Haluttuja artisteja (vol. 2)

333 posts, 17 pages, 51,857 views

Avatar
#201 • • sektori Guest
reinhard voigt & michael meyer.
olivat tässä taannoin kuulemma laittaneet detroitin sekasin :)
Avatar
#202 • • SAMi Guest
Daniel Bell, Laurent Garnier, Steve Bug.
Avatar
#203 • • kilobitti Guest
ylitse kaikkien muiden:

Underworld

live-dvd:ltä näkemäni pätkät ovat olleet...hmmm...vakuuttavia.
Avatar
#204 • • serotonot Guest
MISS JAREA!!!!! mä haluisin oikeesti kuulla miten se soittaa livenä ni sais vähän perspektiiviä sen omakehuun. Epäilen vain ettei se oo oikein sanojensa mittainen. Mutta toisaalta... Siks just se ois kiva nähdä :)
Avatar
#205 • • TommyT Guest
Jokos on sanottu Markus Schultz? Veikkaanpa, että miehen soitannan kaltaisessa setityksessä on esimerkki tulevaisuuden trance-maailmanstarojen meiningistä -> pirusti omaa reworkkia, remixiä etc koko ajan.

James Zabiela, abzolutely!

Laurent Garnier.. :) Mut sit pitäis olla oikee paikka ja aamuauringonpaiste etc. Illuille kesällä katto auki?-) Unityiden loungeen?-)

Ainii ja Marco Carola! Pauksis-tömpsis -teknoa mun makuun!

-TommyT-
Avatar
#206 • • naks Guest
nin
autechre
green velvet
adult.
volsoc
dj assault

näitä kattois toistekin
t.raumschmiere
neil landstrumm
anthony rother
luomo

ja oishan noita hulluna lisää
Avatar
#207 • • SAMi Guest
Rolando.
Avatar
#208 • • JussiS Guest

MISS JAREA!!!!! mä haluisin oikeesti kuulla miten se soittaa livenä ni sais vähän perspektiiviä sen omakehuun. Epäilen vain ettei se oo oikein sanojensa mittainen. Mutta toisaalta... Siks just se ois kiva nähdä :)


Mä voin taata sulle ettei se oo sen mittanen. Kukaan ei oo.
Avatar
#209 • • Quu Guest

Rolando.



Kyl!
Avatar
#210 • • vaavu Guest

ylitse kaikkien muiden: Underworld



Joo, mä olen tässä topikissa aikaisemmin jo tätä itkenyt, ja itken edelleen. Muuten mun toivelista alkaa olla jo ihan hyvässä jamassa, mutta tätä pitänee odotella varmaan aika pitkään.

Underworldin live kun taitaa olla semmoinen että ainoastaan Koneisto tai joku muu ison kaapelibileen järjestäjä pystyy sen tuomaan. Koneisto voisikin kyllä tehdä asiassa pienen kulttuuriteon, luulisi että tuolla nimellä saisi kuuntelijoita myös bilepiirien ulkopuolelta... *vink vink*
Avatar
#211 • • hiski Guest


adult.


jep! tää ois huippu!

..ja chicks on speed uusiks :heart:
Avatar
#212 • • Jokke Guest

MISS JAREA!!!!! mä haluisin oikeesti kuulla miten se soittaa livenä ni sais vähän perspektiiviä sen omakehuun. Epäilen vain ettei se oo oikein sanojensa mittainen. Mutta toisaalta... Siks just se ois kiva nähdä :)


Mä voin taata sulle ettei se oo sen mittanen. Kukaan ei oo.



"My name is Magdalena aka DJ Miss Jarea, and I seek bookings at Events in Scandinavia and Europe...

I spinn UK Hardstyle, also known as Nu Nrg Trance... As far as I have been told, I am the only female dj who's spinning this style in Finland, Holland and Norway...

I'm well known in Norway as well as in Finland..."


Ei muuta kuin kolehti kasaan ja meiliä Jarealle, Lil' Tonyhan on jo puolittain luvannut venuen käyttöön. Jos joku haluaa alkaa järjestää bileitä, lahjoitan mielelläni 20 euroa pesämunaksi.
Avatar
#213 • • Tres Guest


adult.


jep! tää ois huippu!

..ja chicks on speed uusiks :heart:



Eli Adult toisen kerran Chicks on Speed kolmatta kertaa
Avatar
#214 • • A-E Guest
Ken Ishii, Deep Dish, Terry Lee Brown Jr ja DJ Disko
Avatar
#215 • • neuro83 Guest
Underworld
Orbital
Ken Ishii
Carl Cox
UNKLE
Prodigy :excellent:
Avatar
#216 • • JsL Guest

Rolando.



Joo toi ja Luke Slater.
Avatar
#217 • • erik Guest


dj assault



Assaultin livenä soittavan nähneenä pakko heittää tohon: URRGGH!
Äijä soitti jotain juustoisia house-biisejä, kuten Stardustia ja Daft Punkia yms. 45 nopeudella, niin, että touhusta tuli mieleen joku happy-hc, rotterdam-gabber tms. futishuligaani-musa.
Lisäksi mm. Groove la chord raiskattiin väärällä pyörimisnopeudella, mutta se onkin ilmeisesti bootyhouse/ghettotech-soittajien tavaramerkki.
Välillä äijä nappasi mikin ja pisti jotain off-beat rappeja musan päälle!

Olihan se kaiken kaikkiaan hauska show kieli poskessa, mutta vaikuttaa jotenkin siltä, että Assault itse on aivan tosissaan touhusta..

Sen sijaan myöhemmin näin Berliinissä Dj Godfatherin soittavan, joka olikin sitten ehkä kovin DJ ikinä.
Biisi vaihtui 20-30 s. välein ja useat biisit soitettiin tuplakappaleilla hillittömän jugglailun ja skräbäämisen säestyksellä.
Parin tunnin setissä soitettiin varmaan kaikki "parhaat" ghetto/booty-rallit.

Kaiken kaikkiaan älyttömän tiukkaa settiä!

Ps. muut listan nimet ovat kyllä rok, varsinkin Green Velvetia oon odotellut iät ja ajat!
Avatar
#218 • • hiski Guest


adult.


jep! tää ois huippu!

..ja chicks on speed uusiks :heart:



Eli Adult toisen kerran Chicks on Speed kolmatta kertaa


no prkl! oon sit mennyt adultin missaamaan suomessa. missasin tosin tigankin keikan - onneks dameissa pääsin sen paikkamaan. btw, on muuten adultilla kovin tyylikkäät levynkannet - asiasta seinään =)
Avatar
#219 • • metsis Guest
wanted! minimalismi-ihanuutta kermaan:

matthew dear aka. jabberjaw aka. false live
magda (m_nus)
(ja magdan kanssa vaik hawtin silleen niinku ylläribonarina)

molempien setit berliinissä kesällä rokkas kyl meitsin maan rakoon...
Avatar
#220 • • MikkiHiiri Guest

Assaultin livenä soittavan nähneenä pakko heittää tohon: URRGGH!
Äijä soitti jotain juustoisia house-biisejä, kuten Stardustia ja Daft Punkia yms. 45 nopeudella, niin, että touhusta tuli mieleen joku happy-hc, rotterdam-gabber tms. futishuligaani-musa.
Lisäksi mm. Groove la chord raiskattiin väärällä pyörimisnopeudella, mutta se onkin ilmeisesti bootyhouse/ghettotech-soittajien tavaramerkki.
Välillä äijä nappasi mikin ja pisti jotain off-beat rappeja musan päälle!



Mitähän lie napsinut :panic: