Onnen täyttämä Hetki

89 posts, 5 pages, 10,352 views

#61 • • Huhmare Guest
Joskus kello neljän aikaan aamulla käveltiin metsässä kaverin kanssa pois bileistä. Aurinko oli nousemassa tyynen meren ylle ja sumu oli juuri hälvenemässä. Musta kissa tuli kiehnäämään jalkoihini ja pörisi. Vaikka yleensä en pidä kävelemisestä, toivoin tämän reissun jatkuvan pitkään..
#62 • • Transistor Guest
eka levydiili.
#63 • • Kotkan-laihin-dj Guest
Tähän asti elämäni makeimmat hetket oli
ku ostin levarin ja ku sain ensimmäisen klubikeikan!
#64 • • Individual Guest

Originally posted by Fine':
Tähän asti elämäni makeimmat hetket oli
ku ostin levarin ja ku sain ensimmäisen klubikeikan!

Yhdenkö levarin vain, taidat olla aika taitava jätkä...

T:Tero
Caro²

#65 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Onnellisimpia hetkiä.. Onhan niitä muutama.

Soittopuolelta:
Ensimmäinen bändikeikka joskus 11 vuotta sitten..:P
Ja sitten se ihan oikea bändikeikka joskus viisivuotta sitten edesmenneessä Demo mestassa.

dj-puolelta:
Se ensimmäinen kerta kun huomasi: "Voi perse.. täähän menee biitissä!" ja sitä seurannut jotenkin onnistunut vaihto..
Ne jotka sen jotenkin muistaa, tietää varmasti mitä tarkoitan

Eläminen yleensä:
Ylioppilaaksi pääseminen, ltkk:n pääseminen, ja emännän löytäminen
Plus sitten kaikki kesälomat ala-asteelta lähtien..
#66 • • kesis Guest
Oman lapsen syntyminen oli aika huumaava kokemus
¡ Previous post about a year ago !
#67 • • Edited Salla Guest
edit. ohhoh sählään taas
#68 • • Salla Guest
Kaikkia ilmeisesti vaan vituttaa nykyään niin ajattelin kaivaa vanhan topicin pölyistä koska tänään mulla on jotenkin tosi onnellinen olo :)
Oon painanut aika paljon duunia ja koulua, duunia ja työharjoittelua sekalaisin yhdistelmin nyt viime marraskuusta ilman pidempiä taukoja, muutama pitkä viikonloppu.
Nyt kuitenkin olin töistä ansainnut 2 viikkoa palkallista vapaata ja sain työharjoittelupaikastakin lomaa! :004::004:

Ohhhhhhhhhhhhhhh yeaaAAAAaaahHhhhhhhhhhhhhhh!

oon onnellinen!

P.S. toivoisin että tämä bilekansa ei vahingossakaan tanssisi bileissä sadetanssia, jotta saisin edes vähän väriä naamaan :D .kiitos.
#69 • • Quu Guest
Huh. Duuniviikko ohi, nyt himassa Monty Pythonin parhaita.

12h päästä Tallinnan ja Suomen välissä matkalla Sundance Musicfestivaaleille.

Palkkapäiväkin tulossa tiistaina.

Lyx
#70 • • Taedium Guest
Onnen täyttämiä hetkiä? Niitähän on paljon.
  • Skidinä kun oltiin faijan kanssa kameroiden kanssa metsästämässä Pandion Haliaetuksia. Sain napattua.
  • "Se" eka kerta. ...oikeestaan ei ollu. Vasta kolmas kerta oli siistiä. Mä varmaa sähelsin liikaa ne pari ekaa kertaa.
  • Toinen kerta kun join viinaa. Tuli hihi-hihi-humala. Ensimmäinen humalani. (Ekalla kerralla join liian vähän, kolmas kerta kun join, niin kaverit veti Stigalla himaan...)
  • Koulujen urheilukilpailuissa ne voitot oli aina kivoja.
  • Eka livekeikka.
  • Keikka Jakiksen nutalla joskus '98. En tiedä mikä siinä keikassa oli, mut jengi oli kybällä megessä joka biisissä, vaikkei paljo ollu porukkaa.
  • SFP lehden julkistamistilaisuudessa olin väärinsoittamassa. Tuntui suurelta kulkea "artisti" tagi päällä backstagella Amorphiksen yms. yhtyeiden jannujen seassa.
  • Kun ensimmäistä kertaa aukesi Paratiisikuru silmieni edessä.
  • Loppukesästä '99 Kouvolassa Suomen Maatalousmessut. Taidanpa kirjoittaa tästä tuonne omituisiin tempauksiin...
  • 30.9.1999 oli muistaakseni se päivä ku oli TJ0. ...tai no oikeastaan oli aika pahasti GTJ0...
  • Satamassa kun on ollu töissä, niin juuri ne kesän kuumimmat päivät on aina olleet maan mainioita. Välistä tuntu, että vois sitä työtä tehdä ilmasekskin, jos ei ois rahasta puute.
  • Helmikuu 2001, kun duunipaikka tuli ulkomailta ja firma makso relocationin.
  • Kuukaus sitten kun oma äiti tuli käymään, niin kun Mess McGuiressa kun hänen hahmonsa näin, niin varmaan oli endorfiinitasot yli lääkärin määräämän.
  • Viiko sitten kun olin lomilla ja ostettiin hieno auto, ensimmäinen sarjassaan, jonka nimen perään ei tarvitse liittää POS-liitettä. Mut muutenkin, makoilua Italian rannalla ilman mitään suunitelmia tai päämäärää, ainoa merkitsevä tekijä vain se, että viikon päästä on Ranskasta Calaisista mentävä lautalla yli - nukahdinkin aurinkoon, enkä ollut ottanut aurinkorasvaa mukaan kun Italiaan läksimme kesken autolla ajelun vähän niinku extempore. Harhailut Stuttgartin kaduilla klubien sulkemisen jälkeen oli aika mukavaa kans - ihmeellistä viipottajaa siinäkin kaupungissa näkee.
Mut sit tietty joitain musatapahtumia ja muuta sellasta...

Ai nii urheilusta tuli mieleeni eräs juttu, jonka ois kyl tonne omituisiin tempauksiin kirjoittaa, mut menköö nyt tälle puolelle, ku vieläkin hymyssä suin muistelen. Joskus siinä 13v. skidinä tms. pelailin jalkapalloa ahkeramminkin. Yks turnaus oli ja meillä siinä vastassa joku joukkue, jota vastaan oltiin tupattu aina voittamaan. Tämä joukkue oli meidän esteenä jatkoon pääsyyn ja se piti siis tälläkin kertaa voittaa. Olin puolustamassa ja toisen joukkueen hyökkääjä tuli vastaani. Hän hidasti hieman - ilmeisesti harhautusta varten tms. Minä pysähdyin hänen eteensä, osoitin taivaalle ja sanoin: "Kato!" ...hän katsoi... Otin pallon ja syötöstäni tehtiin johtomaali. Voitimme pelin. (Tosin tuon maalin jälkeen tehtiin vielä toinen maali.)

Koko yleisö repeili kentän laidalla ja vastustajajoukkueen valmentaja veti pipon silmilleen ja kääntyi selin kenttää kohden. Hytkyi, ilmeisesti nauroi.

yx ja puol minuuttia litiseviä ääniä, tuhinaa ja ähinää. Sen jälkeen kääntyminen toiselle kyljelle ja unta.

Ai säki masturboit kyljellään?

sitten minut jätettiin tekstiviestillä. Sitä tunnetta jäin kaipaamaan.

Hm. Mä en kyl tollasta tunnetta kaipais..

