Etsitään nauhotuspaikkaa

12 posts, 1 page, 2,502 views

Aki Antila

Posts: 220

#1 • • Aki Antila
Elikkä:

Olen siirtymässä vinyylistä mp3-laittestoon. Ei ole mitään mahdollisuuttaa nauhottaa kappaleita mp3-muotoon. '

Eli olisin etsimässä Jyväskylästä jotain paikkaa, missä voisi nauhottaa vinyyleitä mp3-muotoon.

Lähettäkää vastaus tähän topikkiin.
laite

Posts: 2,994

#2 • • laite MastahWankah
Sulla on ilmeisesti levysoittimet käytössä? Ja tietokone jossa on äänikortti?
Aki Antila

Posts: 220

#3 • • Edited Aki Antila
Joo. Mulla on tietokone jossa äänikortti sekä audacity. Nauhotus ei van toimi, vaikka on oikeet laitteet, vähän ärsyttää. Levarit yhdistettiin koneeseen mikserin avull rca-johdoilla oikeeseen liitäntöihin, mutta ei vaa toimi.
kid bionic

Posts: 275

#4 • • kid bionic
Oisko audacityn asetuksissa nauhoittavana äänikorttina microsoft soundmapper päällä, eikä koneen oikee äänikortti? Itse oon joskus paininut saman ongelman kanssa ja sitä muuttamalla ongelma korjaantu...
Ressiv

Posts: 1,582

#5 • • Ressiv
Itse en jaksanu moista painimista samassa tilanteessa vaan myin kaikki lätyt kylmästi pois ja ostin ne biisit takaisin digidigi-muodossa :)
J Raninen

Posts: 950

#6 • • J Raninen

T82, 28.5.2009 11:46:
Itse en jaksanu moista painimista samassa tilanteessa vaan myin kaikki lätyt kylmästi pois ja ostin ne biisit takaisin digidigi-muodossa :)

Toimii vaan, jos kaikki löytyy digidiginä. Esim en olis heti noita ysäriteknojani myymässä, kun ei niitä saa mistään kuitenkaan.
Avatar
#7 • • opmdevil Guest
Siis aivan hirveä duuni niitten vinyyleiden kopioimisessa mp3-muotoon ellei sitten aina heti kopsi kun on levyn ostanut. Kun rivissä on sen 200 levyä niin siinä palaa aika nopsaan hermot.
Aki Antila

Posts: 220

#8 • • Aki Antila
Mä koittelin vaihtaa asetuksista soundnapperin toiseen, mut vieläkään ei toimi
tumpsi

Posts: 2,553

#9 • • tumpsi rekisteröitymätön
200! :D

paging xybo etc...
Avatar
#11 • • astaroth Guest

tumpsi, 29.5.2009 21:27:
paging xybo etc...


plus vielä että käsittääkseni xybo on kirjannut helvetin tarkat catalogi-infot kaikista raidoista :D