Onnen täyttämiä hetkiä? Niitähän on paljon.
- Skidinä kun oltiin faijan kanssa kameroiden kanssa metsästämässä Pandion Haliaetuksia. Sain napattua.
- "Se" eka kerta. ...oikeestaan ei ollu. Vasta kolmas kerta oli siistiä. Mä varmaa sähelsin liikaa ne pari ekaa kertaa.
- Toinen kerta kun join viinaa. Tuli hihi-hihi-humala. Ensimmäinen humalani. (Ekalla kerralla join liian vähän, kolmas kerta kun join, niin kaverit veti Stigalla himaan...)
- Koulujen urheilukilpailuissa ne voitot oli aina kivoja.
- Eka livekeikka.
- Keikka Jakiksen nutalla joskus '98. En tiedä mikä siinä keikassa oli, mut jengi oli kybällä megessä joka biisissä, vaikkei paljo ollu porukkaa.
- SFP lehden julkistamistilaisuudessa olin väärinsoittamassa. Tuntui suurelta kulkea "artisti" tagi päällä backstagella Amorphiksen yms. yhtyeiden jannujen seassa.
- Kun ensimmäistä kertaa aukesi Paratiisikuru silmieni edessä.
- Loppukesästä '99 Kouvolassa Suomen Maatalousmessut. Taidanpa kirjoittaa tästä tuonne omituisiin tempauksiin...
- 30.9.1999 oli muistaakseni se päivä ku oli TJ0. ...tai no oikeastaan oli aika pahasti GTJ0...
- Satamassa kun on ollu töissä, niin juuri ne kesän kuumimmat päivät on aina olleet maan mainioita. Välistä tuntu, että vois sitä työtä tehdä ilmasekskin, jos ei ois rahasta puute.
- Helmikuu 2001, kun duunipaikka tuli ulkomailta ja firma makso relocationin.
- Kuukaus sitten kun oma äiti tuli käymään, niin kun Mess McGuiressa kun hänen hahmonsa näin, niin varmaan oli endorfiinitasot yli lääkärin määräämän.
- Viiko sitten kun olin lomilla ja ostettiin hieno auto, ensimmäinen sarjassaan, jonka nimen perään ei tarvitse liittää POS-liitettä. Mut muutenkin, makoilua Italian rannalla ilman mitään suunitelmia tai päämäärää, ainoa merkitsevä tekijä vain se, että viikon päästä on Ranskasta Calaisista mentävä lautalla yli - nukahdinkin aurinkoon, enkä ollut ottanut aurinkorasvaa mukaan kun Italiaan läksimme kesken autolla ajelun vähän niinku extempore. Harhailut Stuttgartin kaduilla klubien sulkemisen jälkeen oli aika mukavaa kans - ihmeellistä viipottajaa siinäkin kaupungissa näkee.
Mut sit tietty joitain musatapahtumia ja muuta sellasta...
Ai nii urheilusta tuli mieleeni eräs juttu, jonka ois kyl tonne omituisiin tempauksiin kirjoittaa, mut menköö nyt tälle puolelle, ku vieläkin hymyssä suin muistelen. Joskus siinä 13v. skidinä tms. pelailin jalkapalloa ahkeramminkin. Yks turnaus oli ja meillä siinä vastassa joku joukkue, jota vastaan oltiin tupattu aina voittamaan. Tämä joukkue oli meidän esteenä jatkoon pääsyyn ja se piti siis tälläkin kertaa voittaa. Olin puolustamassa ja toisen joukkueen hyökkääjä tuli vastaani. Hän hidasti hieman - ilmeisesti harhautusta varten tms. Minä pysähdyin hänen eteensä, osoitin taivaalle ja sanoin: "Kato!" ...hän katsoi... Otin pallon ja syötöstäni tehtiin johtomaali. Voitimme pelin. (Tosin tuon maalin jälkeen tehtiin vielä toinen maali.)
Koko yleisö repeili kentän laidalla ja vastustajajoukkueen valmentaja veti pipon silmilleen ja kääntyi selin kenttää kohden. Hytkyi, ilmeisesti nauroi.
yx ja puol minuuttia litiseviä ääniä, tuhinaa ja ähinää. Sen jälkeen kääntyminen toiselle kyljelle ja unta.
Ai säki masturboit kyljellään?
sitten minut jätettiin tekstiviestillä. Sitä tunnetta jäin kaipaamaan.
Hm. Mä en kyl tollasta tunnetta kaipais..
Ei tervekätinen mies naista tarvitse
Mä kelailin, et jos mä rupeisin harrastaa joogaa ja hankkisin silikonit, ni ei tarttis sit naisia mihinkään.