J.Kusti - Technofunk 4 [Mnml, Technofunk]

26 posts, 2 pages, 6,783 views

J.Kusti

Posts: 1,018

#21 • • Edited J.Kusti Deep Space Helsinki

Needless, 28.3.2009 20:07:
tykkäsin kyl kovasti, aamuiset työmatkat sujuu kivasti tän tahdissa (toista mieltä on se raukka hevisti joka kärvistelee samassa kyydissä).



buhahhaaa. hevistilläki musamaku avartuu siinä samalla. no eipä tämä ihan helpoimmasta päästä oo alottaa konemusaa kuuntelemaan jos ei lajityypin konventiot oo ennestään tuttuja ko ei oo noita kertosäkeitäkään niin kauheesti. let me guess, sulle cassyn biisi ei uponnu? eikä studio ygöne? mie tykkään hullun lailla puurosta. ja siis hyvä että diggailit. kiitos palautteesta!
Needless

Posts: 282

#22 • • Needless

J.Kusti, 28.3.2009 21:18:
---
Needless, 28.3.2009 20:07:
tykkäsin kyl kovasti, aamuiset työmatkat sujuu kivasti tän tahdissa (toista mieltä on se raukka hevisti joka kärvistelee samassa kyydissä).

---


let me guess, sulle cassyn biisi ei uponnu? eikä studio ygöne? mie tykkään hullun lailla puurosta. ja siis hyvä että diggailit. kiitos palautteesta!


studiot toimii itselle pirun hyvin, löytyyhän noita omastakin päkistä. oikeessa oot tosta cassystä, ei aukee sitten millään. vähä niin kuin tekis voffelitaikinaa ilman munia :)
Terva

Posts: 144

#23 • • Terva
Hmm jostain syystä mun koneelle tää tallentui johonkin sellaiseen muotoon jota kone ei itse ymmärrä ja tietokonetyhmä kun oon en itsekään ymmärrä mitä tehdä... Pitää kotiin päästyä taas koittaa selvittää.
Hiekka

Posts: 131

#24 • • Hiekka
Vihdoin ja viimein pääsin kuuntelemaan miksauksen rauhassa ja sanoisin, että ehdottomasti sun parhaita jollei paras miksaus mitä olen kuullut sulta. Tarpeeksi jumittavan-funkahtavan-synkää saundia ja täynnä helmi kipaleita. Seuraavaa odotellessa..
sektori

Posts: 129

#25 • • sektori
Lopetusbiisi on kermainen klassikko. pidän arvossa.