Parhaat Bileet missä olet ollut

202 posts, 11 pages, 35,386 views

Avatar
#141 • • Ana-- Guest
stealth unit 5
koneisto 2001
ja yllättäjänä: Laby meets the gatecrasher 1999
...sillon kun olin teini ja polkkasin =)
Avatar
#142 • • plasma Guest
Vaikka ulkomailla on tullut paljon oltuakin, niin pakko vetää kotiinpäin ja ilmoittaa täten, että parhaat bileet ovat ehdottomasti olleet: This is House, 7.9.1997

Lippujen hinta oli naurettavan halpa. Silloin ei osattu vielä tätä riistoa harrastaa.

--clip--
K-18, tickets 50 FIM Street Beat, 60 FIM door

Progressive House: Orkidea, Maniac, Calvin
Deep House: Ender, Tekla, Eppu
Uplifting House: Jokke, Stefu, Sile
Nu-NRG / HardBag: Pietari, Mr. A, Toxic
Classics: Mad Jay, Alex, Rale
--clap--

[ 04 April 2002: Message edited by: plasma ]
Avatar
#143 • • GodOfMoves Guest
Kovin kauaa en ole vielä pileistämässä käynyt (mutta sitäkin useammin)niin mielestäni aivan ehdottomasti parhaat kemut ovat:
LAB4 vs trancehouse viime kesältä!!!

Minuun osuva musiikki ja paikka tekivät lähtemättömän vaikutuksen!!!!!!!!!

koin suunnatonta nautintoa kun proteus astui lavalle ja hypetti jengiä!!!!!!!
Avatar
#144 • • kiksu Guest
varmaan viimekesän metsäbileet..
Avatar
#145 • • yana Guest

Originally posted by kiksu:
varmaan viimekesän metsäbileet..



mun parhaat bileet oli kanssa ne yhdet bileet 90-luvulla.

vois olla vähän yksityiskohtaisempi esim?
Avatar
#146 • • Lachesis Guest
Outoa kyllä, multa on useasti kysytty elämäni parhaita bileitä, enkä koskaan ole ykiselitteisesti pystynyt vastaamaan tähän.
Mulle bileet tekee hyvä fiilispohja, jonka saavutan vasta paikan päällä, tai joka kehittyy jo päiviä ennen bileitä. Siinä auttavat ystävät, musiikki, valot ja ihmiset, sekä lukuisat satunnaiset tekijät. Monista bileistä on jäänyt hyviä muistoja, mutta en voi nimetä parhaimpia.

[ 17 April 2002: Message edited by: Lachesis ]
Avatar
#147 • • Edited Majo Guest

Originally posted by pinnie @ CHARTS, LISTS & REVIEWS
Parhaista bileistä on jo topik.


Huppista vaan.. Olinpas kömpelö, kun en tajunnut katsoa täältä kyseistä topiccia :o


Suomi

Virus The Ritual (Jyväskylä)
Bileet rokkasi niin hyvin, että ne menivät mun listassa parhaimmiksi Suomen maalla. Oliver Ho:n setti oli jotain aivan käsittämätöntä (voi sitä tamppauksen määrää :D ). Yleinen tunnelma bileissä oli aivan käsittämättömän hyvä. Kukaan ei nihkeillyt vaan tunnelma oli välitön ja ihmiset olivat ystävällisiä toisilleen.


Ulkomaat

Love Family Park 1999 (Saksa Hanau)
Suurimmat ulkoalue tekno bileet, missä olen ollut. Trussista ja valkoisesta kankaasta tehty suuri "Stone-Henge" muodostelma keskellä isoa puisto-aluetta, jonka keskellä ja ympärillä biletti tuhansia ihmisiä oli vaikuttava näky.
Sven Väth otti yleisön haltuun ja rokkasi kymmenellä. :017:
Muutama kuva löytyy Love Family Park:in kotisivuilta.


Tulipahan nyt sitten oikean topicin alle :p
Avatar
#148 • • ZeiKei Guest
no, ainakin päälimmäisenä on jääny mieleen..

Perfecto @ Kremlin 11.5.2002
1st arena
Paul Oakenfold, James Holden, Astrid
2nd arena
Kevin Saunderson, Victor Coral, EmJay

..ja vielä plussana:
Redbullvodka 9e:eek:
WC 1,5e:eek:
Avatar
#149 • • Mru Guest
Yksi parhaista bileistä oli mulle ensimmäiset bileet, jossa nulle vielä vieras tekno kolahti ku halko:

MIR Treella joskus 98/99 talvella, mm Lena Popova! :004:

Ja kaikista paras Koneisto, vuonna 2000, bliss... nukuttiin autossa heti uimalan vieressä ja koko kupittaan puisto oli mun leikkikenttää. Aivan loistavat esiintyjät. Vuosi 2001 oli myös mukava.

Solid -klubin KAIKKI illat ravintola Motin tiloissa syksy/talvi 2000.. pirtuboolia ja rumpubassoa, need I say more? Paras klubi tähän mennessä!

