M: 1gt, 2gt, 4gt ja 8gt Micro SD(HC) muistikortteja!

17 posts, 1 page, 5,417 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#1 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Kävin läpi kaikenlaista kännykkärojuja ja löysin hirmuisesti käyttämättömiä muistikortteja.

Mikäli löytyy käyttöä niin yhteyttä minuun päin.
-1gb Nokia alkuperäinen = 3e
-2gb Nokia alkuperäinen = 5e
-2gb perus kortti = 4e
-4gb perus kortti = 8e
-4gb Nokian alkuperäinen = 10e
-8gb perus kortti = 15e

Mainospuheet:
Muistikorttien suomat mahdollisuudet ovat vailla vertaa.
Tarkasta oma tarpeesi ja tämänhetkisen muistikapasiteettisi riittävyys.

Muistikortit soveltuvat käytettäväksi useisiin eri digitaalilaitteisiin: mm.
digikameroihin, digitaalisiin videokameroihin, PDA-laitteisiin,
MP3- & muihin kannettaviin musiikkisoittimiin, navigointijärjestelmiin, jopa
televisioihin, hi-fi -laitteisiin ja tietysti kännyköihin.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

FS

Posts: 414

#2 • • Edited FS
digikameroihin??

Sanos mulle ees pari kameraa mihin käy MicroSD sellaisenaan??? Mä niin ostaisin kaikki 8 gigaset jos nää olis SDHD

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

Juhgu

Posts: 7,921

#4 • • Juhgu Virnistelijä

god, 7.10.2009 15:29:
Kaikkea sitä duunipaikalta tarttuukin mukaan.



No haha, jos on duunista kahmittua rojua ni aika gg myydä forumilla. :D

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#5 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Jos puhelin menee roskiin/kierrätykseen niin koen että se on ok ottaa siitä kaikki sellainen tarpeellinen mikä toimii. Esim akku ja muistikortti.

Kehdannut mitään 8 ja 16 gigasia muistikortteja roskiin heitellä jatkuvasti.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

domi

Posts: 7,069

#6 • • Edited domi Työn sankari.

Replying to M: 1gt, 2gt, 4gt ja 8gt Micro SD(HC) muistikortteja!:

Steven Hoaks, 7.10.2009 16:03:
Jos puhelin menee roskiin/kierrätykseen niin koen että se on ok ottaa siitä kaikki sellainen tarpeellinen mikä toimii. Esim akku ja muistikortti.


Firman omaisuus on firman omaisuutta niin kauan kuin se sulle luovutetaan virallisesti.
En mäkään voi ottaa kiintolevyjä tai muisteja OMAAN KÄYTTÖÖNI koneista, mitkä menee kierrätykseen tai kaatopaikalle, ellen mä siitä tee erillistä paperia, joka laitetaan kirjanpitoon.

edit: mut hauskinta on se, ettet sä edes kiellä sitä, että myyt työpaikaltasi (tai no, nykyään entiseltä) väärin perustein otettua tavaraa julkisesti.
Daniel Braun

Posts: 1,626

#7 • • Daniel Braun wednesday?

Replying to M: 1gt, 2gt, 4gt ja 8gt Micro SD(HC) muistikortteja!:

domi, 7.10.2009 16:08:
---
Steven Hoaks, 7.10.2009 16:03:
Jos puhelin menee roskiin/kierrätykseen niin koen että se on ok ottaa siitä kaikki sellainen tarpeellinen mikä toimii. Esim akku ja muistikortti.

---

Firman omaisuus on firman omaisuutta niin kauan kuin se sulle luovutetaan virallisesti.
En mäkään voi ottaa kiintolevyjä tai muisteja OMAAN KÄYTTÖÖNI koneista, mitkä menee kierrätykseen tai kaatopaikalle, ellen mä siitä tee erillistä paperia, joka laitetaan kirjanpitoon.


