DjFuturisti 3 lyhyttä mixtapea.

7 posts, 1 page, 2,038 views

Camfer

#2 • • Camfer
En viitsi edes kuunnella.

Panosta laatuun ennemmin kuin määrään. kuuntele itse pari kertaa mitä olet soittanut ja sitten pistät ulos jos on edelleen hyviä.

nämä on luultavasti enempi semmosia harjoitteluita mitä kannattaa soitella kavereille.
jakke

#3 • • jakke shine fish / cordis / veezay

Replying to DjFuturisti 3 lyhyttä mixtapea.:

saturday night fever(japanese karaoke happy techno dj mix):

kuvittele sellanen uni joka muuttuu sellasesta suht harmittomasta metsässä seikkailusta helkkarin pahaksi uneksi jossa on sellanen olo että kuolet koko ajan ja ympärillä on sekavia ihmisiä ihan paniikissa ja kaikkialla tapahtuu jotain ahdistavaa mut et oo ihan varma mitä, etkä herää millään ja tuntuu et se ois vaan koko ajan todentuntusempaa. tää soi sellasen unen taustalla. 12:41 kaikki liike siinä unessa hidastuu ja näkökenttä muuttuu hämäräksi ja vihdoinkin kun tää loppuu, heräät siihen että meinaat tukehtua sun omaan hikeen.

night fever feat. in the orbit(särö edit):

konemetsän desert stage ihan pa:n vieressä, paitsi kunnes tääkin muuttuu liian häiriintyneeksi äänisaasteeksi. aika tylsä.

mixtape4.2.2010:

yllättävän pitkän aikaa, eli vähän yli minuutin ihan oikeaa musiikkia harmittomasti! sitten alkaa toi djfuturistimainen säätö joka pilaa ihan kaiken. no, ainakin 4:26 oli huvittava kohta kun toi taustalla soiva biisi alko puskee vitusti liian kovalla.

saturday night fever oli paras koska se oli ahdistavalla tavalla paska.

Camfer, 6.2.2010 09:01:
kuuntele itse pari kertaa mitä olet soittanut ja sitten pistät ulos jos on edelleen hyviä.

kuvittelisin että niin se tekeekin. realistinen ajattelu ei sit onnistu ihan yhtä hyvin.
Individual

#4 • • Individual HYPNO!
Mulla ku on toi skenen sääntökirja himassa ja ite oon tre:lla enkä pääse tarkastaa, niin kerrotteko mitä pykälää vastaan noiden nauhojen julkaisu rikkoo?
Camfer

#5 • • Camfer
ihan omaksi puolustukseni: jätin kuuntelematta ihan siksi koska tuskin esille pistäjä pystyy vielä pistämään niin paljoa paremmaksi viime julkaisemastaan soitannasta.

koetan kuvitella itseni hänen paikallaan. kyllä tarvii pari päivää enempi minkään uuden oppimiseen hyvin kuin viikon.
#6 • • Sir Henri Risti Guest
Meitsipä nostelee tätä ylöspäin sillä verukkeella, että aloituviestistä puuttui maininta näiden olevan kabinettigenren ensimmäisiä biisejä.
Arsk4_

#7 • • Arsk4_ Lihis
Tikulle ja autoon pillurallimusaksi *joo*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.: