Vuokralle tarjotaan asunto Kampista 43,0 m² - 800e/kk

27 posts, 2 pages, 11,049 views

Avatar
#21 • • Reivaaja Guest

MissKoo, 17.6.2009 14:30:
Jatkaakseni tätä offtopic -linjaa, tässä on loistoesimerkki siitä, miksei klubbarissa pysty keskustelemaan mistään aiheesta aikuismaisesti ja järkevästi. Aina ruvetaan nilittää jostain täysin epäoleellisesta, onko nyt pilkku väärässä kohtaan tai tuliko valittua nyt väärä sanamuoto, vaikka kaikki ymmärtää mitä oikeasti tarkoitetaan jne.



Koeta ymmärtää ettei kaikki ymmärrä.
Yallu

Posts: 1,910

#22 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

MissKoo, 17.6.2009 14:30:
Jatkaakseni tätä offtopic -linjaa, tässä on loistoesimerkki siitä, miksei klubbarissa pysty keskustelemaan mistään aiheesta aikuismaisesti ja järkevästi. Aina ruvetaan nilittää jostain täysin epäoleellisesta, onko nyt pilkku väärässä kohtaan tai tuliko valittua nyt väärä sanamuoto, vaikka kaikki ymmärtää mitä oikeasti tarkoitetaan jne.

Oikeasti, ihmiset, get a life. Olen aina ihmetellyt miks täällä nää keskutelut menee tähän pisteeseen, vielä en ole löytänyt vastausta. Ehkä tarpeeksi kusipäisiä ihmisiä samassa paikassa? Pätemisen tarve? *nauru*

Tsemppiä vaan topicin aloittajalle, kyllä täällä ennenkin on kaiken maailman vuokrailmoituksia ollut.



Aikuismaista ja järkevää on siis rekisteröityä foorumille ja postata sinne ilmoitus mikä ei liity kyseisen foorumin funktioon millään lailla ja kauppojen jälkeen ei enää koskaan kirjaudu kyseiselle foorumille, koska rahat on saatu?

Täysi support jos aktiivisuus tällä sivustolla jatkuu tulevaisudessakin, *dissaa* jos nickin aktiivisuus päättyy kauppojen jälkeen..
Juhgu

Posts: 7,921

#23 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Forumin käyttäjät vois mun puolesta myydä vaikka ilmaa säkissä, mut olis edelleen kiva jos uusilla tunnuksilla ei heti vois aloittaa uusia ketjuja (pl. tapahtumat). Tai jos välttämättä halutaan spämmääjiä tänne, ni sit olis kiva jos olis mahdollisuus pistää uusien käyttäjien ketjut automaattisesti noreen. Mainostajia ei varmastikaan kiinnosta mitä mainoksesta ajatellaan / kinastellaan jälkeenpäin, kun se on jo ajanut asiansa.

Nettimainoksia varten on mm. White Rabbit, asuntokauppoihin oikotie, vaalimainoksiin lehdet ja kadunvarret ym ym. Jos joku esittää mielipiteen, että forumin voisi pitää spämmistä vapaana, ni mikäs TEIDÄN ongelmanne on kun siitä tulee hernarit ja joukkotekopyhäpaheksunta? Tykkäätte niin kovin spämmistä ja haluatte sitä lisää vai? Vai oletteko kenties huolissanne siitä, että ilmaisun- ja yksilönvapaus kärsii jos ei saa vapaasti paskoa toisten käyttämille forumeille?

P.S. Ei kantsi muuttaa tohon kämppään, sen ovenkahvoista saa herpeksen.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Freja

Posts: 8,775

#24 • • Freja Sihteeri

Juhgu, 17.6.2009 22:57:
snip



Jepajep. Ja onko tämän topicin aloittajalla enemmän käyntejä kuin yksi? Arvatkaa.
Nii.

Mut joo se siitä ja tyypeille tuli varmaankin mun mielipide jo aikasemmin asiasta selville ja mulle kävi selväks se, että joillakin se herne menee erittäin pienestä nenään ja jotkut eivät vieläkään osaa keskustella järkevästi vaan menevät suoraan henkilökohtaisuuksiin vaikka se asia ei itse tähän topikkiin edes kuulunut. Harmi että se siihen heti menikin.

plur

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Worin

Posts: 526

#25 • • Worin
Uskomattoman tyhmää tuomita joku siitä, että ekalla postauksella on vuokraamassa jotain. Tiedän paljon ihmisiä joilla ei ole kiinnostusta kirjottaa tänne tai keskustella täällä kenenkään kanssa mitään, koska tämähän on paikka klubbaajille. Eli niille ihmisille jotka käyvät oman kieleni mukaisesti bileissä. Monet katselevat vaan kalenteria, että millon on mikäkin tapahtuma tai onko tapahtumaa ja ketä siellä on soittamassa.

Itte bilemaailmassa on ollu vastaanotto anti-sisäsiittoisinta verrattuna mihinkään koskaan. Näin ainakin Hämeenlinnan porukassa kun uusia tuttavuuksia tulee 1 per viikko tahtia, vielä kun muistais kaikkien nimet. Toisin taitaa olla täällä netin puolella.

Toivottavasti olen väärässä.
Yallu

Posts: 1,910

#26 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Worin, 18.6.2009 16:10:
Uskomattoman tyhmää tuomita joku siitä, että ekalla postauksella on vuokraamassa jotain. Tiedän paljon ihmisiä joilla ei ole kiinnostusta kirjottaa tänne tai keskustella täällä kenenkään kanssa mitään, koska tämähän on paikka klubbaajille. Eli niille ihmisille jotka käyvät oman kieleni mukaisesti bileissä. Monet katselevat vaan kalenteria, että millon on mikäkin tapahtuma tai onko tapahtumaa ja ketä siellä on soittamassa.

Itte bilemaailmassa on ollu vastaanotto anti-sisäsiittoisinta verrattuna mihinkään koskaan. Näin ainakin Hämeenlinnan porukassa kun uusia tuttavuuksia tulee 1 per viikko tahtia, vielä kun muistais kaikkien nimet. Toisin taitaa olla täällä netin puolella.

Toivottavasti olen väärässä.



Topicin aloittaja on käynyt forumilla kerran. Toivottavasti tulee uudestaan, mutta epäilen vahvasti..
Lyra

Posts: 666

#27 • • Lyra
Onneksi olkoon, taas hieno tervetulokomitea uudelle tulokkaalle! Olen niin vitun ylpee teistä.


Toiv tää uus käyttäjä saa asuntoonsa uuden asukkaan ja jaksaa tästä topikista ja paskasta huolimatta kiinnostua klubituksesta enemmänkin.


Nyt ne jotka tähän topikkiin on jotain kirjottanu, vois mennä vaikka tän juhannuksen aikana itseensä ja miettiä tarviiko aina oikeesti avata suutaan täällä, tai sit miettii kaks kertaa et mitä sieltä suusta päästää ulos.