Indigo - Nuclear Winter

8 posts, 1 page, 1,784 views

Indigo

Posts: 918

#1 • • Edited Indigo
nuclear.jpg

Setti Techno Goa -bileistä 24.10

Post-apokalyptista ja synkkää psyteknoa industrial-vivahteella

industrial, psy, tekno




lisätiedot - kuuntele
Tyranoid

Posts: 1,552

#3 • • Tyranoid FINRG
Täähän vaikuttaa hyvältä. Kuunteluun myöhemmin tänään.
laeski^

Posts: 478

#5 • • laeski^ LaiskaLäski
ei hitto tää on hyvä.
rupee potkii oikei kunnol tos puolenvälin jälkee, huhhuh, helmee.
Funktion

Posts: 1,720

#6 • • Funktion over 9000
On muuten aivan järkyttävän hyvä setti! <3

Mutta! Kuvittelenko vaan vai onko alataajuudet jotenkin matalalla? Onko biisit ittessään bassovajaita vai miten, mutta senikat päässäkin kuulostaa vähän vaisulta... O_o

(tai sit oon vaan tulossa kuuroks vihdosta viimein)

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Indigo

Posts: 918

#7 • • Edited Indigo

Replying to Indigo - Nuclear Winter:

Funktion

Mutta! Kuvittelenko vaan vai onko alataajuudet jotenkin matalalla? Onko biisit ittessään bassovajaita vai miten, mutta senikat päässäkin kuulostaa vähän vaisulta... O_o



Ton soundin alapäät on kyllä aika matalalla. Btw, HD25t ei ehkä ole parhaat luurit musiikista nautiskeluun yleensäkään, ne on tarkoitettu aikalailla DJ-käyttöön =)

[img]http://graphs.headphone.com/graphCompare.php?graphType=0&graphID[]=513[/img]

Tän käyrän mukaan HD25ssa olis korostus 100Hz ja 10K kohdalla ja ammottava kuoppa 5K paikkeilla. Selkeyttää beatmiksaamista mutta ei varmastikaan kuulosta niin hyvältä.
Funktion

Posts: 1,720

#8 • • Edited Funktion over 9000

Replying to Indigo - Nuclear Winter:

Indigo, 21.11.2009 17:08:
---
Funktion

Mutta! Kuvittelenko vaan vai onko alataajuudet jotenkin matalalla? Onko biisit ittessään bassovajaita vai miten, mutta senikat päässäkin kuulostaa vähän vaisulta... O_o

---
Btw, HD25t ei ehkä ole parhaat luurit musiikista nautiskeluun yleensäkään



Niin siis meinasin sitä että nuo HD25set on aikalailla botnerikkaat. :)

Mut joo, uudella kuuntelulla rupes se alapääkin löytyyn. Vissiin korvat lukossa tms. ekalla kerralla. :)

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..