Näinhän se menee.
Jos käsky on heittää roskiin ni sit heitetään roskiin, eihän ne alkossakaan voi niitä "viallisia" kotiin viedä.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#8 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Replying to M: 1gt, 2gt, 4gt ja 8gt Micro SD(HC) muistikortteja!:

domi, 7.10.2009 16:08:
edit: mut hauskinta on se, ettet sä edes kiellä sitä, että myyt työpaikaltasi (tai no, nykyään entiseltä) väärin perustein otettua tavaraa julkisesti.



Jos se sun mielestä on "väärin perustein" viety niin älä osta ja ole hiljaa toisaaalta toi hiljaa oleminen on sulle aina niin kovin vaikeeta *hihu* Joten ymmärrä jos keksit tähän vielä jonkun nokkeluuden.

Mutta mä en ainakaan siedä moista tuhlausta että heittää vaan hyvää tavaraa roskiin. Mitään luovutuslappuja jostain muistikorteista meillä ei valitettavasti ollut töissä :D

Eikä mulla ollut mitään "käskyä" heittää mitään roskia. Jos tila käy ahtaaksi ja pitää tyhjentää kaappitilaa niin puhelimet menee roskiin. Tai yleensä kyselin sitten toimistolla että kuka haluu mitäkin lapsille ottaa leluksi tai muuten vaan kokeilla jotain vanhaa mallia. Ne jotka jäi kierroksen jälkeen vielä jäljelle niin meni roskiin tai sitten tarpeellinen talteen. "Kaikille potkut!" sanoo klubituksen järjenjättiläiset :D

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Tapi

Posts: 1,437

#9 • • Tapi Dreamstate

Replying to M: 1gt, 2gt, 4gt ja 8gt Micro SD(HC) muistikortteja!:

Steven Hoaks, 7.10.2009 16:56:
"Kaikille potkut!" sanoo klubituksen järjenjättiläiset :D


Sä käytät työasemaasi hyväksi tekemällä yrityksesi liiketoimintaan liittyvillä asioilla bisnestä, josta et tilitä ko. yritykselle mitään. Ko. firma on luonut monimutkaiset järjestelmät asioiden käsittelylle ja palkannut sinne ihmisiä töihin ja tätä kaikkea yksi työntekijöistä käyttää omiin kaupallisiin tarkoituksiinsa.

Etkö sä nyt jumalauta tajua, ettei näin vaan voi tehdä? :D
Avatar
#10 • • Edited Reivaaja Guest
rupeeppas käyttäytymään tai kerron pomolle! :D

No ei. Huvittaa kyllä toi Nokia!!!!! ja sitten perus

(ei oo kyl kivaa, ettei oo pikanappuloita koolle, tai quotelle, mut toisaalta sekunteista se on kiinni.. kiusa se on pienikin kiusa. Näköjään.
domi

Posts: 7,069

#11 • • Edited domi Työn sankari.
Mä en ees viitsi enää vastata tuohon lainaukseen, koska äsken ne puhelimet oli menossa roskiin ja nyt niitä oli jo lahjoiteltu lapsillekin, joten miksi vitussa niitä muistikortteja nyt myydään.

Nojuu, thread saa jo samanlaista huumoriarvoa kuin taannoinen mikseri-thread, ja alan epäillä, että dekeillä, mitä on lattiallani (jotka on taas erään huumoriministerin entiset), on myös suoritettu ureakaste. Tämä ei taas liittynyt mitenkään mihinkään.

Stefutusta, sanon minä!
FS

Posts: 414

#12 • • FS
Se jos entiseltä firmalta tajuaa rojua ottaa, tai siis ihan toimivaa tavaraa ottaa niin mikäs siinä jo myy. Viisaan miehen veto. Itsekkin sellaista tehnyt, joskin firma oli menossa konkkaan ja menikin. Täältä on tavaraa haettu tuhansien edestä. En näe siinä mitään väärää, ei se oo enään kuin asianajajalta pois. Mut täähän on niin saatanan oikee maa.

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

m1kk3

Posts: 5,560

#13 • • m1kk3 no-life

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Fyrisch

Posts: 4,525

#17 • • Fyrisch
laittakaas nyt ihmiset vaseliinia hampaitten väliin.

mulle yks 8gt kortti jos löytyy vielä.