Der Dritte Raum joskus 2000.. ? Mä vaan rakastan sitä bändiä!

äh tämä on vaikeaa muistaa kaikista hehkeimpiä hetkiä... kaikkiin bileisiin liittyy ennenkaikkea jokaiseen omat olosuhteensa ja tunnelataukset. Mun tärkeimpiin bileisiin liittyy todella henkilökohtaisia muistoja ja elämäntilanteita, ja näitä bileitä ei voi ikinä unohtaa, vaikka itse tapahtuma olisi ollut täyttä sontaa.
Avatar
#150 • • Edited Seb Guest
Pakko kai se on omatkin kokemukset laittaa tänne johonkin järjestykseen:

1. GOA 23.12.1999 - Goalla (ns. hippialueella) aloitettiin tuolloin 10 päivää kestänyt vuosituhannen vaihtumisen juhla. Metsäbileet, jossa deejiit soitti kahdella md:llä -> ei siis mixauksia, eikä kikkailua :) Mutta herrajumala sitä spirittiä, mikä vallitsi ihmisten kesken. Pelkkää ystävyyttä, rakkautta, hymyä, avoimuutta - ei tietoakaan pousauksesta. Aamuauringon sarastus ja Greece 2000: 3 drives on vinyl (man with no name remix). Meitsi suli aivan täysin. Kuulemma seuraavatkin bileet, varsinkin vuosituhannen vaihtuminen, olivat maukkaita. Mulla vaan oli lähtö seuraavana aamuna Suomeen. Voitte vaan arvata oliko vieressä istujalla lentokoneessa kivaa, kun meitsi haisee vanhalle jaloviinalle ja selittää koko matkan edellis illan autuaallisesta kokemuksesta.

2. KONEISTO 2000: Ei vielä kaupallistunut juhla oli taiteellisuudessaan kaikkia pohjoismaita edellä. Ja vieläpä Turussa tuollainen tapahtuma! Paljon kauniita muistoja. Meitsin henk.koht. summer-of-love oli tuolloin. Plastikman jäi ikuisesti mieleeni, mainiota soitantaa. Järjestelyjen ollessa vielä lapsen kengissä sekin toimi suhteellisen hyvin. Vaikka Parkkaria monessa yhteydessä parjataankin hänen sanomiensa vuoksi, on hänelle koko Suomen populaarikulttuuriyhteisö (johon tietenkin klubiyleisökin kuuluu) kiitoksen velkaa. Todellakin.

3. WESTBAM @ VANHA, 1994.: Ekat todelliset isot bileet, joissa olin mukana. Maalaispoikana töllistelin vain omituisesti pukeutuvia ihmisiä, sekä upeimpia valoja, joita olin koskaan nähnyt. Tietenkin tuon illan jälkeen olen nähnyt ties kuinka paljon parempia, mutta eka kerta se paras on :) Ja Westbam. Ei hemmetti, en ollut koskaan kuullut kenenkään soittavan niin hyvin. Tietty silloinkin Vanhan äänimaisemat oli hieman puuromaisia, mutta ei se silloin haitannut. Loistava atmosfääri, Westbam sekä oman pukeutumiseni saama ihailu (mulla oli kilttikankaasta tehty pitkä hame, jonka nähtyään ns. tavalliseen kilttiin pukeutunut mies huudahti: Ei perkele, mä olen taas muodista ulkona) = Voiko "isobile"-neitsyyttä paremmin viedä.

Omat soittokeikat top 3, ei järjestyksessä:

Fantasy - alkuvuosi 2002, soitin Tabin jälkeen ehkä urani parhaimman setin. Muutamat kaveritkin huomasivat tämän, kiitos vaan feedbackista. Mukana oli tietenkin Turun/Fantasyn mahtavaa mahtavampikin yleisö, jolta saan ne parhaimmat kiksit.

LSSS2002 - lauantai - omalla keikalla ei niin paljon porukkaa (Thrillseekers pääsalissa), mutta selkeesti yks parhaiten porukkaa sytyttäneistä seteistä tuli väännettyyn. Ehkäpä jopa isoin tapahtuma, jossa olin soittamassa, joten jännitystä oli ilmassa ekaa levyä valitessani. Bileet oli hyvin järjestetty, ja muutenkin jäi juhannuksesta erittäin hyvä fiilis. Toivottavasti ens vuonna uudelleen. Kumarrus järjestäjille hyvästä organisaatiosta.

