Entropy & HYTKY Kesäsiirtola

1 post, 1 page, 4,339 views

golem

Posts: 1,395

#1 • • golem Golem
Hello. Vihdoin on toivuttu ehkä Kesäsiirtolasta jotenkin. Kiitos kaikille, oli kivat kemut <3

Toivottavasti setit maistui ja pahottelut parin tunnin myöhästymisestä chillisetin suhteen, jäi valmistelut perjantain pleikkaribileitten jäljiltä aika viime tinkaan (kolme täysin erilaista keikkaa (house/minimal, chill-out ja psyke) samana viikonloppuna vei aikamoisen määrän aikaa valmistella.



Sit mulle vähän tärkeämpi asia. Mun musta sadetakki katosi kesäsiirtolassa, todennäköisesti sunnuntai päivällä kun lähdin sieltä pois. Oon aivan älyttömän kiitollinen jos joku on poiminut sen talteen ja kertoo mulle, tai tietää takista mitään. Se on hyvin ohut musta sade/päällystakki, muistaakseni Northface merkkinen. Takin sisällä kauluksessa on tussilla kirjoitettu mun nimi (Golan Lampi), puhelinnumero, jne..

Jos löytyy/näkyy nii laita mulle privaa tai sähköpostii (golem at iki.fi). Se on mun ainoo kunnollinen sadetakki, ja käytän sitä käytännössä joka päivä (jos sataa) kun liikun pyörällä tai skootterilla. ja oon hätää kärsimässä ilman sitä :(