visuaaliefekteistä..

9 posts, 1 page, 3,011 views

QueenB

Posts: 302

#1 • • QueenB Yuki-Onna
Kyselisinpä arvoisalta bilekansalta että löytyykö suomesta jalansijaa Fluoro/glowstickpoin pyörittelijöille?

(poit ovat ketjun, vaijerin, narun päähän kiinnitettyjä valonlähteitä kuten tuli, fluoro tai just glowstckit. Näitä pyöritellään ja aikaansaadaan kuvioita. Tulikansan sivuilta pitäis näkyy jonkinmoisia kuvia aiheesta...)

Kun ainakin vetelehtijät- ohjelmassa on voinut nähä näitä poinpyörittelijöitä kaikis bilesessiois. Omasta mielestäni ihan siistin näköstä (kunhan osaisi).

Itse oon pyöritellyt jo parisen vuotta ja pyörittelen edelleenkin. Onko siis kannattavaa pyörittää bileis, vai onko parempi jättää asia kotipihalle?
anqqa

Posts: 4,032

#2 • • anqqa tirehtööri
kivaa puuhaa ja näyttää myös varsin kivalta jos jotain osaa. kemujen koon takia toimii valitettavasti vain suuremmissa tapahtumissa ja suuremmissa tiloissa, eli jää muutamaan kertaan vuodessa poittelu. eli palautteen puitteissa voi sanoa että löytyy kyllä jalansijaa, vaikkakin harvakseltaan :)

ameriikoissa näin kyllä pari ihan törkeen taitavaa poittajaa yksissä aivan loistavan ihanissa kemuissa. kun niiden taitoja vertailee omiin, niin tuntuu kun ei olis koskaan poihin koskenu ees.. tosin vaikka ensimmäistä kertaa myöskin vähä vajaa 2v sitten aloitti, on tuo harjoittelu etenkin viimesen vuoden sisällä ollu vähä nollassa.. :/ pitäis jatkaa taas. tai oikeestaan pitäis alkaa reenailee pelkillä lightstickeillä, niinku niillä ameriikan pojilla :P

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

QueenB

Posts: 302

#3 • • QueenB Yuki-Onna
jeesh...

Toinen poittelija... Happyhappyjoyjoy!!*plur*

Anteeksi tunteellisuuteni, mut me olemme harvassa... En tunne montaa, ja useimmat eleilee jossain maan alla...

Niin tää kyselyni sen vuoksi et alan väsäilee fluoro-poita, eikä sit oo kivaa jos niil ei teekkään mitään...

Itse ajattelin alkaa aika aktiiviseksi näitten poitten suhteen. Tilanpuute onkin ollu aina pikkusuuri ongelma. Mut löytää yleensä sieltä perimmäisestä nurkasta juuri sen vuoksi..
anqqa

Posts: 4,032

#4 • • anqqa tirehtööri
juu eihän 'meitä' montaa ole, mikä sinänsä myös hyvä että pysyy edes hieman erikoisena juttuna. tosiaan pitäis enemmän harjotella, harmi ettei tullu yhtään videolle noita tyyppejä ketkä poittelu rapakon tuolla puolen. kun näinki vähän harjottelee niin uusien liikkeiden löytäminen on aika hankalaa kun perusteet osaa.

ja tilana nosturin hipat on kyllä lähes poikkeuksetta ollu liian ahtaita, paitsi ehkä alkuillasta. myös vanhalla joskus mahtuis, mutta muuten kemullisesti se on niin kammo paikka ettei kovin helposti sinne eksy :) ainoana sitten jääki just kaapelin ja telakoiden tapaset 'hallit'.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

QueenB

Posts: 302

#5 • • QueenB Yuki-Onna
->Anqqa

Totta*joo* et on hyvä ettei oo hirmusesti, mut taas toisaalta on kiva tavata porukoita, vaihtaa kuulumisia ja kikkoja, oppia uusia temppuja (on paljon helpompi oppii toisen opetuksella kuin jostain kuvista)

Juuh, jos mä vaan saan ton itsetunto- ujous-jutun kuntoon niin eiköhän mua näy enemmänkin poittelemassa bileis. Ja varsinkin kun saan fluorot tehtyä.

Btw: millasia poita sä pyörittelet?
Avatar
#6 • • ikj Guest
www.houseofrave.com <---sielt löytyy paljon video pätkii kaikista näistä glowstick/photon pyörittäjistä, tuolt kannattaa myös checkata noita liquid rave tanssijoita....
QueenB

Posts: 302

#7 • • QueenB Yuki-Onna
->idi

kiitti linkistä, oli mahtavaa katsottavaa, samal hiukan itsetuntoa alentavaa, mut ei anneta sen häiritä.. *hih*

Sattuisko kukaan tietää mist sais edullisesti fluorisoivaa kangasta?

On etsitty kissojen ja koirien kaa, ilmeisesti väärästä paikkaa...
keisha

Posts: 1,394

#8 • • keisha bullet with butterfly wings
Muistanpas kuinka talvella oli ruttopuistosaa Koneveljet live, ja siellä poinpyörittelijöitä ja muita tulitaitureita. Oli suorastaan maaginen tunnelma kuunnella sitä musiikkia pimenevässä pakkasillassa ja katsella tuliefektejä. Omasta puolestani ainakin toivotan poittelijat tervetulleeksi bileisiin, etenkin psykekemuissa luulisi homman onnistuvan. Kunhan tosiaan ottaa kanssajuhlijat huomioon, ja vaikka ystävällisesti varoittaa lähelläolevia aikomuksistaan, niin enpä usko että kukaan lähtee pois häätämään. *plur*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

QueenB

Posts: 302

#9 • • QueenB Yuki-Onna
->Kei
Se oli varmaan tulikansan keikka, tulee esiintymään dna:n pirskeihin fluoroilla.

Juuh, mä ainakin pyrin aina hakeutuu sinne mis ei oo paljo ketää ja varoitan jos he tulevat liian lähelle.

Jos katsojat saa hyvii fiiliksii, niin et usko millaset fiilikset sitä itse saa ku reivaa ja pyörittää samaan aikaan, joskus (aika usein) katoaa täysin ajan ja paikan taju....*plur*

kiitoksia kannustuksesta. Tuntuu hyvältä saada tämmöstäkin palautetta. Kotipihalla ku aina katotaan niin kieroon...*uuh*