Turhaketaivas - Klubbarikirppis 17.09.2009

16 posts, 1 page, 3,096 views

SilverJo

Posts: 1,893

#1 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
Pistetääs vielä ihan oma topikki pystyyn tärkeälle asialle.. harva varmaan eksyy lukemaan tuota mun myyntitopikkia. (:


Nyt on turhaketaivaan lokaatio varmistunut, Espoo ja Naavakalliontie kutsuu torstaina 17.09. klo. 17:00!

Tule ja tuo omat ylimääräiset bilevaatteesi myytäväksi ja/tai tule ihastelemaan aarteita ja tekemään löytöjä!
Ainutlaatuinen tilaisuus myös tulla kokeilemaan myynnissä olevia vaatteitani. Valomerkki tulee siinä puoli kahdeksan pintaan.


Tarkemmat tiedot ryhmiksessä, kommenttia kehiin niin pääsee salakerhon jäseneksi. ;)

..varsinkin kaikki suloiset noob-bilettäjät megee tekemään löytöjä! *plur*



Spämmiä: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=68942;sivu=1

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Freja

Posts: 8,775

#2 • • Freja Sihteeri

Replying to Turhaketaivas - Klubbarikirppis 17.09.2009:

SilverJo, 10.9.2009 18:34:

Tule ja tuo omat ylimääräiset bilevaatteesi myytäväksi ja/tai tule ihastelemaan aarteita ja tekemään löytöjä![/b] Ainutlaatuinen tilaisuus myös tulla kokeilemaan myynnissä olevia vaatteitani. Valomerkki tulee siinä puoli kahdeksan pintaan.



Hip! Vielä sellaista kysyttävää, että kun ite olen niin vähävaatteinen (*tirsk*) niin voiko mukanaan tuoda myös mm. koruja ja asusteita, ehkäpä jotain kenkiäkin? Sellasta mulla riittäisi ainakin roinaksi asti *hymy*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

SilverJo

Posts: 1,893

#3 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

Replying to Turhaketaivas - Klubbarikirppis 17.09.2009:

Freja, 14.9.2009 10:26:
Hip! Vielä sellaista kysyttävää, että kun ite olen niin vähävaatteinen (*tirsk*) niin voiko mukanaan tuoda myös mm. koruja ja asusteita, ehkäpä jotain kenkiäkin? Sellasta mulla riittäisi ainakin roinaksi asti *hymy*


Mitä vähemmissä vaatteissa ilmiinnyt paikalle niin sitä parempi! *plur*

..eli joo, kaikenlaiset turhakkeet kiksukarvakorvalappuja myöten enemmän kuin tervetulleita! ^^

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Freja

Posts: 8,775

#4 • • Freja Sihteeri

Replying to Turhaketaivas - Klubbarikirppis 17.09.2009:

SilverJo, 14.9.2009 10:29:
---
Freja, 14.9.2009 10:26:
Hip! Vielä sellaista kysyttävää, että kun ite olen niin vähävaatteinen (*tirsk*) niin voiko mukanaan tuoda myös mm. koruja ja asusteita, ehkäpä jotain kenkiäkin? Sellasta mulla riittäisi ainakin roinaksi asti *hymy*

---

Mitä vähemmissä vaatteissa ilmiinnyt paikalle niin sitä parempi! *plur*

..eli joo, kaikenlaiset turhakkeet kiksukarvakorvalappuja myöten enemmän kuin tervetulleita! ^^



No minäpä ilmiinnyn! ... Jossain vaatteissa x)

Voisinpa muuten ottaa mukaani myös Prodigy-hupparini, joka on miesten mallia. Ikävä luopua siitä, mutta kun on liian iso niin on liian iso. Toivottavasti se edes löytäisi uuden kodin!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Nitta

Posts: 5,021

#5 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Tämä tulee paikalle suoraan töistä :D Kukkaron kanssa. Mun yläosani koko on 40 ja alaosani koko 42-44 (Toivottavasti kuintekin pian jo paljon pienempi, olen ottanut asian ihan sydämen asiakseni :D)

Joten ellei oo vaatetta mulle sopivaa niin turhakkeita muita saatan innostua hankkimaan :D Ja ainakin tulen paikalle turisemaan ja levittämään hyvää mieltä *plur*
SilverJo

Posts: 1,893

#6 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

Replying to Turhaketaivas - Klubbarikirppis 17.09.2009:

Nitta, 14.9.2009 21:12:
Ja ainakin tulen paikalle turisemaan ja levittämään hyvää mieltä *plur*


Tätä lisää! ^^


Tästä tulee niiiin hauskaa! *plur*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Freja

Posts: 8,775

#7 • • Freja Sihteeri
Tiedoks äijille; (ei, en jaksa kuvata)

Mul o tuol myynnis musta Prodigyn huppari jossa on takana tämä kuva ja edessä vasemman rinnan kohdalla tämä jokseenkin värillisenä (tais olla punasta tai keltasta reunoissa ja murkussa), ja koko on ummmm varmaan xxl. Sopii kivasti jollekin kundille, millä pitkä yläkroppa, koska mulla (170cm ja muutenkin lyhyt yläkroppa) huppari ulottuu miltei polviin. No ei ny ihan, mut reisiin varmaan ainakin. Niin mielelläni pitäisin itselläni, jos sitä kehtais pitää päällä mutku on aika teltta :D Muutaman kerran vain pidetty, juurikin telttaominaisuutensa vuoksi.
Olis ihanaa jos se saisi rakastavan kodin :P

**
Lisäks tuon ainaski yhet kengät, farkkuminihame, hieman koruja ja irtohihat.. Hmm varmemmin tiedän illalla kun kattonut romppeet ja pakannut ne.

