Cosmic City Presents Francois Kevorkian, New York 24.10.2009 @ Helsinki

45 posts, 3 pages, 8,370 views

Miquél

Posts: 51

#41 • • Miquél
En kyllä oikein tykännyt Kevorkianin setistä, muutama ok biisi ja loput...no joo. Tosin ei odotuksetkaan suuret ollut, kunhan halusin nyt nähdä millainen on. Ei kyllä muutenkaan ole hirveästi itselle tippuneet näiden täällä käyneiden vanhojen starojen setit.

Ja musiikki tuli ihan käsittämätömän kovalla, ei mitään järkeä.

Enderinkään lämmittelylle en tällä kertaa hirveästi lämmennyt, vaikka olen kyllä välillä kuullut Enderiltä hyviä settejä.
Miquél

Posts: 51

#42 • • Miquél

Replying to Cosmic City Presents Francois Kevorkian, New York 24.10.2009 @ Helsinki:

Amnesia, 25.10.2009 19:38:
Se eka tunti mitä FK:lta kerkes kuulemaan ennenku väsymys iski niin oli kyl pirun kovaa *joo* Kuin myös lämmittelyt, eli musiikillisesti ihan parhaasta päästä...

Mitä se Francois selitteli tohkeissaan siinä setin alkupäässä, tuntui olevan jotain äänentoistoon tai laitteistoon liittyvää *hih*



Itse katsoin, että oli valoihin liittyvää, olisi varmaan halunnut enemmän stroboja tanssilattialle, eikä ollut tyytyväinen valoihin alussa
Arctos

Posts: 634

#44 • • Arctos Vitun Insinööri!!
Kymin edustus kiittää. Harmikseni jouduin poistumaan ajoissa. Ens kerralla varataan huone jostain ja seuraava päivä palautumiseen. Itse tykkäsin niin Enderin tarjoiluista, kuin pääesiintyjänkin setistä. Kevorkianin kattauksessa erittäin positiivista oli sen monipuolisuus. Ei päässyt todellakaan tylsistymään.

Äänenmäärään en ota sen kummemmin kantaa, kun tuli tulpat mukaan. Se mikä tuli, tuli kyllä hyvin. Itselleni oli eka kerta Redrumissa ja tarinoille paikan äänestä on katetta.

Ei harmita, että tuli ajettua yhteensä melkein 300 km tämän takia, yksin!

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

Toykio

Posts: 294

#45 • • Toykio
Kiittää kyllä, oli huiput tanssit!



*plur*