Uusien kykyjen bileet/Dj festival

20 posts, 1 page, 2,106 views

Avatar
#1 • • Edited haba Guest
No niin jälleen on löytynyt päivä DJ-tulokkaille ja mahdollisesti myös muille tiskijukille, jotka haluavat promota itseään.
eli bileet on perjantaina 5.9.2003 Vanhalla.
mikäli haluat tulla soittelemaan levyjä kyseisenä päivänä ilmoita DJ-nimesi, puhelinnumerosi, musatyylisi sekä soitatko CD:llä vai vinyylillä ja laita otsikoksi kyky. Mailaa tiedot osoitteeseen [email protected] mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 15.7.2003
Soittajille ei makseta korvausta. setin pituus riippuu ilmoittautuneiden määrästä. Nimiä saa listaan kaksi, jotka tulee lähettää edellä mainittuun osoitteeseen viimeistään 1.9.


soittoaika ja se pituus ilmoitetaan jokaiselle maililla ennen tapahtumaa.

t. Haba
Avatar
#2 • • haba Guest
Tilaa löytyy vielä. soittajia kerätään vielä tämän viikon ajan.
Avatar
#3 • • haba Guest
Kaikki ilmoittautuneet pääsivät mukaan, enempää ei mahdu, ellei tule peruutuksia.
Avatar
#4 • • Samuli Guest
Miksi näinkin edulliset bileet Koneiston kanssa päällekkäin? Wtf...
Avatar
#5 • • Juba Guest

Originally posted by Samuli:
Miksi näinkin edulliset bileet Koneiston kanssa päällekkäin? Wtf...



Jaa noh, minkäslaiset bileet pitäis pitää samaan aikaan. Optimi tietenkin olisi, että joka viikonloppu olisi vain yhdet bileet, jotka kelpaisivat kaikille, eikä "kilpailevia" tapahtumia tarvitsisi järjestää.

Mitä tähän tapaukseen tulee, niin luulen, että eivät nuo pahemmin kilpaile keskenään. Ne joille tuo hinta ratkaisee, skippaisivat varmaan Koneiston muutenkin, joten ihan jees, että heillekin on vaihtoehto. Ainoa harmittava puoli on, että eipä promoottorit välttämättä pääse tsekkaamaan näitä uusia nimiä, kun ovat Koneistossa pyörimässä.
Avatar
#6 • • JussiS Guest

Originally posted by Juba:
Ainoa harmittava puoli on, että eipä promoottorit välttämättä pääse tsekkaamaan näitä uusia nimiä, kun ovat Koneistossa pyörimässä.



Joo, se tässä suurin harmi melkein onkin. Toivottavasti mahdollisimman moni promoottori ehtii edes käymään paikalla. Vinkiksi kaikille että ottaa niitä promo-cd:itä mukaan tarpeellisen kokoisen pinon. Mä yritän kuitenkin olla paikalla lähes koko illan ja tsekkailla eri settejä. Promolevyjä voi tulla sitten tyrkkäämään käteen
Avatar
#7 • • shkuroff Guest

Originally posted by JZZ:
Mä yritän kuitenkin olla paikalla lähes koko illan ja tsekkailla eri settejä. Promolevyjä voi tulla sitten tyrkkäämään käteen


Minä en voi etukäteen sanoa,kuinka kauan ehdin olla mutta yritän kuunnella mahd.paljon.Promolevyjä myös saa antaa,kun vaan saa mua siellä kiinni..
Avatar
#9 • • haba Guest
Nyt olisi suunnitteilla viikottainen klubi uusille tiskijukille. Mahdollisesti päästäisi aloittamaan torstai-iltaisin heti vuoden alusta. Innokkaimmat voivat jo ilmottautua mukaan, katsokaa perusinfojen ohjeet threadin alusta, erotuksena vain se, että mailin subjektina tulisi olla 'New talents'.
Avatar
#10 • • pie Guest
Olisikos tällaisia bileitä tulossa 2003 kesällä?
Avatar
#11 • • kytkönen Guest
bigup, mahtava juttu
Avatar
#12 • • haba Guest
Lukekaa ylhäältä ohjeet ja ilmoittautukaa, mikäli olette kiinnostuneet.
Avatar
#13 • • Edited D.Dekker Guest
voi vi***u!!!! :mad:

mä päätin viime vuoden dj festivalin jälkeen että heti ku tulee joskus toinen vastaava tilaisuus niin mä en missaa sitä!

ja mitä nyt!?!?

kiipeily.jpg
armeija saatana!

:(
:D

Posts: 3,707

#14 • • :D



armeija saatana!



No pyydä armeijasta vaapata. ;)

Toisaalta tos on vähä huono näyttä taitojaa muille jos
saa soittaa just jonkun 15minuuttia. Joku kolme varttia
alkais olemaan jo melko hyvä.
Avatar
#15 • • Edited yana Guest


mä päätin viime vuoden dj festivalin jälkeen että heti ku tulee joskus toinen vastaava tilaisuus niin mä en missaa sitä!

ja mitä nyt!?!?



venaat vaan vuoden kauemmin josset saa lomaa?
Avatar
#16 • • mrt Guest




venaat vaan vuoden kauemmin josset saa lomaa?



Vemppaa vaan... ;)
Radarski

Posts: 182

#17 • • Radarski


voi vi***u!!!! :mad:

mä päätin viime vuoden dj festivalin jälkeen että heti ku tulee joskus toinen vastaava tilaisuus niin mä en missaa sitä!

ja mitä nyt!?!?

armeija saatana!

:(



No sama juttu meikeläisellä :(
ehkä sit sen jälkeen...
Avatar
#18 • • akir0 Guest
Onkos tästä tulossa lisätietoa yleisölle/soittajille minkälaisella aikataululla?
Avatar
#19 • • Vanha Guest
Hävitin kaikkien soittajien kontaktit, mutta toivottavasti soittoajat menee perille. Ne löytyvät tapahtuman topicista.
Soittajien tulee mailata nimilistansa torstaiaamuun mennessä (myös ne, jotka olivat jo kertaalleen lähettäneet).
Avatar
#20 • • Edited Zwek Guest
Jees...

Tulin intistä 2min sitten ja en mun nimilista ei sitten kai enää ehdi, vaikka alunperin laitoin nimet tulee jo aikaa sitten.

:confused: