M: aktiivikaiuttimet BEHRINGER B2031A TRUTH

10 posts, 1 page, 3,363 views

jaska01

Posts: 5

#1 • • Edited jaska01
****MYYTY****** M: aktiivikaiuttimet BEHRINGER B2031A TRUTH
Ollut käytössä noin kolme vuotta. Täysin toimivat. Tulivat myyntiin, koska vaimon esteettinen silmä eroaa omasta.
Info: http://www.thomann.de/fi/behringer_b2031a_truth_aktivmonitor.htm
HP. 210 € /pari
Toimitus: Nouto (Pasila,Hki) / Posti (kulut lisätään). Ei alkuperäistä pakettia.
puh. 050 331 6069
W_Gekko

Posts: 146

#2 • • W_Gekko
170e + nouto vaikka heti?

--
O.o

jaska01

Posts: 5

#3 • • jaska01
Juu.
Kaappien elinkaari lienee jotain 20-30 vuotta, joten siihen nähden pyyntö on mielestäni ostajan näkökulmasta vähintään kohtuullinen. Olen tänään kuitenkin hyvällä tuulella, joten myyn tasarahalla kahteen sataan, mikäli noudosta saadaan sovittua...
Avatar
#4 • • hottium Guest
heruttais ostaa, saaks noihin jotku kaapelit messiin mil saa koneeseen kiinni?
Syntse

Posts: 1,652

#5 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

hottium, 23.2.2009 13:25:
heruttais ostaa, saaks noihin jotku kaapelit messiin mil saa koneeseen kiinni?



En voi vastata myyjän puolesta mutta luulen et saat kaapelit hommata itse. Nuo ottaa sisäänsä joko Jack-plugia tai XLR:ää eikä pidä sisällään outtia että voisi linkittää joten jos koneeseen haluat kiinni tarvitset L ja R ulostulot joista piuhat erikseen molemmille. Hintahan noista ei todellakaan ole kova ja ääntä lähtee sen verran et naapurit on kyl ovella jos luukutat ellet asu syrjässä omakotitalossa.
Juhgu

Posts: 7,921

#6 • • Edited Juhgu Virnistelijä

jaska01, 13.2.2009 20:05:
Täysin toimivat. Tulivat myyntiin, koska vaimon esteettinen silmä eroaa omasta.


:D Aww. Siinä ollaan jo isohkon tossun alla.


Syntse, 23.2.2009 13:44:
---
Nuo ottaa sisäänsä joko Jack-plugia tai XLR:ää eikä pidä sisällään outtia että voisi linkittää joten jos koneeseen haluat kiinni tarvitset L ja R ulostulot joista piuhat erikseen molemmille.


Itse bongasin omiini 2xjack -> 5mm -piuhan alan liikkeestä, lienee kätevin ratkaisu tuohon.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

jaska01

Posts: 5

#7 • • jaska01
Tossun allapa hyvinkin.
Onni onnettomuudessa on se, että olen saanut ujutettua vaimokkeen päähän ajatuksen, että pikku-genelecit ovat välttämättömät olohuoneen feng suin kannalta...
Saarre

Posts: 1,151

#8 • • Saarre

jaska01, 23.2.2009 16:50:
Tossun allapa hyvinkin.
Onni onnettomuudessa on se, että olen saanut ujutettua vaimokkeen päähän ajatuksen, että pikku-genelecit ovat välttämättömät olohuoneen feng suin kannalta...



you musth share teh jedi power! *pökr*

--
*tähti* Full hearts cant lose

Avatar
#9 • • astaroth Guest
surullisin topik ikinä :(