e<3h: Rusettiluistelut 15.3.2009 @ Helsinki

13 posts, 1 page, 2,742 views

Entropy

Posts: 264

#1 • • Edited Entropy tekno kuuluu kaikille
E<3H: RUSETTILUISTELUT
sunnuntai 15.3.2009 klo 17-22
Rautatientorin jääpuisto

Suuren suosion saavuttaneiden Italoluisteluiden jälkeen palaa Entropy yhdessä HYTKYn kanssa Rautatientorin jääpuistoon Rusettiluisteluiden merkeissä! Luvassa rakkauden musiikkia jazzista nitkuun, Amorin levyjä pyörittävät Samuli Kemppi, Introvert, Sarah-San ja Mr. Smooth.

Jääpuiston sisäänpääsy 4e (aikuiset) / 2e (opiskelijat ynnä muut alennusryhmät). Ota omat luistimet mukaan tai vuokraa paikan päältä!

Entropy *sydän* HYTKY

--
:: tekno kuuluu kaikille ::

Lyylikki

Posts: 2,975

#2 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Perkeleet!!!
Oli niin muksaa viimeksi, että on sääli jättää väliin. Valitettavasti taitaa ystävän häihin liittyvät kiireet pitää mua Mansessa pitkälle sunnuntaihin. HÖÖÖH!!!
paupau

Posts: 655

#3 • • paupau Tuhma Bambi
Jes, mä löysin mun luistimet nimittäin. Tänne siis! Viimeks joutu vaan notkumaan siinä laidalla. Tosin oli flunssallakin sillon aika paljon tekemistä.. Nyt peukut pystyyn et pääsee mestoille =)
Timce

Posts: 5,381

#4 • • Timce
Rusettiluistelu..Siinä laji itsevarmoille miehille ja BritniSpear-prinsessoille. En siis ole tulossa. :D :D .D :D

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

ezzy

Posts: 8,060

#5 • • ezzy Droid-pappa

Timce, 5.3.2009 22:16:
Rusettiluistelu..Siinä laji itsevarmoille miehille ja BritniSpear-prinsessoille. En siis ole tulossa. :D :D .D :D



Mennään siis käsi kädessä, oi raumalainen petoni <3
HYTKY org

Posts: 136

#6 • • HYTKY org
Lineup on nyt varmistunut seuraavanlaiseksi:

Sarah-san
Samuli Kemppi
Introvert
Mr. Smooth

Eli luvassa rakkaudenmusiikkia jazzista nitkuun. Täältä voit löytää ihanan heilan rusetin johdattamana alkavaan kevääseen ;)
s4ga

Posts: 325

#7 • • s4ga
Oiiii, Italoluisteluissa oli kyllä ihanaa! Muistui vielä paremmin mieleen uudestaan, kun luin tuon vanhan tapahtumatopicin :)

Sunnuntaita odotellessa.. *plur*

--
Miau. ^__^

Sam

Posts: 544

#8 • • Sam
No ni! Luistimet kaapeista ja kohta kohti jääpuistoa. Mulla todella lempeää sunnuntaisaundia. Tule!
YourSelf

Posts: 305

#9 • • YourSelf
ei oo luistimia (paitsi ne kesämalliset jossa on pyörät) omistanu 15 vuoteen..
ja ne vuokraluistimet on ihan v# huonot ja tylsät (kokemusta on toissa talvesta)...

silti houkuttais kyllä.. katoo miten käy..
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#10 • • Aurinkoneiti
Hyvä musa + mukava luistella = Hyvä mieli....Kiitoksia.
YourSelf

Posts: 305

#11 • • YourSelf
Tulipa käytyä.
Tulipa luisteltua pitkästä aikaa. Eikä ne vuokraluistimetkaan niin huonoja olleet..ja sain alennusta kun valitin edelliskertaisista..

Eipä sieltä kyllä sitä luvattua kevätheilaa löytynyt mut hitto miten hauskaa oli!! Yeah!!
SUURKiitos Järjestäjille!! Lisää tämmöistä... *sydän*
Roope Ankka

Posts: 343

#12 • • Roope Ankka
Swoooooooooooooooooooooosh
___________________



Kivaa oli, tosin porukkaa oli paljon vähemmän kuin olin odottanut. Harmi, menetitte paljon.

Oletin tosin näiden olevan oikeat rusettiluistelut, jossa pari olisi arvottu. Parhaat biisit tulivat tietysti, kun oli pakko lähteä eli vähän vaille kahdeksan alkoi tulla sitten Age of Lovea jne.

Näitä voisi olla syksylläkin, jos muualla ei ole jäätä...

Miinuksena Roberts Coffeen tajuton riistohinta lihariisipasteijasta (en kyllä maksa 3+ euroa, jos saan S-marketista eurolla tms...).
introvert

Posts: 254

#13 • • introvert focussed inwards to the soul
Ihan rentoa oli reivejä pyöritellä siinä illemmalla (univajeesta ja darran poikasesta huolimatta), ois porukkaa saanu olla ehkä enemmän (krapula??) mut menihän se noinkin. Kiitos niille jotka oli fiilistelemässä joko luistellen tai muuten. Samuli soitti myös hyvin asiaankuuluvaa selektiota ennen mua ja Saara heitti lepposan lämppärisetin!