Mistä ostat musiikkisi

10 posts, 1 page, 3,757 views

spaze

Posts: 262

#1 • • spaze
Olisi kiva tietää mistä päin ostat musiikkia ja onko vinyyli/cd/mp3?

Mulla on ollut tähän asti käytössä Beatport kun tukee PayPal -maksuja enkä muita vastaavia paikkoja tunne. PayPal tilillä on rahaa jota voin musiikkiin tuhlata ja luottokorttia en tähän harrastukseen aio upottaa.
Ressiv

Posts: 1,582

#2 • • Ressiv

Replying to Mistä ostat musiikkisi:

spaze, 6.3.2010 20:08:
Olisi kiva tietää mistä päin ostat musiikkia ja onko vinyyli/cd/mp3?

Mulla on ollut tähän asti käytössä Beatport kun tukee PayPal -maksuja enkä muita vastaavia paikkoja tunne. PayPal tilillä on rahaa jota voin musiikkiin tuhlata ja luottokorttia en tähän harrastukseen aio upottaa.



offtopic: Mikset käytä electronia? se käy jokaikisee mp3-kauppaan.

Ja omat lähteet Beatport, JunoDownload sekä Trackitdown
ValaX

Posts: 3,891

#3 • • ValaX
Streetbeatistä tilaan cd:ni.
juu-zo

Posts: 577

#4 • • juu-zo *KoneHuone*
itunes storesta tulee ostettua aika paljon ämppäreitä.

--
Respect is not given, it is taken

jakke

Posts: 120

#5 • • jakke shine fish / cordis / veezay
juno, discogs, ebay. vinyyli.
SamHard

Posts: 2,098

#7 • • Edited SamHard
Anttila tavaratalon acidhouse, acid techno osastolta vinyylinä!
roytrek

Posts: 10

#8 • • roytrek
juno, decks, discogs. ja vinyylinä.
Hendryk

Posts: 510

#9 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Menee vähän varsinaisen kysymyksen vierestä, mutta käväisin taannoin pitkästä aikaa Digeliuksessa koluamassa hämyisemmän musiikin hyllystöjä ja löysin sieltä kaksi osaa vanhaa 90-luvun teknokokelmaa "Electric Ladyland". (Tarkemmin sanottuna osat II ja VI, joista jälkimmäinen on tupla-cd.) Sarjan nimi on saattanut johtaa jazz-puotina tunnetun putiikin pitäjät tilaamaan nämä myyntiin, mutta mene tiedä, onhan se aika avarakatseinen myymälä. Hintalaput olivat kyllä niin vanhat, että ne olivat jo läpikuultavia. Näköjään kannattaa yhäkin penkoa fyysisten levykauppojen antia eikä tyytyä pelkkään nettiin.

Sitä jäin miettimään, että oliko tekno 14 vuotta sitten tosiaan noin hitaahkotempoista. En minä niistä biiseistä biittiä laskenut, mutta jotenkin laahavalta ne kuulostivat. (Ei sinänsä pahalla, ehkä tuo on huono sanavalinta.) Artisteina niissä oli sellaisia nimiä kuin Techno Animal, Si Begg ja E4/Khan, jonka "Warm Leatherette" on siis nyt minunkin hyllyssäni, vaikken minä vieläkään ymmärrä mikä siinä kappaleessa on niin erikoista.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Ressiv

Posts: 1,582

#10 • • Ressiv
Audiojellystä tulee nykyjään hommattua aikalailla, tosin Beatport edelleen nro 1.

Hot tip muuten - Osta Audiojellystä vitosella musaa - saat 100 ilmaista biisiä