Mut näin infoks, jos jotain kiinnostaisi niin eikun mukaan vaan ^^

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#8 • • Edited Muussika Guest

Replying to Turhaketaivas - Klubbarikirppis 17.09.2009:

Freja, 14.9.2009 10:38:

Voisinpa muuten ottaa mukaani myös Prodigy-hupparini, joka on miesten mallia. Ikävä luopua siitä, mutta kun on liian iso niin on liian iso. Toivottavasti se edes löytäisi uuden kodin!



Too big with those boobs? Saletisti kiree ku nakinkuori, älä oo vaatimaton! :D

Nojooh, mää kans tulen, ja koitan etsiä jotain sälää mukaan. Tod näk suht karmivaa matskua oman vaatekaappini tuntien. :D

Nii, ja kun täällä on omista suurista vaatekoista hölpötetty, niin eipä munkaan yhetkään pökät ole alle kokoa 40! Luv them J-Lo asses! :D Mulla ei tosin taida olla yhtiäkään pöksyjä myytävinä, dunno, kaivelen kaappia myöhemmin tänään.

Pfft onko joku menossa autolla Helsingin puolelta?
Freja

Posts: 8,775

#9 • • Freja Sihteeri

Replying to Turhaketaivas - Klubbarikirppis 17.09.2009:

Vampyrella, 16.9.2009 14:07:
Too big with those boobs? Saletisti kiree ku nakinkuori, älä oo vaatimaton! :D



No sitä just, et jopa näilläkin tisseillä se on mulle iso. Joten se on tosi iso. Mut tissit pitää sitä ylväästi vähä niiku mekkona joka o liian iso :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Nitta

Posts: 5,021

#11 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Huomenna :)
wiwi

Posts: 1,575

#12 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Jei, mä tuun siskoineni. Tiedossa turhakkeiden siirtoa ihmiseltä toiselle. :) Osaako joku (SilverJo) muuten antaa idioottivarmoja ohjeita perille? Kattelin reittioppaasta niin tiedän kyllä suunnilleen mihin tulla. Tulen Helsingin keskustasta tod.näk. bussilla 109 ja jään (ilmeisesti) Hakalehdon pysäkillä. Kaipaisin sellaista "siitä sata metriä ja oikealle" -ohjeistusta. :D

Kartanlukutaidoissani on vakavia puutteita.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

SilverJo

Posts: 1,893

#13 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

Replying to Turhaketaivas - Klubbarikirppis 17.09.2009:

Nitta, 16.9.2009 21:45:
Huomenna :)


Tänään. <3

wiwi, 16.9.2009 21:56:
Osaako joku (SilverJo) muuten antaa idioottivarmoja ohjeita perille? Kattelin reittioppaasta niin tiedän kyllä suunnilleen mihin tulla. Tulen Helsingin keskustasta tod.näk. bussilla 109 ja jään (ilmeisesti) Hakalehdon pysäkillä. Kaipaisin sellaista "siitä sata metriä ja oikealle" -ohjeistusta. :D

Kartanlukutaidoissani on vakavia puutteita.


109:llä kun lähestyy päämäärää niin ratkaiseva maamerkki on Tapiolan keskuksen katettu bussipysäkkialue. Sen jälkeen toinen pysäkki on nimeltään Hakalehto, jää siinä pois ja lähde kävelemään eteenpäin mäkeä ylös. Ensin etenet pientä autoilta kiellettyä (Puhurin)polkua pitkin, jonka jälkeen jatkat aina vain ylöspäin Kelohongan tietä. Noin sadan metrin jälkeen, pienen avoimen torin laidalla, käänny vasemmalle keltaisen kerrostalon kohdalta ja jatka vielä parikymmentä metriä eteenpäin. Tässä vaiheessa alkaa edessä siintää punatiilinen talo, jossa turhaketaivas sijaitsee!

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

wiwi

Posts: 1,575

#14 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to Turhaketaivas - Klubbarikirppis 17.09.2009:

SilverJo, 17.9.2009 08:24:
---
wiwi, 16.9.2009 21:56:

Kartanlukutaidoissani on vakavia puutteita.
---
109:llä kun lähestyy päämäärää niin ratkaiseva maamerkki on Tapiolan keskuksen katettu bussipysäkkialue...


Ihanaa, puhut kieltä jota minäkin ymmärrän. Arvostan. :)

Vi ses på kvällen.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

kinderi

Posts: 1,783

#15 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mua harmittaa niin paljon *uuh*
Vähän yritän pelastaa omaa fiilistäni ja lähen kauppaan tartuttamaan kanssaihmiset ja ostan junioreille kengät :D

Jos tää ilta sujuu siellä hyvin, ni voiskohan mahdollisesti uusia tilaisuutta? Jos mäkin lupaan ettei olla kipeenä sillon? :D

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Avatar
#16 • • Muussika Guest
Tää oli ältsin loistavaa! Kiitos, ja myös anteeksi, koska mun ja Jennin osalta ei ihan mennyt hommat putkeen paikalle ajoissa saapumisen kanssa, kuten huomasitte. :/ Eipä voinu ennalta tietää, toivoen ei tullut kuolonuhreja onnettomuudessa siellä tiellä.

Joskus kyllä ehdottomasti uusiksi tämmöistä, vielä jos saisi jotenkin järkättyä suuremmalla mittakaavalla! :)

Voisin kyllä myös yrittää joku pv kuvailla mun noita myynnissä olevia vaatteita, niin jospa osa menisi kaupaksi jo muutoinkin. Noita on kyllä niin paljon, että aivan varmasti riittäisi kirppikselle asti. *hihu*