Ostan kiksukarva säärystimet ASAP!!

6 posts, 1 page, 2,662 views

omwoods

Posts: 8

#1 • • Edited omwoods
Tämä on vähän pikainen yritys, mutta kokeillaan! Löytyykö keneltäkään suht halvalla makeat säärystimet? Värillä ei niin väliä, laita sähköpostia anni.vahovich (a) gmail.com

Ei ole pakko olla just karvasäärystimet, voi olla muunkinlaiset. Ei tarvitse olla superkunnossa. Lähden maasta aikaisin aamulla ke 9.9. joten tämän pitäisi tapahtua nopeasti.

PÄÄKAUPUNKISEUTU/ Järvenpää/ Kerava/ Porvoo/ etc.! Tulen hakemaan, koska ei ehdi postittaa.

Thanks!

PS. Jos olet joka tapauksessa kyllästynyt säärystimiisi, voin ottaa ne myös ihan lahjoituksena mielelläni. :)
Timce

Posts: 5,381

#2 • • Timce
Sellasethan on mahdottoman helppo tehdä itse. :) Käyt vaan hakemassa kiksukarvaa kangaskaupasta ja hommaat neulaa + lankaa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Freja

Posts: 8,775

#4 • • Freja Sihteeri

Replying to Ostan kiksukarva säärystimet ASAP!!:

omwoods, 7.9.2009 13:31:
Tämä on vähän pikainen yritys, mutta kokeillaan! Löytyykö keneltäkään suht halvalla makeat säärystimet? Värillä ei niin väliä, laita sähköpostia anni.vahovich (a) gmail.com

Ei ole pakko olla just karvasäärystimet, voi olla muunkinlaiset. Ei tarvitse olla superkunnossa. Lähden maasta aikaisin aamulla ke 9.9. joten tämän pitäisi tapahtua nopeasti.

PÄÄKAUPUNKISEUTU/ Järvenpää/ Kerava/ Porvoo/ etc.! Tulen hakemaan, koska ei ehdi postittaa.

Thanks!

PS. Jos olet joka tapauksessa kyllästynyt säärystimiisi, voin ottaa ne myös ihan lahjoituksena mielelläni. :)



Löytyyhän noita cybershopistakin, joskus myös Morticiasta. Kampista löytyy molemmat kaupat, ja toinen cybershop asematunnelista. Vai onko liian kalliita ne?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Timce

Posts: 5,381

#5 • • Timce

Replying to Ostan kiksukarva säärystimet ASAP!!:

ezzy, 7.9.2009 15:09:
---
Timce, 7.9.2009 13:35:
Sellasethan on mahdottoman helppo tehdä itse. :) Käyt vaan hakemassa kiksukarvaa kangaskaupasta ja hommaat neulaa + lankaa.

---


Anna nyt vaan neidille yhet pinkit sun kokoelmista *nauru*



Mistä v* sä tiesit että.....?! :D

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

omwoods

Posts: 8

#6 • • omwoods

Replying to Ostan kiksukarva säärystimet ASAP!!:

Timce, 7.9.2009 13:35:
Sellasethan on mahdottoman helppo tehdä itse. :) Käyt vaan hakemassa kiksukarvaa kangaskaupasta ja hommaat neulaa + lankaa.



Jees, mutta mä en luota taitoihini, että saisin ne tehtyä "ammattimaisesti" niin, että ne kanssa pysyy päällä kun hyppii ja pomppii. Hyvä ajatus tosin, muttei mulla taida olla aikaa, hirvee kiire ennen lähtöä.

Eli säärystimiä edelleen otetaan vastaan/ostetaan!

Freja, mä kävin aikaisemmin kattelemassa, muttei löytynyt.