LEN FAKI - Berghain, Berlin 23.10.2009 @ Helsinki

27 posts, 2 pages, 4,926 views

Takyon

Posts: 2,945

#21 • • Takyon Möwkö

Replying to LEN FAKI - Berghain, Berlin 23.10.2009 @ Helsinki:

Miquél, 24.10.2009 19:43:
Oli kyllä ihan hyvä Len Faki eilen, viihdyin. Porukkaa oli enemmän kuin odotin ja hyvin mukana, sillä siihen nähden, että eihän tota oltu mainostettu oikein yhtään, joten jengi ei välttämättä edes tiennyt koko keikasta.

Se, että porukkaa oli niin vähän, johtuu varmaan siitä aika olemattomasta keikan promoamisesta ja siitä, että koko keikasta tiedotettiin viikko ennen keikkaa, kuten valitettavan usein tapana plaugroundin tapahtumissa. Ja jengi ei vaan enää oikein käy Playgroundissa. Vielä n.vuosi sitten rose gardenissa kävi ihan kohtuusti porukkaa, mutta ei oikein enää. Nyt jotkut ihan hyvät berliini yms. dj:t ja jerome sydenhamit soittaa alle kymmenelle hengelle.

Playgroundin pitäisi varmaan vähän paremmin promota tapahtumiaan, jotta jengi löytäisi paikalle. Ja ilmoittaa tapahtumista aikaisemmin kuin muutamaa päivää ennen itse keikkaa, jotta ihmiset tietäisi niistä.



Pleikkaris on kyl paljon hyviä esiintyjiä mut musta on tullu niin vanha et mä en enää jaksa mennä sinne kun siel on niin pirun kuuma ja hiostava ilma :/ Vielä jokunen vuosi sit se kuitenki oli mun toinen olohuone mut nyt ei kyl kiinnosta pätkääkään mennä, harmittaa..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Miquél

Posts: 51

#22 • • Miquél
No ei siellä kyllä kuuma ja hiostava enää ole. Tuuletus toimii kyllä remontin jälkeen ihan hyvin.

Mutta silti porukkaa käy siellä entiseen verrattuna harmillisen vähän, vaikka tapahtumissa ei sinällään mitää vikaa olekaan.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#23 • • Aurinkoneiti
Tuuletus oli tehokas. N. 6 tunnin hilluminen oli miellyttävää; suuri hiki ei yllättänyt. Ja happea riitti hyvin.
Playground

Posts: 651

#24 • • Playground

Replying to LEN FAKI - Berghain, Berlin 23.10.2009 @ Helsinki:

Miquél, 24.10.2009 19:43:
Se, että porukkaa oli niin vähän, johtuu varmaan siitä aika olemattomasta keikan promoamisesta ja siitä, että koko keikasta tiedotettiin viikko ennen keikkaa, kuten valitettavan usein tapana plaugroundin tapahtumissa. Ja jengi ei vaan enää oikein käy Playgroundissa. Vielä n.vuosi sitten rose gardenissa kävi ihan kohtuusti porukkaa, mutta ei oikein enää. Nyt jotkut ihan hyvät berliini yms. dj:t ja jerome sydenhamit soittaa alle kymmenelle hengelle.

Playgroundin pitäisi varmaan vähän paremmin promota tapahtumiaan, jotta jengi löytäisi paikalle. Ja ilmoittaa tapahtumista aikaisemmin kuin muutamaa päivää ennen itse keikkaa, jotta ihmiset tietäisi niistä.


Tapahtumissamme promootiovastuu on ensisijaisesti illan järjestäjällä, joiden panostus sekä mainostuskanavat vaihtelevat välillä melkoisesti. Tässä kyseisessä tapauksessa ongelmaksi muodostui alkuperäisen promoottorin vetäytyminen tapahtuman takaa pois viime hetkellä. Emme kuitenkaan halunneet tuottaa asiakkaillemme pettymystä vaan otimme itse tapahtumasta vastuun. Johtuen viime hetken peruutuksesta, jäi promootiotyölle melko vähän aikaa.

Tällä hetkellä klubijärjestäjien promootiomahdollusuuksia vaikeuttaa suuresti myös se, että JCDecaux ja Helsingin kaupunki ovat päättäneet ottaa kovan linjan julisteiden kiinnittäjiä kohtaan, mikä entisestään taatusti vähentää tapahtumien näkyvyyttä katukuvassa. Ikävää mutta totta.

Kiitoksia rakentavasta palautteesta asian tiimoilta ja kiitokset kaikille esiintyjille sekä tietysti ennen kaikkea klubikansalle joka saapui paikalle!