:)
709 posts, 36 pages, 89,142 views
street beat: Ossia has played in Helsinki twice before at Unity's Renaissance Worldwide parties in 1998 and 2000, respectively.
Tapi T: Äijällä on kyllä niin loistava soundi, että joutuu tukemaan! :)
Kun olen aika keltanokka niin onko kyseessä joku hyväkin levynpyörittäjä?
Mä en kyl ymmärrä noit sunnuntai keikkoi.
EIIIIIIIIHHHHH!!! K24!!! V * T T U!!!!!
Onhan tuo aika kova, varmasti yksi kovimmista nimistä tällä hetkellä. Siitä kertoo jotain tuo DJ magin Best dj-kisan voittokin.
IMO: Dj Magin [insert whatever lehti/website/radio/tv yms äänestys] voitto ei mielestäni tee mistään äijästä kovaa nimeä (skillsien, selektion yms suhteen), vaan kertoo lähinnä siitä mikä suureen massaan puree eniten ja koviten juuri sillä hetkellä
joten voisi kuvitella että keskimääräinen bileistä kiinnostunut jamppa on sitä sorttia johon se puree eniten ja kovaa just nyt.
ts. alkuperäinen kysyjä esim
IMO: Dj Magin [insert whatever lehti/website/radio/tv yms äänestys] voitto ei mielestäni tee mistään äijästä kovaa nimeä (skillsien, selektion yms suhteen), vaan kertoo lähinnä siitä mikä suureen massaan puree eniten ja koviten juuri sillä hetkellä. En nyt tällä tarkoita etteikö Tiesto olisi kova nimi (josta mulla ei ole henk.koht. kokemusta, eikä tule olemaankaan koska ei oo mun kuppi teetä) mutta ei saa pureksimatta nieleä näitä äänestyksiä :) Tietenkin voin olla väärässäkin :)
Originally posted by Gluteus"]
Kun olen aika keltanokka niin onko kyseessä joku hyväkin levynpyörittäjä?
Originally posted by JZZ
Pakko mainita myös, että skillseiltään ja selektioltaan Tiesto on todella kova, mielestäni yksi parhaista trance-dj:stä.
Iso=Hyvä?
Eli alkuperäinen kysymys oli että onko Tiesto hyvä. Ei se ainakaan omasta mielestäni automaattisesti tee jostain äijästä hyvää jos se on iso nimi, esim. onko Darude hyvä dj vain siksi että biisit myivät kuin häkää?
Eikä tässä ole tarkoitus kärjistää/hyökätä ketään yksittäistä henkilöä/genreä/dj:tä kohtaan, kunhan vain ilmaisin mielipiteeni näitä äänestyksiä ja mainontaa/markkinointia kohtaan.
Näin varmasti onkin ja uskon että bileet tulevat olemaan menestys kaikilta osin. Kohdistinkin kritiikkini vain näihin äänestyksiin joiden avulla heppuja markkinoidaan :)
Toinen äärimmäisen väsynyt esimerkki näistä markkinointitavoista on nämä: "soittanut samoissa bileissä sen ja sen jätkän kanssa siellä ja siellä, seissyt bäkkärillä niissä ja niissä bileissä ja sniffannut viivaa näissä maankolkissa"-hypetykset :)