ONE w/ Niklas Harding (Armada), OlliS & Orion 30.5.2009 @ Tampere

28 posts, 2 pages, 6,632 views

Valvoja

Posts: 5

#21 • • Valvoja
oli kyllä loistava meininki päällä porukalla! jalat oli kyllä hellinä hieman..
OlliS

Posts: 3,999

#22 • • Edited OlliS Further
Jesh, oli nastaa kaikin puolin. Huippureissu jälleen Tampereelle, täytyy kyllä tulla käymään useammin kuin kerran vuodessa :) Alla biisilistaa illalle, varmaan saadaan jossain vaiheessa jälkikuunteluunkin.

DJ OlliS @ ONE, Tanssitalo Tampere 30-05-2009

22:00 - 00:30

01. Sascha Funke : Mango [Bpitch Control]
02. Jon Hopkins : Light Throughout The Veins (Ewan Pearson´s Downtown Lights Remix) [Domino]
03. Gui Boratto : Mr. Decay (Robert Babicz Disco Universum Mix) [Kompakt]
04. Apologist : Eve [Wave Music]
05. The Orange Lights : A Few Good Days (Tom Middleton Deep Dub) [Renaissance]
06. Depeche Mode : Wrong (Frankie´s Bromantic Club Mix) [Mute]
07. Satoshi Fumi : Ptoremaic [Urbantorque]
08. Edwin & Ferdy : Marble Hill [Hope]
09. Derrick May : Strings Of Life (Tom Middleton Remodel) [Renaissance]
10. Graham & Blades : Argie Bargie (Innate Remix) [Boz Boz]
11. Shigeru Tanabu : Adrian (Jerome Sydenham Remix) [Wave Music]
12. Adam Parker & Sasha : Lowlife [Renaissance]
13. 16 Bit Lolitas vs. Ladytron: Destroy Every Murder Weapon (Config Mashup) [CDR]
14. Guy J : Lamur (Henry Saiz Remix) [Bedrock]
15. Grappa Rockers : Heavily Refreshed (Quivver Mix) [Boz Boz]
16. Glowfield : The Return [Bits & Pieces]
17. Ohmna & 16 Bit Lolitas : Take It Or Leave It [Bits & Pieces]
18. Humate : Love Stimulation (Tom Middleton Remodel) [Renaissance]
19. Hoxton Whores : Le Voie Le Soleil 2009 [Hoxton Whores]
20. Michael Woods : Natural High (Dino Lenny Classic Rave Mix) [Electric]
21. Komytea : Professional Killers (Jerome Isma-Ae & Daniel Portman Remix) [Anjunadeep]
22. Paul Ritch : Split The Line (Dubfire´s Mega Remix) [Quartz] + Henrik Schwarz : Leave My Head Alone (Parts & Effects) [Sunday-Music]
23. Nagano Kitchen : GSXR 810 (Adam Beyer Remix Part1) [Apotek]
24. Pryda : Lift [Pryda]
25. Dubfire : Roadkill (EDX´s Acapulco At Night Remix) [Electronic Elements]
C-Hill

Posts: 1,141

#23 • • C-Hill Syna / Deck Jagger
Juuh, toiset Onet mulle ja jälleen oli tosi kivaa. OlliS:n setin valitettavasti missasin, mutta Ollin tuntien ja tracklistiä tutkimalla voi päätellä, että ilta lähti laadukkaasti käyntiin.

Orion soitteli suht eksklusiivista tavaraa, tuli siinä sitten oltua osa floortestiäkin... *nauru* On se Ayleon remix rautaa vaan! Muutenkin oli tanssittavaa kamaa, Harding soitti muutaman tosi kiinnostavan kuuloisen raidan. For An Angel ja Hold That Sucker Down-lämmittelyille en vain itse jaksa lämmetä näin vanhana partana.

Kiitokset myös VJ-tyypeille, istuskelukin oli ihan mielenkiintoista kun seurasi LCD-töllöjen sisältöä! Kaikin puolin ammattimaista meininkiä.
villelope

Posts: 2,846

#24 • • villelope Lope of Lope & Kantola

C-Hill, 3.6.2009 11:18:
Kiitokset myös VJ-tyypeille, istuskelukin oli ihan mielenkiintoista kun seurasi LCD-töllöjen sisältöä! Kaikin puolin ammattimaista meininkiä.


Meillä Tampereella tuon tason materiaalin tuottamiseen riittää yksi kaveri. ;)


Oli kyllä jälleen oivat kinkerit. Orion setti upposi kyllä meikäläiseen, Ayleonin Brotherhood Remix toimi just niin hyvin kuin osasin odottaa ja lopetus Aallon Vitoseen oli kyllä nappivalinta. Hienoa että jaksat kaivaa näitä muutaman vuoden vanhoja hittibiisejä rotaatioon.

Harding oli kyllä ammattimies pitäen jengin hyppysissään. Soitti tuoretta materiaalia ja hittimatskua hyvällä balanssilla.

Seuraavia Oneja odotellessa. :)
aca

Posts: 108

#26 • • aca Trance Visual

Ai, näytti niinku siinä olis vaihtunu äijä yhdessä välissä... ehkä olin sit juonu niin monta Batteryä että näin vaan kahtena. *nauru*


no joo taisit kyl aikas monta batterya kiskaista kun mun vaimo tuuras mua välillä et pääsi vessaan :D

--
What do UFO´s and good VJs have in common?
You keep hearing about them, but never see any.