No onneksi olin sitten Kallessa. Nyt ei enää haittaa, ettei päässyt paikalle.
129 posts, 7 pages, 30,510 views
Replying to LOVE feat. PAUL OAKENFOLD - The Official Hard Candy After-Party 6.8.2009 @ Helsinki:
patis, 9.8.2009 00:28:
---
ville, Äänenpaine oli riittävä, mutta imo ei liian kova ainakaan suht takaosassa. Tulpat kyllä oli päässä alusta loppuun. Ylipäätään precision audion uusi ääni näyttää toimivan todella hyvin.
---
Precision audion vehkeet vaikuttaa sinänsä lupaavalta mutta oli ihan normitapaan säädetty päin vittua :)
Replying to LOVE feat. PAUL OAKENFOLD - The Official Hard Candy After-Party 6.8.2009 @ Helsinki:
patis, 9.8.2009 00:28:
---
ville, Äänenpaine oli riittävä, mutta imo ei liian kova ainakaan suht takaosassa. Tulpat kyllä oli päässä alusta loppuun. Ylipäätään precision audion uusi ääni näyttää toimivan todella hyvin.
---
Oltiin vissiin eri bileissä... Mulla sattu korviin hetkittäin tulppien kanssakin. Precision audion vehkeet vaikuttaa sinänsä lupaavalta mutta oli ihan normitapaan säädetty päin vittua :) Äänentoisto oli selkeästi bileiden heikoin kohta.
Niin ja itse kyllä tykkäsin Oakenfoldin setistä.
edit: taste xperience - summersault <3
speukka, 9.8.2009 09:56:
Hyviä biisejä se soitti joskus, mutta Oakenfold on vaan hyvä bisnesmies. Sen selektio on aina ollut 100% perseestä.
Tapi, 11.8.2009 19:06:
eikä myöskään sovi unohtaa hänen olleen keskeisin nimi 90-luvun lopun melodisen trance-soundin esilletuomisessa DJ-toiminnan, tuottamisen ja levy-yhtiöbisnesten muodossa.
Tapi, 11.8.2009 19:06:
---
Eikös hyvät biisit ja 100% perseestä oleva selektio ole vähän ristiriidassa keskenään?
hänen olleen keskeisin nimi 90-luvun lopun melodisen trance-soundin esilletuomisessa DJ-toiminnan, tuottamisen ja levy-yhtiöbisnesten muodossa.