No jos Väth ja Hawtin ovat "aina samat äijät uudestaan" niin tosta sun listasta kyllä Dave Angel, DJ Hell ja Kevin Saunderson ainakin ovat olleet Suomessa myös joten eihän niitäkään ole enää mitään mieltä tänne raahata. =)
noh noh! ;)
709 posts, 36 pages, 89,560 views
No jos Väth ja Hawtin ovat "aina samat äijät uudestaan" niin tosta sun listasta kyllä Dave Angel, DJ Hell ja Kevin Saunderson ainakin ovat olleet Suomessa myös joten eihän niitäkään ole enää mitään mieltä tänne raahata. =)
so wait, saunderson didn't make it to that rauma juhannus thingie - was he here before that...?
Yes, Saunderson was there because Derrick May cancelled. And he sure kicked ass :)
But Garnier never showed up, damned...
What!? You mean I danced all night to Saunderson thinking it was Garnier? Well, one of the most kick-ass sets ever, whoever it was!
Muistankohan väärin vai olisikos syynä ollut kipeä käsi tai joku vastaava...
Molemmat kädet olivat katkipoikki tjsp :rolleyes:
Dynamic Intervention Suomeen!
T:Tero
Nick Sentience ja Paul Glazby maistuis myös. Halpoja eivät varmasti ole ;) uniikkia saundia.... Maistuis isosti :D
Näistä ainakin Paul Glazby on tulossa Suomeen 26.4.03 Rukoukseni on kuultu:):):)
Was?! :eek: Tämähän hyvä uutinen on! Itsekseni olen miettinyt, että kun joku vaan tois PG:n tänne soittamaan. Eipä tarvitse haaveilla enää...Tämä mies on hyvä dj (teknisesti) ja mitä musiikkilinjaukseen tulee, niin tuskin ainakaan itse löydän valittamista:"hoover madness"
Was?! :eek: Tämähän hyvä uutinen on! Itsekseni olen miettinyt, että kun joku vaan tois PG:n tänne soittamaan. Eipä tarvitse haaveilla enää...Tämä mies on hyvä dj (teknisesti) ja mitä musiikkilinjaukseen tulee, niin tuskin ainakaan itse löydän valittamista:"hoover madness"
Paul Glazbyhän on käynyt suomessa jo ainakin 2 kertaa aikaisemminkin.
En tiiä kuinka vanha uutinen tämän on, mutta ainakin Orkidean keikkalistassa kerrotaan Man With No Namen tulevan Makasiineille 8.3.2003.
:)