Carnivale HBO - Linkki fanipostauksiin sarjan jatkumisen puolesta>

5 posts, 1 page, 2,081 views

SamHard

Posts: 2,098

#1 • • SamHard
Tonne vaan postauksia jos kyseinen HBO sarja iski lujaa!
http://boards.hbo.com/topic/Carnivale-Member-Created/Petition-Season/300001255&start=15
Yksi kaikkien aikojen sarjoja, ja omasta mielestä HBO:n parasta antia
niin tuotannon ja kerronnan sekä näyttelijä valintojen suhteen!
Enpä tiedä löytyykö täältä faneja montaa, mutta itse olen kyllä
sarjan (valitettavasti näillä näkymin lopetetun) fani heti ensimmäisestä
jaksosta alkaen!
tomii

Posts: 3,594

#3 • • tomii kallion herttua
Noi online petitionit jonkun sarjan puolesta on kyl 99% tapauksista kuin yksinäisen pieru saharassa, valitettavasti. Toki aina on toivoa, mutta enpä usko, että HBO tota tuo ainakaan sarjan muodossa takaisin. Toi sarja kuitenkin lopetettiin jo vuonna 2005. Silloin puhuttiin, että HBO oli vielä valmis tarjoamaan mahiksen tehdä 2 tunnin päätös-episodin, mutta sarjan luojat eivät moiseen suostuneet. Toi lienee kuopattu ton myötä HBO:n osalta ikuisesti. Kuulema sarjan luojat kelailivat ainakin silloin, että tekisivät Carnivalen tarinan päätökseen sarjakuva-albumin/albumien muodossa. Tiedä sitten onko tossa läpässä perää, vai pelkkää huhua.

Itse diggailin sarjasta, mutta tokalla kaudella rupes jotenkin ote lipsumaan enkä ole vieläkään katsonut kakkoskautta loppuun (digiboksillahan noi jaksot lepäilee vieläkin). Ehkä sit joskus, kun tulee sellanen fiilis.

--
reivaan kunnes kuolen

Zet4

Posts: 1,135

#4 • • Zet4 n00b
Pirun siat ku menivät näin hyvän sarjan lopettamaan... Juoni oli kuiten käsikirjotettu vielä parille kaudelle.

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#5 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv

tomii, 21.6.2009 22:01:

Itse diggailin sarjasta, mutta tokalla kaudella rupes jotenkin ote lipsumaan enkä ole vieläkään katsonut kakkoskautta loppuun (digiboksillahan noi jaksot lepäilee vieläkin). Ehkä sit joskus, kun tulee sellanen fiilis.



samoin.. toka kausi alkoi kyllä hapuilemaan, ja muistan
lukeneeni jostain (IMDB?), että kerrontaa piti alkaa HBO:n
pakottamana kakkoskaudella tiivistämään, tjsp.

jatkuminen olis kyllä aika luksusta, mutta enpä myökään
oikein usko tän addressin auttavan :/ mut toi sarjakuva
olis kyl oikein tervetullut!

ps. kannattaa tsekata noi sarjan luojan kirjottamat
taustatarinat:

Mythology of Carnivale
Character backstories

--
dasinoaisnvs