Barely Legal ylpeänä esittää - METSÄRETKI

180 posts, 9 pages, 30,547 views

wattsson

#161 • • wattsson

pr0ton:
---
PeryMason:
Nää ois pitäny olla eilen *uuh* märkä ilta tulossa *iloinen*

---

Eipäs nyt vielä itketä siellä. Lantsarit jalkaan ja tamppaamaan! *iloinen*

*nauru* joo! niiku entinen liikan maikka sano ”ei ole huonoja kelejä on vain huonoja varusteita” *pahis*
Summerblink

#162 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Huoli pois!!*nauru*
Mä asun parin kilsan päässä (bilepaikasta siis) ja yks asiantunteva frendi näytti mulle eilen sisäpiirin tutkakuvat: sadealue pyyhkäsee täst yli, ja sen se teki 2h sitten. Jos tänään muka vielä sataa niin kaikki paikan päällä olevat saa multa lämmittelysuitskukkeen korvaukseks!!*iloinen*

Tamppaamalla keskitetty lämpöilmiö haihduttaa sateen ennen kuin se ehtii maahan *vink*

[muokattu 28.6.2003 16:46]
Riku

#163 • • Riku The Little Prince

PeryMason:
Nää ois pitäny olla eilen *uuh* märkä ilta tulossa *iloinen*

Joo, kyllä kaikki mahdolliset säätiedotukset ja tutkakuvat on viitanneet siihen että jos sataa ollenkaan, niin se on enintään lyhyitä ja ohimeneviä kuuroja. Sit toivotaan vaan ettei ala sataa sokeitakin ettei tuu tungosta! HAHAHAHAHAHA!!! *ampuu itsensä* *blush*

[muokattu 28.6.2003 16:59]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Summerblink

#164 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
No jos sinne rupee sataan Ray Charleseja ja Stewie Wondereita niin pannaan ne heittää psykesetti Motown-tyyliin *iloinen**iloinen**iloinen*
Viltsu

#165 • • Viltsu noname

kei:
*intiaanitanssahdel**hih*

Sun sadetanssit sit toimi *nauru*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Viltsu

#166 • • Viltsu noname

Summerblink:

Tamppaamalla keskitetty lämpöilmiö haihduttaa sateen ennen kuin se ehtii maahan *vink*

[muokattu 28.6.2003 16:46]

Psykebileissä ei TAMPATA..... hipit TÖMISTELEE :DDD

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Summerblink

#167 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Apua, tuleeks sinne sellasii Levyraatihippejä??!! Ne kuulemma arvostelee aina et miten jengi T A M P P A A! En mä osaa mitään hienoja kuvioita, mä vaan pidän hauskaa, toivottavasti siel on pimeetä *ding*
Summerblink

#168 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Nyt tossa vähäsen r i p o t t e l e e mut sehän on vaan hyvä et sataa nyt pois niin voidaan vetää illalla kuivat....................................bileet *pahis*
Summerblink

#169 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
No nyt loppu ripottelu, mä tuon kaikille sokerisille suolapurkin jos tartttee *heiii*
Viltsu

#170 • • Viltsu noname

Summerblink:
Apua, tuleeks sinne sellasii Levyraatihippejä??!! Ne kuulemma arvostelee aina et miten jengi T A M P P A A! En mä osaa mitään hienoja kuvioita, mä vaan pidän hauskaa, toivottavasti siel on pimeetä *ding*

thanx pöllin tittelin itselleni, ei kai haittaa...

vaikka en ketään arvostele, enkä edes osaa _tampata_ *vink*

--

Summerblink

#171 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Nyt Ei Enää Sada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a - 2 h.r.s
mr's & ms's & mrs's: Please repare your sub-dance-guns.!*plur*

It's only few funny hours and that little forrest is going to have something unforgettable!*pelle*

Privailkaa monelta ootte menos, jos ette muuten. Osaan neuvoa loppumatkan
*pahis*
Summerblink

#172 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Elwira, nyt piristyt. Mä en oo nähny ikinä nais-dj:tä livenä, joten tuut sinne, tuut
Summerblink

#173 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
*nostaa Elwiran kaunista kaalia ja juottaa elämän Batteryä kitusiin!!!!1*joo*
Viltsu

#175 • • Viltsu noname

Avernian:
---
Viltsu:
enkä edes osaa _tampata_ *vink*

---

Se on helppoa!
1) Ota käteesi mattopiiska
2) hujauta sillä mattoa niin että leveä reuna osuu mattoon ja kuuluu tyydyttävä ”läps!”-ääni

hmm... olen aina vetänyt vastapalloon... ehkä tämä väärä toiminta on johtanut (upo)uuden piiskan vaurioitumiseen????

--

Summerblink

#176 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
N y t e i v oi s a n o a, kuin et huhhuh*possu*
#177 • • Mr. Jenkins Guest
Let's go to forrest!
Sa hE

#178 • • Sa hE
Voi!, jospa olisin saanut olla muukaaanna...*possu*
FreeFall

#179 • • FreeFall music addict
tosi kiva metsäretki oli *joo*

Lisää näitä *hih*

--
Lintuperspektiivi

Jone

#180 • • Jone Archibald Haddock
Miten olisi jos menneistä tapahtumista keskusteltaisiin vaikkapa, yllätys yllätys, ”menneet tapahtumat”-osiossa ”tulevat tapahtumat”-osion sijaan? *vink*