New Time, New Place 23.5.2009 @ Helsinki

64 posts, 4 pages, 13,267 views

Christina_Death

Posts: 43

#61 • • Christina_Death
Olitte kyl sami ja tiina saanu aikaan aikas hyvät bileet...vaik tultiinkin ihan pikasesti poikkeamaan!*iloinen* J7, you rock my world!! ihan uskomatonta psykeilyä, parasta saundia aikoihin!! Iso kiitos siitä!!*sydän**sydän**tanssittel* Otetaanhan taas uusiksi...
Synchronicity

Posts: 41

#62 • • Edited Synchronicity Nunc est bibendum!

MaoTse, 24.5.2009 21:58:
---
Eiköhän jokaisen järjestäjän pitäis ymmärtää se, että takkiin voi tulla ja sitten hyväksyä se, jos niin käy.

Et onnea vaan sun rahan kinuumiselle...



Kyllä ymmärretään. Ymmärtäis myös paikalle tulevatkin, kenen riskillä mennään. Mestoilla pyöri useampikin jamppa, jotka ilmoitti, että 'eiku me ollaan kato senjasen deejiin mukana, meiän ei tartte maksaa' ja sitten kun asiaa myöhemmin kyseli henkilö, joka mua paremmin tiesi naamat ja ketkä on järjestäjiä tai soittajia, selitys olikin sit 'eiku ei me ny makseta, me lähetään kohta ja tullaan takas isolla porukalla ja sit kaikki ostaa liput'. Ja sit sällit kuitenki notku siellä pitkälle yöhön eikä todellakaan tuonu mukanaan yhtään lipun ostanutta kaveria. Mulla ei sit ollu aikaa eikä halua juosta niiden perässä kyselemässä et oisko se pääsymaksu kuitenki ihan solidaarista maksaa.

Kiitti aivan vitusti juuri tällasille ihmisille (uskon, että tunnistatte itsenne tästä). Jos teitä olis enempi, jäis mun osaltani seuraavat uugeet järkkäämättä ja ehkä osallistumattakin. Tukehtukaa rahoihinne... eiku siis, tukehtukaa mun rahoihin. Mähän teille illan tarjosin.

Mut tää tästä katkerasta tilityksestä, veikkaan ettei ollu klubbarissa eka eikä vika avautuminen tästä aiheesta *vink*

Onneksi suuri enemmistö tietää, missä yleensä tällasten tapahtumien osalta mennään, ja kaikki ao. tahot osallistui omien kykyjen ja resurssien mukaan aivan loistavasti hommaan. Valtavasti kiitoksia vielä kerran kaikille, eiköhän nähdä samansuuntasissa merkeissä täs kesän mittaan *sydän*

--
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.

Punkeer

Posts: 78

#63 • • Punkeer
missasin.. damn. .

Ilmoittakaa kun kupoli/teltta kemuij tulee vastaan uuestaan..
Punkeer

Posts: 78

#64 • • Punkeer
öö.. eivät nämä olleetkaan missään jossa luulin ne olevan.. lost . .