mark hamilton - trac1_mark_hamilton.mp3

12 posts, 1 page, 4,313 views

evvk

Posts: 1,918

#1 • • Edited evvk
Valitettavasti tämä on 2002-2003-vuoden tuotantoa ja biisilista on mahdoton tehdä, koska mulla ei ole vinyylisoitinta jne..

Lissä mixauksia kun tämä on saanut palaute keskustelun.. Tämä on siis Detroit-tyypistä Technoa..

Ei kauheammin ole ollut kysytää kun liikenne heilahti vain 2 Gt.
k-0ne

Posts: 228

#2 • • Edited k-0ne SESSIONS2
Mikä niis soittimien puuttees estää sen biisilistauksen laittamisen?
Eiks niit voi laittaa vaik käsin kirjottamal, tai sit viel enempi lowtekkinä esim kuulakärkikynällä paperilla ja sit valokuvaan tai skanneriin tjsp?

Vai oliks täs vaan joku juttu, jote mä en oikeesti vaan tajunnu?
Yallu

Posts: 1,910

#3 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Replying to mark hamilton - trac1_mark_hamilton.mp3:

k-0ne, 4.8.2009 09:29:
Mikä niis soittimien puuttees estää sen biisilistauksen laittamisen?
Eiks niit voi laittaa vaik käsin kirjottamal, tai sit viel enempi lowtekkinä esim kuulakärkikynällä paperilla ja sit valokuvaan tai skanneriin tjsp?

Vai oliks täs vaan joku juttu, jote mä en oikeesti vaan tajunnu?



Sä et vaan ymmärrä..
evvk

Posts: 1,918

#4 • • Edited evvk
Hei, ei biisilistaa voi tehdä jos ei voi kuunnella levyjä ja verrata kuulemaansa mixauksessa olevaan vai luuletteko, että jos mixaus on tehty muutama vuosi sitten että korvakuulolla voin muista mikä oli mikäkin useasta kymmenestä biisistä mitä miksauksessa on. Enkä ole opiskellu 100 levyn koppaa ulkoa niin että biisin kuullessa muistaa kaikkia mitä ne on nimeltään (sillä kun ei ole merkitystä ja tärkeintä on vain että tietää levyn etiketin ja pahvin ulkonäöstä miltä se kuulosta ja onko se hyvä ja miten hyvä ja sen että minkä näkösen levyn voi miksata minkäkin näkösen kanssa parhaiten ja minkä näköset levyt kannattaa valita settiin ja missä järjestyksessä). Jaa on päässyt unothumaan myös minkä näköisessä pavissa oli minkäkin kuuloinen biisi. En muista lähinnä kuin vain mieleen painuvimpien hittien nimet kuten Jeff Mills Bells jne..
evvk

Posts: 1,918

#6 • • Edited evvk

Replying to mark hamilton - trac1_mark_hamilton.mp3:

sts, 4.8.2009 11:26:
---
mark hamilton, 4.8.2009 10:11:
10 muokkausta, uusin 4.8.2009 10:32

---


Ja edelleen tollaista "elixiria"-tasoista ajatuksen juoksua.



Ei miten niin? Miten voi muistaa n. 7 sitten tehdyn mixauksen biisien nimet korvakuulolla. Hä? Jaa noista Elixiiria jutuista olisi paljonkin heroille kuittailtavaa kuten klubarinkin. Mut jospa puhuttaisiin tästä mixaukseta ja mahdollisesti niistä muista mitä tänne postaan. Täytyy kato seurata siirtokaistaa jota tänään on yllättäen kertynyt 2 Gt.
Nomade

Posts: 182

#7 • • Nomade 1:100 000
Alat kato värikoodaan levyjäsi, vihreet pahvit istuu hyvin vihreiden kans ja punaset punasten.

--
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.

Avatar
#9 • • Reivaaja Guest
Tää alkaa olee niin järjestäytynyttä, että kai sitä pitää sitten järjestäytyä itse kukin.
Axl Knight

Posts: 544

#11 • • Axl Knight Oldscool Dj
laittaisit tän nyt edes aluksi oikeeseen osioon..mixaukset