haetaan opastusta mp3-kauppoihin

26 posts, 2 pages, 8,828 views

Yallu

Posts: 1,910

#21 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Replying to haetaan opastusta mp3-kauppoihin:

thomas, 15.12.2009 10:47:
---
Aki Antila, 15.12.2009 09:27:
Meillä on siis ollut sellainen ongelma, että kun
ollaan biisit ostettu, niin niitä ei voinu ladata.
Miten tää korjataan?

---


mitä selainta käytät, mikä versio flashista ? suosittelen uusinta flashia ja uusinta firefoxia ainakin windows-käyttöjärjestelmässä. maccipuolella uusin flash ja safari tuntus toimivan mainiosti


Itseasiassa, olen huomannut uusimman Firefoxin aiheuttavan ongelmia tietyissä sivustoissa.. Exploder on joissain tapauksissa ollut ainoa toimiva (kunhan ei ole kutos-versio..)..
Yallu

Posts: 1,910

#22 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Replying to haetaan opastusta mp3-kauppoihin:

Aki Antila, 15.12.2009 09:27:
Meillä on siis ollut sellainen ongelma, että kun
ollaan biisit ostettu, niin niitä ei voinu ladata.
Miten tää korjataan?


Mulla on tullut pari kertaa vastaan Trackitdownissa sellainen bugi, ettei latausnappula toimi. Silloin on pitänyt ottaa yhteyttä aspaan, jolloin he ovat lisänneet linkin uudelleen profiiliini. Tässä tietty kesti pari päivää..
Ressiv

Posts: 1,582

#23 • • Ressiv
En tajua miks sulla muka menee ostetut biisit samantien sinne downloaded osioon.. mut jos nyt kuitenkin jostain kumman syystä näin muka käy niin klikkaa sitä re-download välilehteä.. sieltä saat vuorokauden sisään toisen latauksen (nii ja tää koski Beatporttia)
Ressiv

Posts: 1,582

#24 • • Ressiv

Replying to haetaan opastusta mp3-kauppoihin:

Yallu, 15.12.2009 10:52:
---
Aki Antila, 15.12.2009 09:27:
Meillä on siis ollut sellainen ongelma, että kun
ollaan biisit ostettu, niin niitä ei voinu ladata.
Miten tää korjataan?

---

Mulla on tullut pari kertaa vastaan Trackitdownissa sellainen bugi, ettei latausnappula toimi. Silloin on pitänyt ottaa yhteyttä aspaan, jolloin he ovat lisänneet linkin uudelleen profiiliini. Tässä tietty kesti pari päivää..



Mullaki käyny noin, mut johtunu siitä että trackitdown myy ennakkoon jo julkaisematonta musiikkia, ja latauslinkki aktivoituu vasta julkasupäivänä.
Yallu

Posts: 1,910

#25 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Replying to haetaan opastusta mp3-kauppoihin:

Ressiv, 15.12.2009 15:13:
---
Yallu, 15.12.2009 10:52:
---
Aki Antila, 15.12.2009 09:27:
Meillä on siis ollut sellainen ongelma, että kun
ollaan biisit ostettu, niin niitä ei voinu ladata.
Miten tää korjataan?

---

Mulla on tullut pari kertaa vastaan Trackitdownissa sellainen bugi, ettei latausnappula toimi. Silloin on pitänyt ottaa yhteyttä aspaan, jolloin he ovat lisänneet linkin uudelleen profiiliini. Tässä tietty kesti pari päivää..

---


Mullaki käyny noin, mut johtunu siitä että trackitdown myy ennakkoon jo julkaisematonta musiikkia, ja latauslinkki aktivoituu vasta julkasupäivänä.



Mulla on tullut vaan ihan malfunction..
Aleks G

Posts: 284

#26 • • Aleks G Club 86 Recordings/FINITY/Mosso/DSTXX
ei koskaan ongelmia..