Cosmic City presents BEN KLOCK (Berghain/Panoramabar, DE) 25.4.2009 @ Helsinki

27 posts, 2 pages, 4,535 views

hotboi123

Posts: 3

#21 • • hotboi123

Lil Tony, 26.4.2009 11:25:
Ainiin se puhdas paskan haju tuli kun siirrettiin subbasia ja ne oli imenyt 2 vuotta olutta allensa



:) Jaa siitä se johtui. Kiva tietää.

Mulla ei oo vertailupohjaa, kun en Beniä ensimmäisen kerran Suomessa nähnyt. Mä olin ihan fiilareissa terävistä hi-hateistä jne. :) Yleisö oli mukana. Erikoisinta illassa oli se, että en koskaan menetä ajantajua kun klubilla ollaan, mutta nyt pääs valomerkki yllättämään. Se on hyvä se.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#22 • • Kon-tiki The Unsinkable

hotboi123, 26.4.2009 13:03:
Mulla ei oo vertailupohjaa, kun en Beniä ensimmäisen kerran Suomessa nähnyt. Mä olin ihan fiilareissa terävistä hi-hateistä jne. :) Yleisö oli mukana.



Samat sanat täältä. Oma vertailukohta löytyy parin viikon takaa Watergatesta, jossa Pokerflatin 10 v. bileissä Phonique soitti vielä paljon hakkaavampaa teknoa kuin B.K. eilen. Siihen verrattuna eilinen kuulosti suorastaan pehmoiselta. Hyvä niin ja ens kertaan!
plink

Posts: 1,405

#23 • • Edited plink team paska
sattumalta tuli eksyttyä tänne. tosi hyvät kännit oli ja hauska ilta. berliinin äijä veti ihan hyvää ysäritransee ja tais siellä pari teknoraitaakin jossain välissä olla. kthxbye!

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

trustus

Posts: 178

#24 • • trustus
Hauskaa oli ja hyvät jurrit... kuumakin tuli jossain välissä!
JR Ewing

Posts: 985

#25 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Mä kyl tykkäsin. En tosin yhtä paljo kuin Berghainin Dial-illasta tos pääsiäisenä, mut se oliki yks parhaista illoista ikinä. En edes huomannu kuinka isolla volyymi oikeesti oli. Puhumattakaa mistää hajuista. Tykkäsin molempien seteistä vaan tosi paljon. Oli hauskaa kuulla kans vanhempaa soundia
Harmi, et jää Dettmannin keikka väliin ens kerralla. Mut tähän teknoluksukseen alkaa jo tottua. Kesää ja Freedom-baaria odotellessa *tanssittel*
introvert

Posts: 254

#26 • • introvert focussed inwards to the soul
^^
kuulin huhua että dialia tulossa tossa syksyllä suomeen.


Ja sitten itse illan kertaamiseen:
Itse en lukeudu Klockin saundin fanittajaksi mutta tuli käytyä kuuntelemassa uusimmat tuulet berliinisaundin puolesta. Täytyy sanoa että aika kylmäksi jätti, eli ei oikeen omaan makuun ollut tämä tekno-anti. Dynamiikan/ yllätysten puute häiritsi musiikissa, varsin tasaista massaa ja rumpuohjelmointi omaan makuun yllätyksetön/tylsä teknosta puhuttaessa. Mut ei siinä mitään, tämä on yksi näkökulma nyky "minimal-teknoon" ja monille se toimii. Villalobos lienee edelleen se tän saundin edustaja joka itselle toimii.
yellowblaaer

Posts: 211

#27 • • yellowblaaer
Ensimmäinen BK-kiekkani ja uppouduin aika pitkälle koko illaksi :) :) Kehut Redrumille todellakin!