Venues / Paikat

5 posts, 1 page, 14,127 views

anqqa

Posts: 4,032

#1 • • anqqa tirehtööri
Paikoille varattu aihe. Puuttuu suurin osa fiitsöistä täältäki..

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Caro²

Posts: 5,301

#2 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Pääsisin editoimaan ja deletoimaan venueita.. ei vissii itse tarkotus?

Eli ihan ku seuraan vaan polkua riittävän pitkälle:
VENUES -> click -> click -> Show more.

Sieltä lopusta tulee napit esiin: delete ja edit ... en kokeillu.
Lauri

Posts: 1,051

#3 • • Lauri Devoted

Replying to Venues / Paikat:

Kenelle tää varsinaisesti on tarkoitettu? Nimenomaan näiden mestojen omistajille vai tekeekö joku tän mestojen puolesta?

Hyvä ajatus, mutta lähestyisin aiheella venueiden omistajia ja pyytäisin ehkä heitä modaamaan oman venuensa osioon? Jos se on järjestäjien toimesta, niin siellä saattaa tulla jos jonkinlaista faktaa... Vai onko aiheella joku muu filosofia?
¡ Previous post a couple of years ago !
Inferno@Tre

Posts: 678

#4 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Alphan venuelistaus näyttää olevan Case-sensitive kun Isoroba 10 löytyy Helsinki, helsinki, Helsinfors ja ainakin puolella tusinalla eri kirjoitus asulla. Helsinki vs helsinki onnannee helposti kun kysely ei oo case sensitive mut noi sekalainen väärinkirjoitus on jo hankalampi. Itse ehkä tekisin niin et kun uutta venueta laittaa niin ses tsekkais olemassa olavat ja googletyyppisesti ehdottais et tämmönen (lähellä sama) on jo olemassa.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

anqqa

Posts: 4,032

#5 • • anqqa tirehtööri

Replying to Venues / Paikat:

Alphan venuelistaus näyttää olevan Case-sensitive kun Isoroba 10 löytyy Helsinki, helsinki, Helsinfors ja ainakin puolella tusinalla eri kirjoitus asulla. Helsinki vs helsinki onnannee helposti kun kysely ei oo case sensitive mut noi sekalainen väärinkirjoitus on jo hankalampi. Itse ehkä tekisin niin et kun uutta venueta laittaa niin ses tsekkais olemassa olavat ja googletyyppisesti ehdottais et tämmönen (lähellä sama) on jo olemassa.



Joo kunhan pääsen ton osion kimppuun 1.0 koodin kera niin saan tehtyä vähä fiksumaan APInki sille joka toivottavasti vähä vähentäis noita tuplia.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!