POTB pres. SICK ADDICTION (PT) 17.10.2009 @ Playground

35 posts, 2 pages, 6,577 views

MenoMeeri

Posts: 52

#22 • • Edited MenoMeeri
APUA! Tänne ehdottomasti!! LOVES Tryambaka ja Sick addiction. Muutkin ihanii :)
eemi

Posts: 186

#24 • • eemi
Savo-Karjalan vahvistus tulossa! Voi tulla jännittävä pikku tsykeluola, kun nuo härpättimet laitetaan playgroundin kokoiseen tilaan. Ihanaa Miazu, jaksa vielä huomiseen xx
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#25 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
Pavel Svimba <3

--
dasinoaisnvs

Fornarina

Posts: 283

#27 • • Fornarina
Jumantsuikka, ne decot! <3__<3
En oo kyl koskaan ollu noin komeissa bileissä. Ihan täydellistä! Piti oikeen pilkun jälkeen jäädä vähän kuolaa sitä pääpuolen katon kangasta..

Niin ja kyllähän se musakki maistui kans kovasti. Ooooh, tämmösiä bileitä enemmän, POTBeja enemmän!
Avatar
#28 • • Edited Muussika Guest
Pikaisen lahtivisiitin jälkeen päätin sitten lähteä toisista bileistä näihin, ja en kyllä katunut pätkääkään! Voi jumatsuikka mitä meininkiä, yhet parhaista bileistä pitkään aikaan!

Dekot oli varmaan päheimmät, mitä oon nähnyt, piti oikeen tarkastella läheltä niitä. On ollut TOOOODELLA taitava taiteilija niitä väkertämässä! *sydän*

Ja musiikki, se nyt olikin sitten taivaallista koko illan, hiki virtasi ja jalat huusi hoosiannaa, malttoihan siinä sentään yhden veden tilata ja nauttia illan aikana. :P

Ostinpa Tryambakan levyn ja fiilistelen sitä nyt kotosalla, mutta herran lisäksi olin kyllä niin fiiliksissä yhteistoiminta-Sick Addictionista ja sooloilu-D-Maniacista! D-Maniacin energisyys tarttui sen lavashown kautta, I'm in luv! Loistavaa settiäkin kaikenlisäksi! Herran levyä ootellessa! :)

Suuret kiitokset järjestäjille! *sydän*

edit: Iiiiiiihan pakko lisätä vielä, että olin ilmeisesti suht häkellyksissä bileistä, kun poislähtiessä onnistuin laittamaan takkini 3 kertaa peräkkäin juoponnappiin. Niin, yhden veden nauttineena. ;D Success!
AV

Posts: 303

#29 • • AV
Ei voi muuta sanoo ku et oli loistavat bileet*aplodit* ja pääpuolen kaikki soittajat veti kyl makoisaa settii ja etenki trymbaka ja d-maniac. Äänentoisto ja decot oli myös loistavat*pahis**tähti*. KIITOS POTB*hymy*
MenoMeeri

Posts: 52

#31 • • MenoMeeri
Voi vitsit että oli ihanat bileet :) Olin niin innoissani Tryambakasta <3 ja jalat nyt hellänä :D Laittakaa fotoja kehiin !
Lupu

Posts: 317

#32 • • Lupu Supersaha
Miksi menin missaamaan.. *eikä*
peikkolapsi

Posts: 1,180

#33 • • peikkolapsi miisa the maskotti
ärsyttää ku en päässy tänneeee........
itken verta!

--
mut hei, n&#039;hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan&#039;
se on tanssilattialla

Miazu

Posts: 815

#34 • • Miazu Päivänsäde
hhuuhuhuh kiitos kiitos kiitos kaikille teille jotka jaoitte tämän ikimuistoisen tapahtuman :)
Siis aika käsittämättömillä leveleillä mentiin :)
whoooooooooooooooooooo
vieläkin niin täpinöissä ;) Ihanaaaa
NtiValkovenäläinen

Posts: 88

#35 • • NtiValkovenäläinen RETKIKEITIN a.k.a Trangia Deluxe
Hyvä Suomi! *jiihaa*-Pavel Svimba räjäytti pankin js korjas potin! <3 Kiitos!