Ralphie B - Massive (Jussi Soro Remix) [FULL DOWNLOAD]

11 posts, 1 page, 3,666 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#1 • • Jussi Soro choon!
Klassikon uudelleenlämmittelyä.

Tein tämän jo pari vuotta sitten, ja nyt ajattelin pistää kaikille jakoon.

Toivottavasti maistuu :)

138 BPM Trance
trance

lisätiedot - kuuntele
ValaX

Posts: 3,891

#2 • • ValaX
Mun usko tranceen on olut välillä vähän koetuksela viimesen puolentoista vuoden aikana, mut kyl tää taas palautti sitä. Alkuperänen on hieno, mutta niin on tääkin. Pitäis vaan saada stereoista tää pihalle näiden tietsikan onnettomien kajareiden sijaan. Tykkäsin.
m1kk3

Posts: 5,560

#3 • • Edited m1kk3 no-life
Hieno kunnianosoitus alkuperäiselle, joka on IMO yks kaikkien aikojen trancebiisejä. :) Tykkäsin todella paljon.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jussi Soro

Posts: 6,385

#4 • • Jussi Soro choon!

Replying to Ralphie B - Massive (Jussi Soro Remix) [FULL DOWNLOAD]:

mikke, 20.7.2009 23:26:
Hieno kunnianosoitus alkuperäiselle, joka on IMO yks kaikkien aikojen trancebiisejä. :) Tykkäsin todella paljon.


Kiva että maistuu. Näissä klassikoiden remixauksessa on aina se riski, että menee raiskaamaan sen, eli hyvä jos sen olen onnistunut välttämään.

Sinänsä tässä on hyvinkin alkuperäistä biisiä myötäilevät soundit ja rakenne, päivitetty vain hiukkasen enemmän tän hetken trancesoundiin.
akir0

Posts: 2,554

#5 • • akir0 idleRPG champion 2009
Surkeilla kottaraisenpöntöillä kuuntelin. Melodia ja leijunta kyllä toimi, mutta alkupuoli oli melkoisen yhdentekevää rallattelua. Loppupuoli sit toimi ihan mukavasti taasen.
Tommy Court

Posts: 851

#6 • • Tommy Court FLARE / FACTION / CLUB 86 RECORDINGS
Olipas mukavasti säilytetty alkuperäinen idea ja tuotu samalla paljon uutta ja mielenkiintosta *hymy* Alku oli vähän tylsä, mutta muuten aika nappi remix *piis* Kiitos tästä!
Bio

Posts: 4,429

#7 • • Bio The Bullies / Pinky
Kyllähän tää toimi mukavasti. Diggailen yhtä paljon kuin orkkiksesta :)
Wolverine

Posts: 1,860

#8 • • Wolverine
Hyvä remix, ei tosin vedä vertoja alkuperäiselle.
Wert

Posts: 3,386

#9 • • Wert Varapalkkaliukuja
mua häiritsi ensinnäki että lähes kaikki yläpään saundit oli ihan mössöö liiasta reverbistä. Toisekseen kickistä meni muna tossa basslinessa ihan täysin. Yksinään toimi mut ku bassolinja tuli nii muna katos. Kolmas mikä häritsi oli että ku eka breikki tuli niin siinä se korkee pimputus, ei osunut muiden iskujen kans ihan kohdalleen..
Ehkä se on nää mun luurit tai jotain.

Muuten ihan kiva remix :)
Jussi Soro

Posts: 6,385

#10 • • Edited Jussi Soro choon!

Replying to Ralphie B - Massive (Jussi Soro Remix) [FULL DOWNLOAD]:

Wert, 30.7.2009 13:06:
mua häiritsi...


Juuh, toi on ihan totta, oikeestaan kaikilta osin. Tää biisi on eka jota pääs tekemään uudessa studiossa (itseasias siks tein tän ku ei ollu muuta inspiraatiota), ja studion damppaus oli hiukan erikoinen silloin korvalle, ja siksi kaikua on aika hurjasti. Soundeista puuttuu terävyys ja stereolevitystäkin on aika raa'asti käytetty. Bassolinja + kick peittää toisensa, olis pitäny sidechainata huomattavasti rankemmalla kädellä noita. Niin ja oikeestaan vasta ihan viime aikoina oon oppinu käyttämään kompuroita jne paremmin.

Mut tosiaan, pari vuotta vanha biisi, enkä jaksanu sit sen enempää säätää täs vaihees.