FUTURE BEAT INVESTIGATION presents Omar -S, Detroit 16.10.2009 @ Helsinki

30 posts, 2 pages, 7,876 views

blastic

#21 • • Edited blastic ballistic ballstick
Ihme perseilyä juu, mutta ei sota yhtä miestä kaipaa. Kutosen (kuten myös Redrumin, kuten aluksi sekoilin) illat on aina olleet hyviä kun siellä on päässyt käymään, joten toivottavasti jengi ei tän takia jätä menemättä. Varmasti on mainio ilta tulossa ihan kotimaisinkin voimin.

Ilmainen sisäänpääsy on hatunnoston arvoinen veto. Harmi kun en itse pääse tällä kertaa paikalle.
tvf

#22 • • tvf
Paska juttu, oli kovat odotukset. Mestoille silti takuuvarmasti!
samlainio

#24 • • samlainio
Omar ÄÄÄSS!! Vittu mikä jätkä! Ei voi mitään. Ja onneks noita hyviä heppuja on vielä tulossa vaikka kuinka. Ja nyt saa yleisö ainakin takuuvarmasti kuulla hyvää musaa, kun Tontsa soittaa yksin koko illan.
antOn°

#25 • • antOn° 02200
Ois kyl helppoa olla nyt vahingoniloinen, kun ei itse pääse mestoille. Mut ketuttaa kyl nyt muidenkin puolesta. Dorkaa tollanen feidailu. Mut muistanko ihan väärin, et muitakin Detroit strboja ois feidannu vuosien varrella Suomen keikkoja useampaankin otteeseen? Esim. Jeff Mills.
GERTY

#27 • • GERTY
oli valmiiksi niin hyvällä fiiliksellä Massiven keikasta että siitä hyvä oli jatkaa. yks jäger vähemmän tosin olisi voinut olla ihan ookoo =D
GERTY

#29 • • GERTY

Replying to FUTURE BEAT INVESTIGATION presents Omar -S, Detroit 16.10.2009 @ Helsinki:

Lil Tony, 17.10.2009 13:48:
---
raveIt, 17.10.2009 13:46:
oli valmiiksi niin hyvällä fiiliksellä Massiven keikasta että siitä hyvä oli jatkaa. yks jäger vähemmän tosin olisi voinut olla ihan ookoo =D

---

Oliko se hyvä keikka? Kuullut ristiriitaista kommenttia siitä, niinkuin aina kaikesta

Täytyy myöntää että en ihan pitänyt siitä mimmistä Martina Topley Birdstä, mun mielestä vähän liian jotenki ohut. Jengi ei oikein ollut messissä mun mielestä, mut ei voi mitään et save from harm on elämää suurempi biisi ja en ollut aikasemmin nähnyt niin se teki jo fiilistä, meitsille big deal
metsis

#30 • • metsis
oli hyvä disko! :) kutonen on kyl helsingin mukavin mesta <3

--
it's not human
to feel like this
dreamless