Tony Halme on kuollut

34 posts, 2 pages, 23,966 views

tomii

Posts: 3,594

#21 • • tomii kallion herttua

Replying to Tony Halme on kuollut:

Ressiv, 10.1.2010 20:50:
"Mä istuin yhtenä päivänä katukahvilassa Esplanadilla mukavassa seurassa. Silloin siihen tallusteli Abu-Papu ja sen kaveri Bingo-Bango suoraan päiväunilta. Ne haki jostain pari tuolia ja tunki röyhkeästi kahden suomalaisen tytön pöytään näiden kielloista huolimatta. "Mä en tiedä millainen istumajärjestys siellä teidän kamelinpaskaleirinuotiolla yleensä on, mutta täällä Suomessa ei nimitellä naisia eikä tungeta ilman lupaa toisten pöytään. Alkakaa kalppia takaisin rautatieasemalle. Tehän ootte varmaan VR:llä töissä kun te siellä aina roikutte? siinä vaiheessa mä nippasin sen pihalle koko terassilta ja se pyllähti kaaressa perseelleen jalkakäytävälle. Kännykkä sillä oli kädessä jo ennen kuin ilmalento päättyi ja hirvee molotus alkoi välittömästi."

-Tony Halme



Aijai... toi on kyl niin klassikko-Halmetta :DDD

--
reivaan kunnes kuolen

anqqa

Posts: 4,032

#22 • • anqqa tirehtööri

Replying to Tony Halme on kuollut:

Doom, 10.1.2010 20:06:
---
KeijoK, 10.1.2010 20:01:
---
Freja, 10.1.2010 19:58:
---
Doom, 10.1.2010 19:44:
---
---
---
UHOOOX?!



Mä voisin uhoo, kohtalaisen älytöntä läppää.. ?

Vois myös miettiä taas kannattiko tästäkin perustaa oma topikki vai lisätä olemassaoleviin uutistopikkeihin. Hankala vetää raja mikä on tarpeeks 'iso uutinen' jotta siitä on suotava tehä topikki, ettei jokaisesta maikkarin, iltalehden tai seiskan uutisesta aloteta täälläkin turhaan..

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#23 • • Doom Guest

Replying to Tony Halme on kuollut:

anqqa, 10.1.2010 20:58:
---
Doom, 10.1.2010 20:06:
---
KeijoK, 10.1.2010 20:01:
---
Freja, 10.1.2010 19:58:
---
Doom, 10.1.2010 19:44:
---
---
---
UHOOOX?!

---


Mä voisin uhoo, kohtalaisen älytöntä läppää.. ?

Vois myös miettiä taas kannattiko tästäkin perustaa oma topikki vai lisätä olemassaoleviin uutistopikkeihin. Hankala vetää raja mikä on tarpeeks 'iso uutinen' jotta siitä on suotava tehä topikki, ettei jokaisesta maikkarin, iltalehden tai seiskan uutisesta aloteta täälläkin turhaan..




Kannattaisko miettiä kuinka paljon täällä on muutenki paskaa? Miljoona runkkuluukkua ja luukuttomien luukkuja ja ties mitä. Oma syy, omaan kurjuuteen
anqqa

Posts: 4,032

#24 • • Edited anqqa tirehtööri

Replying to Tony Halme on kuollut:

Doom, 10.1.2010 21:00:
---
anqqa, 10.1.2010 20:58:
---
Doom, 10.1.2010 20:06:
---
UHOOOX?!
---
Mä voisin uhoo, kohtalaisen älytöntä läppää.. ?

Vois myös miettiä taas kannattiko tästäkin perustaa oma topikki vai lisätä olemassaoleviin uutistopikkeihin. Hankala vetää raja mikä on tarpeeks 'iso uutinen' jotta siitä on suotava tehä topikki, ettei jokaisesta maikkarin, iltalehden tai seiskan uutisesta aloteta täälläkin turhaan..
---
Kannattaisko miettiä kuinka paljon täällä on muutenki paskaa? Miljoona runkkuluukkua ja luukuttomien luukkuja ja ties mitä. Oma syy, omaan kurjuuteen