Progress @ Basement - Basementin vikat bileet DBTL:n lauantaina 2001, soittamassa Mr.A, TRio ja meitsi. Paikkaan ei olis pitänyt mahtua kuin parisataa henkeä, mutta luultavasti paikalla oli todistamassa "rähjäisen" Basementin kuolemaa noin 300 ihmistä - varmaa tietoa tästä ei ole. Paikka suorastaan uhkui sellaista energiaa, jota en ole koskaan (Goaa lukuunottamatta) kokenut. Jo klo 22, kun aloitin, oli paikassa porukkaa n. sata ja aivan kybällä messissä. Basementtiä en unohda koskaan.
Avatar
#151 • • hiski Guest
tämän vuoden (2002) parhaat bileet so far oli hiski&pinnie-sekoilu@amsterdam reissulla. basic chemistry-ilta escapessa - dekkien takana marcello ja mar y sol; uskomatonta settiä!! kihihi, pinnie innostui hyppimään illan tanssibodiumin päällä jopa =)
Avatar
#152 • • olliS Guest


tämän vuoden (2002) parhaat bileet so far oli hiski&pinnie-sekoilu@amsterdam reissulla. basic chemistry-ilta escapessa - dekkien takana marcello ja mar y sol; uskomatonta settiä!! kihihi, pinnie innostui hyppimään illan tanssibodiumin päällä jopa =)

sen kun ois ollu näkemässä... :D ja vanhana koripalloilijanahan pinnie hyppii korkeelle ja kovaa :001:
Avatar
#153 • • pinnie Guest


tämän vuoden (2002) parhaat bileet so far oli hiski&pinnie-sekoilu@amsterdam reissulla. basic chemistry-ilta escapessa - dekkien takana marcello ja mar y sol; uskomatonta settiä!! kihihi, pinnie innostui hyppimään illan tanssibodiumin päällä jopa =)



Hiskii!! prkl :D oli kyl loistoreissu
Avatar
#154 • • hiski Guest




Hiskii!! prkl :D oli kyl loistoreissu


kihihi, paljon jätin kertomatta kuitenkin ;)
Avatar
#155 • • timppa^ Guest
niukasti on bileitä takana, mut LIFT @ Lappeenrannan Nitetrain 6.9.2002. Oikeastaan mun ekat rehellisesti sanottuna _hyvät_ bileet, mut kuten past eventsin topicci antaa ilmi, eivät olleet huonot bileet muidenkaan mielestä :)
Avatar
#156 • • Hugo Guest
Kotimaisista bileistä on jäänyt erityisesti mieleen

Smiley :) vuoden 1998 joulukuussa Dommalla. Paljon klassikkobiisejä ja bileet muutenkin yllättivät erittäin positiivisesti. Jossain vaiheessa tais savu hieman hälvetä koneen hajottua, mutta jostain saatiin hankittua pika pikaa uusi...

...ja tietty ihan omassa sarjassaan painivat Labyrinth 2000 ja 2001. Radio Xtremeltä tulleita lähetyksiä kuunnellessa tulee bileet vieläkin voimakkaasti mieleen :D
Avatar
#157 • • Eiko Guest




Kunniamaininnan ansaitsee AJ:n 30v -synttäribileet. En tiedä oliko näihin bileisiin lainaamani peilipallo kotikenttäedun tuojana
nostattamassa fiilistä vai mikä (heh) mutta semmonen
voittajafiilis jäi noista cembaloista että huuu..... =)
Loppupeleissä makasin chillissä sikiöasennossa ja koin olevani 20 vuotta nuorempi.



(hi hii) Space tribe juhlii...

Oma parhaat bileet -lista voisi olla seuraava:

ykkösenä tämän kesän BOOM portugalissa (aah, ooh, aah, 5 vrk)

loput: Jeff mills niityn bileissä jkylässä. Koneistot kupittaalla. Infected makasiineilla...
Avatar
#158 • • kiksu Guest
korento, putous parhaat!
ihan ykköset ja mahtava oli meininki! ei voi muuten kuin hymyillä menoa mitä kyseisissä paikoissa oli. myös tantranceIIII panivat hirveet kiksut kyl :010: :010:
Avatar
#159 • • Mrrshan Guest


Uplifting House: Jokke, Stefu, Sile



Tuolla tuli tosi hyvää musaa. Onko tällainen "uplifting"-tyylisuunta todella olemassa? Kuka sitä esimerkiksi tekee?
Avatar
#160 • • Seoste Guest
He, pitipä sitten hankkia plattaritunnus että pääsee (Tampere)fiilistelemään =)

Elements, Finlayson, tre 95
En mä näistä oikeesti kauheesti muista, mutta Samin tekkno (ööh, detroittia se sit kai) oli loistava. Ekat kunnon varastopileet henkkoht. Paikka kuulemma täynnä teinejä, mutta en mä vaan huomannu ;) Sami on muutenkin sankari.

Street Party Turku 98 (tai 97) ja jatkot.
Täydellistä. Aurinkoa, iloisia ihmisiä, hyvää poppia, kaunis Aurajoen ranta.

Housemarque tms Jorin 6h setti i-klubilla 98 tai 99.
Uuuh, paras housesetti ikuna ja se meininki, uij.

Tower -jatkot Onkiniemessä 98 kaj.
Jassen housenlätkytys. Toinen Tre -sankari.

Voyage tullikamari, Koneisto 2000, Kaste, Telexin C-64 Bileet, i-klubin psykepileet 99.

Hervanta on kaunis.

Tutuille terkkuja.