Ei tervekätinen mies naista tarvitse

Mä kelailin, et jos mä rupeisin harrastaa joogaa ja hankkisin silikonit, ni ei tarttis sit naisia mihinkään.
#71 • • Mr. Sinner Guest
Viimeisin todellinen onnenhetki oli viime perjantaina, kun heräsin puolenpäivän aikoihin krapulassa ja lähin hakee postii ja sain tietää päässeeni korkeekouluun. Sillo oli aika kiva fiilis :)
#72 • • Edited Vesa Guest
...
#73 • • genki Guest
paras hetkeni on pakko olla se, kun 9kk odottelun jälkeen kuulin tyttäreni ensi kertaa rääkäisevän synnytyssalissa... ja puolisoni ilme kun katsoin häntä silmiin että 'meillä on nyt lapsi'. :004:
#74 • • pakana Guest

paras hetkeni on pakko olla se, kun 9kk odottelun jälkeen kuulin tyttäreni ensi kertaa rääkäisevän synnytyssalissa... ja puolisoni ilme kun katsoin häntä silmiin että 'meillä on nyt lapsi'. :004:

Oli sit pakko tulla tänne kyykyttämään muut ;)

Joutuu myöntämään et tota hetkeä odotan ite enemmän ku mitään muuta.

Onnea.
#75 • • Ana-- Guest
Eka telamurskakeikka oli kyl aika ekstaattinen, muutenkin noi
lavahetket on varmaan ollu sellasia huippuhetkiä. Ja sit tietty
ne ensimmäiset suudelmat tiettyjen ihmisten kanssa.. Huh.
#76 • • akir0 Guest

Ja sit tietty
ne ensimmäiset suudelmat tiettyjen ihmisten kanssa.. Huh.

Ja toisaalta ne viimeiset joidenkin kanssa..
#77 • • vaavu Guest
Onnen hetkiä on loppupelissä elämässä koko ajan, jopa päivittäin. Helposti ihmiset muistavat vain ns. "viralliset" onnen hetket, sellaiset joissa kuuluukin olla onnellinen, ja ohittavat sellaiset aivan pienet arkiset jutut olankohautuksella (tai eivät ehkä edes huomaa niitä). Se kun tuntematon vauva bussissa yhtäkkiä hymyilee ja vilkuttaa sinulle, tai kun on istunut koko päivän tietokoneen ääressä ja yhtäkkiä huomaa että ulkona näkyy aivan upea auringonlasku, tai kun on ollut jossakin reissulla ja tulee takaisin kotiin, tai kun illalla ennen nukkumaanmenoa rapsuttaa toisen kutisevaa selkää ja näkee kuinka toisen iho nousee nautinnosta kananlihalle.

Sitten on tietysti sellaisia juttuja jotka ovat olleet oikein pökerryttävän onnellisia, sellaisia jotka muistaa vielä pitkään tapahtuman jälkeenkin. Sellaisia ovat juuri rakastumiset, raskaus ja syntymä, valmistumiset ja pääsemiset jne. Elämä olisi kuitenkin paljon onnettomampaa jos ne pienet arkiset onnelliset asiat eivät kannattelisi näitä "suuria" tapahtumia.
#78 • • genki Guest
hyvin sanottu varvana.

usein niissä jokapäiväisissä onnen tunteissa on jopa enemmän fiilistä ku sit niissä 'major' -hetkissä...
#79 • • Taedium Guest

yhtäkkiä huomaa että ulkona näkyy aivan upea auringonlasku,

Siinä kohdassa kun on himassa yksi huone, jossa yksi seinä on ikkunaa ja länteen päin, suuniteltu pelkästään seuraamaan upeita auringonlaskuja ja kun on melkein joka ilta seurannut sitä, milloin kukkulan laelta, milloin raunioituneesta kirkosta, milloin himasta, niin ei se oikein enää tunnu samalta. :( Hienoo se on silti, vaan melko arkipäiväistä.

Samoin ku satoja vuosia vanhoilla raunioilla kiipeily ei oo enää niin jänskää ku se on mahdollista ihan ku ajelee duunista himaan.
#80 • • Revelation Guest
Tässä juuri kun olin lomalla mökkeilemässä vanhempien ja siskon kanssa viikon ajan, kun olitiin saavuttu mökille ja asetuttu "taloksi" niin tuli todella kiireetön ja rento olo. Kaikki maailman murheet katosi taustalle ja sai todella ladattua voimiaan syksyn haasteita varten. Ja huomenna tulee tyttöystävä yöksi.... :)