Ah, eli sen lisääminen sit parantaa tilannetta? Omaa arvostelukykyä saa käyttää sen suhteen käyttäytyykö yhtä järjettömästi mitä jotkut muut vai kenties yrittääkö pysyä moisen käytöksen yläpuolella.. Suosittelen forumin vaihtamista ellei miellytä, muiltakin alteilta, jotkut vielä viihtyvät täällä vielä, ilmankin tällästä panosta sisällön tuotamiseen :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

ValaX

Posts: 3,891

#25 • • ValaX
Mitä se Halme sillon kerran valitti jotain, että DTM:n poket ei päästäny sitä sisään:)
SASHA  F

Posts: 1,722

#26 • • SASHA F
Legendaarinen lause:
Jumala armahtaa minä en!
Avatar
#29 • • Doom Guest

Sunshine^82, 10.1.2010 21:17:
Mistä näitä huomionkipeitä idiootteja satelee?

Hyvät ihmiset jos haluatte keskustella Tony Halmesta sun muista edesmenneistä perustakaa niille toinen ja asiallinen topik.

Nimimerkki Doom perusti tämän topikin siksi, että haluaa mollata minua JÄLLEEN KERRAN.

*lukko*



Kaikella rakkaudella vain, välitänhän myös sinusta vaikka en ole koskaan sinua nähnytkään
sts

Posts: 7,969

#30 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Replying to Tony Halme on kuollut:

Doom, 10.1.2010 21:20:
---
Sunshine^82, 10.1.2010 21:17:
Mistä näitä huomionkipeitä idiootteja satelee?

Hyvät ihmiset jos haluatte keskustella Tony Halmesta sun muista edesmenneistä perustakaa niille toinen ja asiallinen topik.

Nimimerkki Doom perusti tämän topikin siksi, että haluaa mollata minua JÄLLEEN KERRAN.

*lukko*

---


Kaikella rakkaudella vain, välitänhän myös sinusta vaikka en ole koskaan sinua nähnytkään



Ootte kyl molemmat niin jäässä että sovitte tosi hyvin lämmittämään toisianne.

Ja sunshine et sinä ole yhtään sen vähemmän huomionkipeä kui tuo "doom" kuka lienee sitten on. Ehkä Doom on se legendaarinen "joku".

Just my 5 cents.
anqqa

Posts: 4,032

#31 • • anqqa tirehtööri
Joo eiköhän molemmat voi hetken rauhottua ja päästetään muut takas alkuperäisen aiheen pariin ettei tarvitse lukita topikkia.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

sts

Posts: 7,969

#32 • • sts Sama pyynti aitta!

Replying to Tony Halme on kuollut:

anqqa, 10.1.2010 21:23:
Joo eiköhän molemmat voi hetken rauhottua ja päästetään muut takas alkuperäisen aiheen pariin ettei tarvitse lukita topikkia.



Tän vois kuitenkin siirtää häröilyyn, eiköhä tänne kuitenkin eksy noita tony halme vitsejä ja kuvalaudan hahhauskoja kuvia.
laite

Posts: 2,994

#33 • • laite MastahWankah

Replying to Tony Halme on kuollut:

Doom, 10.1.2010 21:20:
---
Sunshine^82, 10.1.2010 21:17:
Mistä näitä huomionkipeitä idiootteja satelee?

Hyvät ihmiset jos haluatte keskustella Tony Halmesta sun muista edesmenneistä perustakaa niille toinen ja asiallinen topik.

Nimimerkki Doom perusti tämän topikin siksi, että haluaa mollata minua JÄLLEEN KERRAN.

*lukko*

---


Kaikella rakkaudella vain, välitänhän myös sinusta vaikka en ole koskaan sinua nähnytkään


RAKKAUDESTA SE HEVONENKIN POTKII <3 <3 <3
Avatar
#34 • • Doom Guest

Sunshine^82, 10.1.2010 21:51:
---
Doom, 10.1.2010 19:44:
Hän oli hyvä ihminen! Lepää rauhassa!
T:ss82
PS. En tuntenut häntä, mutta silti
PPS. Missä on klubituksen sananvapaus ja sillei?

---


muuten kiva jos ottaisit ton "T:ss82" pois



Onko sun nimi ss82? Vai miksi sinua kiinnostaa? En kyllä näe nimessäsi missään ss82