Etsitään harjoittelupaikkaa1

12 posts, 1 page, 2,742 views

Aki Antila

Posts: 220

#1 • • Aki Antila
Elikkä. Olen dj-hommia harrastanut jonkin aikaa.
Tiedän suunnilleen mitä miksaaminen on.

Ainut tehtävä minulla on enää vain harjoittelu.

Olisi kiva saada jotkut hyvät laitteet harjoittelua
varten. Tarkoitus ei ole ostaa laitetta, vaan mä
haluaisin löytää paikan, missä soittaa.

En ole töissä tai koulussa, joten kaikki ajat käy!

ja olen siis Jyväskylästä, eli jos JKL:n seudulta
löydtyy dj:tä joitten luo pääsis joka päivä soittaa,
niin olisin TODELLA kiitollinen.
m1kk3

Posts: 5,560

#2 • • m1kk3 no-life
Tsemppii Aki :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Aki Antila

Posts: 220

#4 • • Aki Antila

Replying to Etsitään harjoittelupaikkaa1:

De Souza, 22.1.2010 20:35:
Just a sec, I'll get some pop corn and beer :)



Voit kyl olla vastaamattakin, jos et viitsi mitään järkevää,
ei oikee ystävällistä toimintaa. Noh, stadista oot ja nehän
on aika tyhmää porukkaa...noh, mun mielipiteeni, mua vähä
kiusattiin stadissa ku kuuntelin trancee, iha sen takii koulussa siel.
m0nkei

Posts: 73

#5 • • m0nkei
jasso, lande ei tajua stadin ja espoon eroa..? Asuksä sitten Olussa, tai Norjassa? Itsekkään en stadista ole kotoisin mutta tämän thriidin perusteella sanoisin että jyväskylässähän on aika tyhmää porukkaa..
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#6 • • Edited Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]
Myönnän, oli aiheeton postaus ja pahoitteluni siitä. Jos et ole huomannut, olen kyllä parhaani mukaan yrittänyt auttaa sinua kysymystesi kanssa. Nyt pienessä maistissa pisti vaan silmään, että toivot pääseväsi jonkun luokse harjoittelemaan joka päivä eikä näppäimistöni enää pysynyt kurissa.

Mutta aiheettoman postauksen vastapainoksi kysyn, että millä olet sitten tähän asti harjoitellut?
remotion

Posts: 5,283

#7 • • remotion nostatus guru
Pah, ikuinen sääli on sairautta. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Osta laitteet ja kotona voi harjoitella. Loppujenlopuksi kukaan ei tule tarjoamaan ikuisesti kultaomenoita hopeavadilta vaan ne pitää itse käydä noukkimassa. Mitä pidempään totut erityiskohteluun sitä korkeammalta lopulta tiput. Ja nyt saa sitten lainata tekstiäni ja sadatella kun sattui, kyllä se siitä ohi menee, toivottavasti ei ihan kokonaan kuitenkaan.

Elämä on kovaa mut ilman kovaa ei ois elämää.
cHRISSe

Posts: 463

#8 • • Edited cHRISSe TURKU_BASEMENT

Replying to Etsitään harjoittelupaikkaa1:

remotion, 22.1.2010 21:18:
Pah, ikuinen sääli on sairautta. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Osta laitteet ja kotona voi harjoitella. Loppujenlopuksi kukaan ei tule tarjoamaan ikuisesti kultaomenoita hopeavadilta vaan ne pitää itse käydä noukkimassa. Mitä pidempään totut erityiskohteluun sitä korkeammalta lopulta tiput. Ja nyt saa sitten lainata tekstiäni ja sadatella kun sattui, kyllä se siitä ohi menee, toivottavasti ei ihan kokonaan kuitenkaan.

Elämä on kovaa mut ilman kovaa ei ois elämää.



Voi kyynel ;D

+Antilan viestihistoriaa lukiessa ei voi todeta kuin että huh huh.

--
ô_ô

RujoNic

Posts: 1,161

#9 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta
Ja kato tosta noin Aki http://www.thomann.de/fi/gemini_cdm_3600.htm ostat vaikka tollaSEn ja pyörittelet ensin sillä niitä trancejas. Sitten kun oot mutsis ja faijas korvat saanu ruvelle niin voit alkaa miettimään reenistä tai et pääseks soitteleen jonkun luo. Ei ole kallis harjottelu paske toi ja luulisin et menee oikein loistavasti tohon trancen soittamiseen näin alkuunsa. Ja pakko kans todeta noista Akin jutuista et on siellä JKL:n suunnalla jossei tyhmiä niin yksinäisiä yhmisiä.*piisÄ
Funktion

Posts: 1,720

#12 • • Funktion over 9000
Anteeksi nyt vaan ihan kauheasti mutta:

Eihän tossa ole enää mitään järkeä. Joka mahdolliseen asiaan täällä ihmiset on yrittäneet antaa neuvoja, apua ja vielä lisää neuvoja.

Mutta meistä jotka levyjä soittaa on jokainen aivan takuuvarmasti joutunut ne oppirahat maksamaan ja ostamaan ne laitteet jotka tahtoo. Ei se homma toimi niin että erityiskohtelu ruikkaamalla pääsee niitten monen tonnin laitteitten ääreen päivittäin, ihan vaan siksi että on... noh, jätetäänpä sanomatta.

En toki sano että jostain ei löydy ihmistä jonka luokse pääset soittamaan niillä "todella hyvillä laitteilla joka päivä", mutta suna kyllä varautuisin siihen että ei löydy.

Paras neuvo on se, että jos aiot soittamisesta vakavaa harrastusta, niin pikkuhiljaa niitä laitteita ihan itte hankkimalla. Kyllä muakin vituttaa ajatella, että näihin pöydällä lojuviin laitteisiin on uponnut montamonta tonnia, mutta niin se vaan on että kaikesta tässä maailmassa pitää maksaa.

Ei pahalla.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..