettiin auk:n, hajosin auk:n, ylennettiin ekaksi meidän patterista kersantiksi.

Ketäänhän ei varmastikaan pakoteta auk:uun tai ruk:uun, jos ei kiinnosta lukea viikkokokeisiin ja on niissä joka kerta viimeisten joukossa, ei viitsi olla aina ensimmäisenä tekemässä kaikkea/mitään täysillä ja muutenkin kävelee aamupalalle kädet taskussa. Intin voi käydä niin monella tavalla.
#110 • • funkyboy Guest

Originally posted by Pengo:

Ketäänhän ei varmastikaan pakoteta auk:uun tai ruk:uun, jos ei kiinnosta lukea viikkokokeisiin ja on niissä joka kerta viimeisten joukossa, ei viitsi olla aina ensimmäisenä tekemässä kaikkea/mitään täysillä ja muutenkin kävelee aamupalalle kädet taskussa. Intin voi käydä niin monella tavalla.[/QB]

Kyllä pakotetaan! Siitä käytiin astetta suurempi sota mun ja patterin päällikön välillä. En tiedä mikä meni vikaan ku tein päällikokeet " huolimattomasti", en ollu viimeinen mut en myöskään ensimmäinen. Mä uskon et syynä oli se ku olin liian "suurisuinen". Muutama joka tosissaan auk:uun halusi ei tod. päässyt sinne vaikka olis täyttäny kriteerit mennen tullen.

[ 08 January 2002: Message edited by: funkyboy ]
#111 • • flaihai- Guest
flaikku suunttaa kesällä nokan kohti Vekarajärveä. Musta olis kai tarkotus tulla sissi, tai ainiki niin mä kutsunnoissa toivoin...

ja hei kaikki ketkä ootte kesäl vekaralle, vois vaika pidellä vähän yhteyksiä. ni vois sitte ilta/viikonloppu vapailal lähtee jengillä liikkeelle

plur
.m
#112 • • kitty Guest

Originally posted by flaihai-:
flaikku suunttaa kesällä nokan kohti Vekarajärveä. Musta olis kai tarkotus tulla sissi, tai ainiki niin mä kutsunnoissa toivoin...

ja hei kaikki ketkä ootte kesäl vekaralle, vois vaika pidellä vähän yhteyksiä. ni vois sitte ilta/viikonloppu vapailal lähtee jengillä liikkeelle

plur
.m

lähin paikka minne voit lähtee "liikkeelle" on kouvola -city missä lepakot lentää ja on niin kivaa...
vekaralt kouvolaan on aika nihkeet yhteydet jos ei ole omaa autoo... (kaveri ku oli siel niin joutui melkein joka sunnuntai lähtee vekaralle tupakalle....) ja ku kouvolas ei oikein oo mitään hehkeetä.... mut ei se niin kauheet ole...
tammikuu 2003 ilmavoimiin.... ja sieltä uttiin....
#113 • • Jukka Guest
2003 Tammikuussa Isosaaren linnakkeelle, vuosi vielä aikaa.
Tavote olis RUK:uun päästä ja jopa suorittaa se.. saa nyt nähä sitte.
#114 • • viiskolme Guest

Originally posted by Wille:
Niinpä. Enpä haluaisi kanssasi lähteä Afganistaniin. Aika huonoa heität. Jos pitäis valita, niin ottaisin mukaan koko osaston Ex-yugosta. Monipoika sielläkin mielsi jo homman varsin rankaksi, joten rupeaa karvat nousee pystyyn tuonkaltaisesta paskasta.

T:KntoJ/B-coy/Finbatt/KFOR

taitaa meillä Wille olla hiukan eri käsitys huumorista ja kosovon rankkuudesta, asennekysymys... oikeessa tosin oot etta suurella osalla se asenne oli perseestä.. valivalivalivakavaapuuhaa. jep.. en minäkään montaa komentojoukkueen heeboa ottas mukaan edes siwaan ostaan maitoa..

suvi-do 5j .

53
#115 • • phace Guest
whiz.. eiku coolraveboyn postauksen jälkeen
taitaa tää kyl lähtee sivariin vaikka kutsunnat
on jo takana, mut olin sillon nii vaiheilla kaikest
etten sit hakenu sivariin ku se meni niin 'automaattisesti'
tonne kutsuntoihin yms.

mut jos se on mahollista viel kutsuntojen jälkeen
vaihtaa sivariin nii ehottomasti sinne sit.
Esa

#116 • • Esa

Originally posted by phace:
whiz.. eiku coolraveboyn postauksen jälkeen
taitaa tää kyl lähtee sivariin vaikka kutsunnat
on jo takana

Whizcool who?
Esa

#117 • • Esa

Originally posted by phace:
mut jos se on mahollista viel kutsuntojen jälkeen
vaihtaa sivariin nii ehottomasti sinne sit.

Joo kyllähän se on ja vaikka intin alettuakin. Lisätietoja täältä. Tuon kaavakkeen saa postitse soittamalla.. öö.. johonkin pääesikuntaan? (Emmä muista enää.)
#118 • • Noste Guest
Taidanpa kantaa korteni kekoon tässä topikissa. Itse olin alokas ajan upinniemessä rannikkopatteristossa. Jouduin sinne II/96 saapumiserässä kesällä. Tämän jälkeen suoritin lahden hennalassa lääkintä au "kurssin" jonka jälkeen jouduin Mäkiluodon linnakkeelle ja olin siellä loppuajan. Täytyy myöntää että näin jälkeenpäin kun ajattelee asiaa oli monta asiaa mitkä v****i intissä silloin kun niitä tyhmiä asioita siellä joutui tekemään, kuten rämpimään metässä, kaivelemaan kuoppia ja heräilee yöllä vartioon ym ym. Loppuaika kului hyvin, ei turhat hommat painanu ja päivät kului leffoja katellessa ja löhöillessä. Mielestäni linnakkeella oli se hyvä juttu (ainakin silloin ja meillä)että saatiin esim.lomia suunnitella ite ja lomia sai myös pitää putkeen eli esim. joulu ja uusivuosi. (välipäivät)
Mutta myös hyviä asioita oli kuten em. asiat + jotkut hauskat jutut mitä siellä tapahtu... Nykysin niille typerille asioille tulee naurettua kun rupeaa miettimään niitä. No, jokainen tekee omat päätöksensä meneekö torniin vai sivariin, mielestäni kumpiakin päätöksiä täytyy kunnioittaa! Joka tapauksessa "hauskaa" intti aikaa niille ketkä sinne menevät ja "hauskaa" sivari aikaa sivariin menijöille!
p.s. Don't take it too seriously...
#119 • • Sting Ray Guest

Originally posted by Noste:
II/96 saapumiserässä kesällä. Tämän jälkeen suoritin lahden hennalassa lääkintä au "kurssin"

No jopas sattu,olin myös samaan aikaan kyseisellä kurssilla

Nimim.1.Joukkue tupa 404 KarLsto
#120 • • Noste Guest
Mä olin taasen 3.joukkueessa, tuvan numeroa en muista. muistaakseni "kerrostalon" 4.krs. Meitä oli 4 ihmistä mun lisäksi meidän tuvassa. Jouduinpa kerran olemaan olikohan se nyt oppilasvääpeli vai mikä...