Kukaan lähdössä provinssirockiin?

10 posts, 1 page, 2,375 views

Avatar
#1 • • Ana-- Guest
Onhan siellä konemusan puolelta faithless, ainakin, mutta
monet meistä taatusti kuuntelevat muutakin.

Eli! Oletko tulossa?
Avatar
#2 • • Taedium Guest
Sinne menen. Kaikkea pitää nähdä.

Varsinkin kun Rammstein on livebändinä loistava. Vaikka ei pidä saksan kielestä tai raskaammasta rokista, suosittelen käymään katsomassa. Livenä uskomaton!

Elmun kyydillä varmaan mennään. Niin ja vinkkinä Provinssiin menijöille: Taedium = Trolli
Avatar
#3 • • -=aave=- Guest
Varsinaisesti itse provinssiin en mene(ikään ei voi sanoa varmaa), mut leirintä alueelle olen joka tapauksessa ainakin yhdeksi päiväksi/yöksi menossa.
Kyllähän se musa sinnekin kuuluu.
Avatar
#4 • • kristian Guest

Originally posted by HiVoltage:
Varsinaisesti itse provinssiin en mene(ikään ei voi sanoa varmaa), mut leirintä alueelle olen joka tapauksessa ainakin yhdeksi päiväksi/yöksi menossa.
Kyllähän se musa sinnekin kuuluu.



tänä vuonna pitää olla ranneke itse festareille että saat hoidettua toisen rannekkeen leirintäalueelle.
Avatar
#5 • • Ozie Guest
Jos ei tulis maksaa niin paljon ni menisin, mutta ku 3 päivän lippu maksaa sen 70e ja juna joku yli 30e niin vähän kalliiks tulee Faithless, Röyksopp ja Rammstein. Lisäks samana viikonloppuna on Saaripaint '02
Avatar
#6 • • -=aave=- Guest

Originally posted by kristian:
tänä vuonna pitää olla ranneke itse festareille että saat hoidettua toisen rannekkeen leirintäalueelle.



Kylläpäs toi on menny typeräksi, no eiköhän sinne jollain konstilla sisään mennä.
Avatar
#7 • • Taedium Guest

Originally posted by HiVoltage:
Kylläpäs toi on menny typeräksi, no eiköhän sinne jollain konstilla sisään mennä.



Itse menen elmun kyydillä. Lähtee Tikkurilasta :'(, mutta onneksi pääsee stadista junalla tiksiin. Matkat, ranneke ja leirintämaksu = 100e

Ei paha setti. Suosittelen. Niskat kipeänä jo odottelen Rammsteinin ilmestymistä lavalle. Pitäisikö pakata nahkahousuni?

En sanoisi, että odotan Provinssia, mutta lomat otettu duunista, matkat ja liput tilattu ja lento Suomeen lähtee huomenna...
______________________________________
Edit:
Pakko lisätä. Tänään lähtee kone Suomeen! Viinaa vaan koko lentolipun edestä naamaan koneessa ja sitten örveltää peikkona Provinssiin. Saattaapi toki olla, että skippaan sen ja menenkin Tuskan järjestämiin kemuihin lauantaina... Valinta olisi helppo, jos en olisi S/M / Fetsih friikki ...

Tai no... Rammstein ei varmasti tule Suomeen uudestaan!

[ 11 June 2002: Message edited by: Taedium ]
Avatar
#8 • • KarriN Guest
3 päivän lippu ostettu tänään.

-Karri

(btw, elämäni ekat varsinaiset "rock"-festarit)
Avatar
#9 • • beyond Guest
Rokkifestarithan on kesällä hieno asia, mutta toisaalta
kaikki junglenupit tulee sytytykseen, tampereelle lauantaina, jolloin ikävän harmin sekaisen katkeruudentunteen säestämänä joutuu provinssin jättämään
tänä kesänä väliin...
www.sytytys.tk
Avatar
#10 • • Taedium Guest
Provinssi meni ja kivaa oli! Trolliasuni herätti hilpeyttä. Jopa itse eläkeläisten rumpali, Kristian Voutilainen sekosi kompissa nähdessään trollin pomppivan yleisön joukossa ja letkajenkan kärjessä...