...

14 posts, 1 page, 1,873 views

Avatar
#1 • • Edited Kosmonaut Guest
...
Avatar
#2 • • Edited Kosmonaut Guest
Ei mitn..
Avatar
#3 • • Hasse G Guest
Raja näyttää tulleen täyteen..
Jos sulla on esim soulseekin tms kautta mahdollisuus uploadailla tätä, ilmoitathan mulle. Tattis.
Avatar
#4 • • Kosmonaut Guest

Raja näyttää tulleen täyteen..
Jos sulla on esim soulseekin tms kautta mahdollisuus uploadailla tätä, ilmoitathan mulle. Tattis.



Voin ens lomilla laittaa tulemaan, en tosin tiedä koska seuraava loma on :confused:
Avatar
#5 • • poet Guest
Ois tää taas nasta kuulla! Ois Ainakin vähemmän soitettua matskua. Jos sitä huomenna ehtis kolmen ekan dounaajan joukkoon :excellent:
Avatar
#6 • • Jukka I Guest
Ekat kolme biisiä ihan kiva -osastoa, mutta Anarcrusanista alkaa neljän biisin todella rautainen putki. Tämä on juuri sitä trancea, joka tällaiselle juustokammoisellekin musadiggarille uppoaa: diippiä leijailua, vakuuttavaa äänimaisemaa, eikä havaintoakaan kiksun korneista elementeistä.

Lopuista biiseistä en hirveästi saanut irti, mutta lopetusbiisillä oli hetkensä.

Tasot hieman heittelee, mutta teknisellä puolella ei muuta valittamista.
Avatar
#7 • • Edited poet Guest
No niin, ehdin aamulla lataa tän. :cool: Vähän erilainen mixaus sun aikaisemmasta linjasta. Synkempää sukellusta olet siis hakenut ja sen olet onnistunu hyvin tuomaan esiin. Mulle alku ei heti ekal kerralla taittunu mut nyt oon kuunnellu tätä liikkeellä ollessa koko päivän ja täytyy sanoo et maistuu koko ajan paremmalle. Myös itselläni huomasin et fiilis nousi vielä tosta In my mindista eteenpäin. Oikeastaan koko loppusetti upposkin sitten mulle tosi hyvin, vaikken tiennytkään pitäväni diipimmästä soundista.

En yhtään ihmettele, että olet itsekin tyytyväinen tähän piece of artiin. Suurin osa näistä biiseistä oli mulle täysin tuntemattomia, mut silti olit saanu ne niin siistiin pakettiin, et ne kolahti myös asiantuntemattomalle hyvin. Niin ja teknisesti en nytkään löytäny mitään valittamista, vaikka oonkin aika huono sanomaan siihen tän mixin osalta mitään, kun näiden äänimaisemien yhdisteleminen ei ole mulle tuttua.
Avatar
#8 • • Kosmonaut Guest
Kiva kuulla että on maistunut :) Katsotaan jos tuohon kapsi.fi:n palveluihin liittyisi, sitte sais miksaukset vaivattomasti ladattavaksi :)
Itseä jälkeenpäin harmittaa pari miksausvirhettä, perfect senseä sisääntuotaessa bassojen vaihto meni vituiksi ja nightstalkeria sisääntuodessa oli pientä laukkaa. Ite tykkään tosta avausbiisistä mielettömästi, mieletön basari ja synkät miesäänet kruunaavat tunnelman. Tab soitteli sitä joskus kolmisen vuotta sitten ja tuurilla löyty only dj's:n alelaarista hintaan 1.09€ :happyroll:
Avatar
#9 • • poet Guest
No ei ollu paha hinta! Joo huomasin itsekin ton lyhyen laukan mut sait sen hyvin korjattua, eikä siinä korjaukses kuulunu semmosta ikävää pitchbendimäistä vinkaisua. Mä sain ite teknarin vast pari kk sitten ja vieläkin ku välillä korjaa pitchiä, ni väännän nupista liika kovaa.. Sul on kyl homma handus! Oon kyl kohtuu tyytyväinen tohon mun syksyn mixiin vaihtojen osalta. Muuten en sit tiedä menix putkeen vai ei :confused: mut käy vaik pistää kommenttia, ni se antais arvokast tietoo. :excellent:
Avatar
#10 • • Kosmonaut Guest

Raja näyttää tulleen täyteen..
Jos sulla on esim soulseekin tms kautta mahdollisuus uploadailla tätä, ilmoitathan mulle. Tattis.



Laitan pian apinamix.netiin ogg-version. Jos haluat ehdottomasti mp3:ena, niin laita vaikka messengerosotetta jos semmosta käytät?
Avatar
#11 • • Hasse G Guest

Raja näyttää tulleen täyteen..
Jos sulla on esim soulseekin tms kautta mahdollisuus uploadailla tätä, ilmoitathan mulle. Tattis.



Laitan pian apinamix.netiin ogg-version. Jos haluat ehdottomasti mp3:ena, niin laita vaikka messengerosotetta jos semmosta käytät?



Juu ei tartte, nyt näemmä onnistuin olemaan 3 ekan downaajan joukossa.
Avatar
#12 • • Kosmonaut Guest
Miksaus saatavilla nyt myös Ogg-muodossa, siitä kiitokset apinamixille :)
Avatar
#13 • • Hasse G Guest
Kuuntelin tätä työmatkoilla pariin otteeseen ja ihan hyvin kyllä maistui. Ei ihan sitä "ominta" soundia mutta mielenkiintoi pysyi yllä ihan hyvin.

Parissa vaihdossa pisti korvaan pieni laukka, mutta onnistuit kuitenkin korjaamaan ne suht nopeasti, ettei ehtinyt ruveta ärsyttämään. ;)

Biisit sopivat yhteen ihan näppärästi jatkumoksi, eli tunnelmallisia tai tyylillisiä virheitä ei sattunut mun korvaan.

Tarkempaa kommenttia jos/kun tätä tulee kuunneltua lisempää.
Avatar
#14 • • Kosmonaut Guest
No niin, nyt miksaus on paremmalla serverillä.

ps. Kiitos Hasselle kommenteista :)