MONSTERTECHNO 1.7.2009 @ Tampere

7 posts, 1 page, 1,939 views

Teknojta

Posts: 1,032

#1 • • Teknojta Shamancore Practitioner
"Harder shades of tekno & psy" kuulostaa lupaavalta.. Onko hard techno, schranz, darkpsy, psytek tai jopa hardtek liian villejä arvauksia? *iloinen*
(mun mielestä Suomessa harvoin mainostetaan tyhjentävästi tällaisia faktoja bileistä)
drS

Posts: 1,939

#2 • • drS
no mä ainaki aattelin soittaa psyteknoo ja veikkaan että noita muitakin tullaan kuuleen.. synkkää mörköilyä siis!
isoM

Posts: 260

#3 • • isoM
kyllä mä näkisin että artistien levylaukuista löytyy jos jonkinmoista teemaan sopivaa..suotta sitä tässä niitä sen tarkemmin on alkaa arvaileen tai spesifioimaan. Tulkaa paikan päälle fiilisteleen ja jokainen voi sit vaikka arvailla kunkin artistin tarkemman genren tai yksittäisen biisin genren ;) Hyvää sieltä kuitenkin tulee
Teknojta

Posts: 1,032

#4 • • Edited Teknojta Shamancore Practitioner
Siks ihan vaan kysyn et esim. hardgroove technolla ja hard technolla tai suomisaundilla ja darkpsy:lla on kuitenkin aika iso ero ja on makuasia mihin ihmiset vetää sen rajan et mikä on itelle semmosta menevää. "Vaaditaan tiettyä tunnelmaa että tulen sun tansseihin" *nauru*
En tosin oo niin perehtynyt psykeen ja technoon etteikö saattais tulla uusiakin positiivisia yllätyksiä.
isoM

Posts: 260

#5 • • isoM
"Harder shades of tekno & psy" Käännös on sanan perusmuodosta: shadehiven, hivenen verta, häivähdys, katve, kierrekaihdin, nyanssi, rullaverho, siimes, sävy, varjo, varjostin, vivahde, vivahdus, värisävy, värivivahde, värivivahdus, himmentää, varjostaa
placiq

Posts: 1,260

#6 • • placiq Jorkki
tänään <3

yläkerrassa luvassa ainakin omalta osalta chilliä ja housee laidasta laitaan (deep, tech, prog..)
Amuck

Posts: 2,396

#7 • • Amuck dub-i-dub

Replying to MONSTERTECHNO 1.7.2009 @ Tampere:

drS, 26.6.2009 16:01:
mörkö


Tuun poikkeemaan jos illalla vielä kykenen vyörymään ovesta ulos *sydän*

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco