MYYTY!!!

26 posts, 2 pages, 14,510 views

lilius

Posts: 719

#1 • • Edited lilius
MYYTY!!!
Beliar

Posts: 1,361

#2 • • Beliar
Et sitten vaivautunut paria hassua levyä naputella osaksi myynti-ilmoitustasi? Luetella levyillä olevia raitoja, artistia/artisteja sekä remixejä että katalooginumeroa? Levyn, levypussin, sekä kotelon kuntoa arvosteltuna sekä suusanallisesti, että myöskin koulunumeroin? Yksinkertaista listausta biiseistä, kuka huippu-Dj on kutakin biisiä soittanut milloin ja missä bileissä? Siis vähän voisi nähdä vaivaa...

Sori! Odottelen tässä vain, että kahvi tippuu ja sitten jatkan duunejani... *pepsodent*

Ihan vakavasti... mikä olisi koko kasan hinta? *blush*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Avatar
#3 • • Edited jukebox Guest
ilman kokonaisvaltaista listaa (jo mahdollisena ostajana) EN ainakaan itse innostu.
en tod.
Nikke

Posts: 881

#4 • • Edited Nikke Robodisco / Techmu
mjoo vähä samoilla linjoilla, että varmana tuolta tulis ostettua vaikka kuin paljon deep ja lounge house kun on aika lähellä sydäntä, mutta en lähe arvalla heittämään mitään 2000e tarjousta koko nipusta.

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

Avatar
#5 • • jukebox Guest

Jussi Lius, 18.2.2009 15:36:
Hei Jukebox,

eipä se mitään. Ymmärrän. =)


- jussi

ps. auttaisko valokuva. *vink*


noinhan niitä levyjä myydään.
onnea ja "menestystä". xD
Nikke

Posts: 881

#6 • • Nikke Robodisco / Techmu
all sprite. Jos satun joskus pyörimään sielläpäin niin tuun käymään ja kattoon :)

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

Beliar

Posts: 1,361

#7 • • Beliar
No mutta hyvänen aika! Vittu, kirjoitelkaa itse joku helvetin lista jostain 700 levystä! En mä ainakaan jaksais, vaikka leipäisinkin puolessä välissä! Tommonen läjä puristettua muovia kannattaa just myydä tollee ylläripylläri-pakettinarakettina, mutta pistää sitten vaan tarpeeksi houkuttelevan könttähinnan. Vähän jännitystä elämään! *vink*

Tekis mieli ostaa, mutta just nyt ei oo tota rahunkia... *uuh*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Sami de Sousa

Posts: 1,221

#9 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

xybo, 19.2.2009 17:28:
Discogsiin naputtelu vie oman aikansa, mut ei se nyt niin iso vaiva ole.



Tämä onkin todella suositeltava tapa pitää kirjaa levykokoelmasta. Lisää aina ostettuaan levyt sinne ja sieltä on sitten helppo laittaa myös myyntiin jos niikseen tulee.
Avatar
#10 • • jukebox Guest

De Souza, 19.2.2009 18:00:
---
xybo, 19.2.2009 17:28:
Discogsiin naputtelu vie oman aikansa, mut ei se nyt niin iso vaiva ole.
---


Tämä onkin todella suositeltava tapa pitää kirjaa levykokoelmasta. Lisää aina ostettuaan levyt sinne ja sieltä on sitten helppo laittaa myös myyntiin jos niikseen tulee.


that's my point also! ..ja sitten kerratkaamme vielä esim. beliarin kommentit itse topiciin. *lmao*
antOn°

Posts: 1,094

#11 • • antOn° 02200
Jos lupaat tehdä täydellisen katalogin joka miellyttää silmää & korvaa lupaan tarjota mainitsemasi 350€ koko kasasta! Ei tartte postittaa, tulen noutamaan..
hege

Posts: 242

#13 • • hege

näköradiomies, 4.3.2009 11:25:
sori mutta kuka helvetin pässi ostas pienen expeditillisen levyjä kerralla? tuommosen 50-100 levyn satsin tajuan viellä mut 700kpl 350e mahtaa tavan paskaa olla suurin osa.



itke sie pässi vaan ja anna muiden tehdä ne massit discogsissa. ite en tajjuu niitä jotka ostaa paskanitkua 8e/kpl.
Lyra

Posts: 666

#16 • • Lyra
harmi ku ei oo massii ostaa tollasta kasaa saati sit et löytyis paikkaa niille.. et utopistista joo hehe :(
MUUTEN KYLLÄ!
Avatar
#17 • • opmdevil Guest
700 kipaleella 12" levyille löytyy helposti paikka. Kun niitä ei soiteta, niin tollanen hulppea 700 leyyä teipattuna kahteen pinoon tarkoittaa kahta mukavaa sohvapöytää joilla voi pitää vaikkapa jukkapalmua tai pyöräilykilpailusta saatua pystiä.
Avatar
#18 • • opmdevil Guest
No kun tuota listaa levyistä ei vissis ole olemassa niin pystytkö yhtään arvioimaan minkä levy-yhtiöiden ja lafkojen tuotannosta on kyse?
SamHard

Posts: 2,098

#19 • • Edited SamHard
Ilmaiseksi pitäis saada sitä todennököisemmin mitä isompi kasa
levyjä on, ja vaikka kuinka hyviä ja harvinaisia olisi. 700kpl 12" = 350e ja
2000kpl 12" = -100=)

Mä tarjoon 67,45euroa jos saan tulla pläräämään, ja jos maksat pensat ja
ruoat jos onkin paskoja levyjä?? Ilmota privaan ja saat soittaa mulle 20-21
välisenä aikana ja kertoa sit niistä levyistä enemmän! Kiitti!
SamHard

Posts: 2,098

#20 • • SamHard

Jussi Lius, 8.3.2010 13:11:
---
SamHard, 8.3.2010 12:55:
Ilmaiseksi pitäis saada sitä todennököisemmin mitä isompi kasa
levyjä on, ja vaikka kuinka hyviä ja harvinaisia olisi. 700kpl 12" = 350e ja
2000kpl 12" = -100=)

Mä tarjoon 67,45euroa jos saan tulla pläräämään, ja jos maksat pensat ja
ruoat jos onkin paskoja levyjä?? Ilmota privaan ja saat soittaa mulle 20-21
välisenä aikana ja kertoa sit niistä levyistä enemmän! Kiitti!

---


No jos sust ees ois levyjä soittamaan.. niin sit tietysti. *vink*

- jussi



Selvä se*nauru*