O: Sennheiser HD-25

5 posts, 1 page, 1,508 views

yoni k

Posts: 667

#1 • • Edited yoni k disko
Jees,

Elikkä ennenkuin T-kaupasta tulee tilailtua uusia hävinneiden (*igor*) tilalle, niin aattelin kysellä, että sattuuko keltään löytymään nurkista pölyttymästä topicin mukaisia kuulokkeita (C, 1, jne.)? *hih*
tbo

Posts: 935

#2 • • tbo budhisattva
onks ihanpakko saada just senkut? halba mut hyvä vaihtoehto olis AKGn K518DJ: hyvin pitkälle senkkujen oloset päässä, kestää päälleistumisen jos painat alle 150 kg, hyvä saundi (vähän alapäävoittonen, mut ei mun korviini eroa paljoakaan senkuista) ja ennenkaikkee maksaa alle kuuskybää vaikka ljudiassa. Ainoo missä senkut eroaa ratkasevasti noista AKGn luureista on se et senkuissa on irtojohto, mut en tiiä onko se irtojohto yli satasen arvonen, mikä noiden hintaero olis.

mut jos haluaa olla fanboy ja maksaa siitä ilosta niin siit vaa.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

xl8r

Posts: 2,227

#3 • • Edited xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

Replying to O: Sennheiser HD-25:

tbo, 12.2.2010 22:40:
onks ihanpakko saada just senkut? halba mut hyvä vaihtoehto olis AKGn K518DJ: hyvin pitkälle senkkujen oloset päässä, kestää päälleistumisen jos painat alle 150 kg, hyvä saundi (vähän alapäävoittonen, mut ei mun korviini eroa paljoakaan senkuista) ja ennenkaikkee maksaa alle kuuskybää vaikka ljudiassa. Ainoo missä senkut eroaa ratkasevasti noista AKGn luureista on se et senkuissa on irtojohto, mut en tiiä onko se irtojohto yli satasen arvonen, mikä noiden hintaero olis.

mut jos haluaa olla fanboy ja maksaa siitä ilosta niin siit vaa.



Saa muuten suht kohtuulliseen hintaan verkkokaupastakin, 54 e muistaakseni. Suosittelen kyl lämpimästi itse näitä, havainnut just tuon alapään hienoisen korostumisen takia jopa paremmiks itselleni kun senkut livetilantees soittaessa.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

thomas

Posts: 5,618

#4 • • thomas

Replying to O: Sennheiser HD-25:

xl8r, 12.2.2010 22:57:
---
tbo, 12.2.2010 22:40:
onks ihanpakko saada just senkut? halba mut hyvä vaihtoehto olis AKGn K518DJ: hyvin pitkälle senkkujen oloset päässä, kestää päälleistumisen jos painat alle 150 kg, hyvä saundi (vähän alapäävoittonen, mut ei mun korviini eroa paljoakaan senkuista) ja ennenkaikkee maksaa alle kuuskybää vaikka ljudiassa. Ainoo missä senkut eroaa ratkasevasti noista AKGn luureista on se et senkuissa on irtojohto, mut en tiiä onko se irtojohto yli satasen arvonen, mikä noiden hintaero olis.

mut jos haluaa olla fanboy ja maksaa siitä ilosta niin siit vaa.

---


Saa muuten suht kohtuulliseen hintaan verkkokaupastakin, 54 e muistaakseni. Suosittelen kyl lämpimästi itse näitä, havainnut just tuon alapään hienoisen korostumisen takia jopa paremmiks itselleni kun senkut livetilantees soittaessa.



täytyis melkein päästä kuuntelemaan moisia
xl8r

Posts: 2,227

#5 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

Replying to O: Sennheiser HD-25:

thomas, 13.2.2010 00:16:
täytyis melkein päästä kuuntelemaan moisia



Kyllä noita on jokusissa liikkeissä ainakin Helsingis ollu kuultavissa. Kannattaa käydä tarkastamassa lähi hifi- ja soitinliikkeet.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe