Kampissa kommuunihuone vuokralla!

6 posts, 1 page, 4,705 views

Wolverine

Posts: 1,860

#2 • • Wolverine
luinko ihan oikein että tossa on huikeat 8 (kahdeksan) neliötä? :D

jos löydätte jonkun joka maksaa tosta 290e+sähkö+kotivakuutus niin ootte Jethroa kovempia myyjiä!
mrhotcakes

Posts: 480

#3 • • Edited mrhotcakes Ex-clubber

Replying to Kampissa kommuunihuone vuokralla!:

Wolverine, 10.1.2010 13:00:
luinko ihan oikein että tossa on huikeat 8 (kahdeksan) neliötä? :D

jos löydätte jonkun joka maksaa tosta 290e+sähkö+kotivakuutus niin ootte Jethroa kovempia myyjiä!



Ei kannata arvostella ennen kuin katsoo. Kämpässä on kuitenkin ~40m2 yhteistiloja käytössä ja kämppä on hyvässä kunnossa. Ja mainittiinko jo että se on Kampissa? Tuo on ihan suorassa suhteessa kämpän kokonaisvuokraan ja kohtuullinen vuokra olosuhteisiin nähden. *vink*

Edit: Ja parempia kämppiksiä saa etsiä! :D
movement

Posts: 148

#4 • • movement Glee and Beam (tm)
Heh, muistan kun itse maksoin noin 250€ 6,5m2 huoneesta Kampissa joskus opiskeluvuosina:D Siellä oli yhteisiäkin tiloja huomattavasti vähemmän kuin täällä ja kämppä oli todella romussa kunnossa... Mut mä tykkäsin sillon tosi paljon - joten näkisin että tää olis aika paljon parempi vaihtoehto hintaluokkaansa nähden kuin se sen aikainen:)

Riippuu varmaankin juuri tyypin yksilöllisistä asumispreferensseistä myös. Henkilökohtaisesti mä tykkään maksaa enemmän vuokraa vaan sen takia että mulla ei mene kuin 10minuuttia työmatkaa ja kaikki muutkin on lähellä - se että asuisin kauempana keskustasta ja saisin istua 2h päivässä yhteensä bussissa on täysin tän hinnan väärti minkä nyt maksan vuokrissa. Mutta tämä tosiaan OMA prioriteettini:) Joillakin jotkut toisenlaiset:)
josbe

Posts: 1,982

#5 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Replying to Kampissa kommuunihuone vuokralla!:

Wolverine, 10.1.2010 13:00:
luinko ihan oikein että tossa on huikeat 8 (kahdeksan) neliötä? :D

jos löydätte jonkun joka maksaa tosta 290e+sähkö+kotivakuutus niin ootte Jethroa kovempia myyjiä!


Kaveri etsi just keskustasta kämppää. Kaikki noin 20 neliöiset maksoi 600 eurosta ylöspäin ja niillä oli vieläpä monta haluajaa. Siitä kun ottaa pois vessan, keittiön ja eteisen, niin eipä siihen kovinkaan monen neliön makkaria jää. Että ei tuo nyt mahdoton hinta ole, jos yhteistilat on hyvät.