TRANCENTRAL 3010 | 6.3.09 | Klubi, Turku | Free entrance!

29 posts, 2 pages, 5,708 views

Homegrove

Posts: 2,102

#22 • • Homegrove Further
Enemmänkin Napoleon-kompleksia.

--
Forward thinking house music

Jussi Soro

Posts: 6,385

#23 • • Jussi Soro choon!
Olipa kyllä kertakaikkiaan hieno ilta!

Ensinnäkin, suuret kiitokset kaikille ystäville jotka olivat tulleet jopa pitkienkin matkojen takaa juhlistamaan synttäreitä! Booli ja kakku maistui! Erityissuuret kiitokset zAolle ja Pakanalle, jotka vetivät mielettömän loistavan chillisetin! Respect!

Jengiä oli tosiaan huomattavan paljon mestoilla, en rehellisesti sanottuna ollut unelmoinutkaan että meininki olisi ollut noinkin kova! Tanssilattia käytännössä täyttyi klo 23 ja oli loppuun saakka yksi energisimmistä ja parhaista yleisöistä mille olen koskaan soittanut. Kiitokset siitä kaikille paikalle saapuneille, toivottavasti teillä oli yhtä hauskaa kun minulla! Tricolor pisti parasta settiään, ja valot toimivat hienosti. OCS:lle suuret kiitokset roudausavusta, erityisesti lauantaiaamuna.

All in all, heittämällä yks parhaista keikkamuistoista, jotka oon 10 vuoden aikana saanut.

Timce, 7.3.2009 20:48:
Onks muuten jotain tracklistiä luvassa (tai edes sinne päin??


Itse en kyllä saa koko tracklistiä laadittua, mutta jos paikalla on ollut Tapi, Hannu ja Aki ja musalinjana proge + vanha trance, niin väittäisin, ettei koko illan tracklistaaminen tuota ongelmia ;)
Tapi

Posts: 1,437

#24 • • Tapi Dreamstate
Oli aika loistava ilta munki mielestä ja oli hiton hauskaa käydä pitkästä aikaa Turussa. Props!

Timce, 7.3.2009 20:48:
Onks muuten jotain tracklistiä luvassa (tai edes sinne päin??


Näin vanhemmiten ei enää muista kaikkia biisejä, mutta ainakin nää soivat illan aikana:

Jase From Outer Space - Do What You Want (Infusion rmx)
Saeed & Palash - Watching You
Chakra - Love Shines Through
Chemical Brothers - It Began In Afrika
Age Of Love - Age Of Love (Marc & Claude rmx)
Deepsky - Cosmic Dancer
Atlantis ITA - See You In The Next Life
Opus III - Fine Day (James Holden rmx)
Josba

Posts: 322

#27 • • Josba Anjunadiggari
Itsellä jäi biiseistä mieleen Gareth Emery-putki:

(ei muista) - Garth Emery remix (?)
Darude - I Ran (So Far Away) - Gareth Emery Remix
Gareth Emery - More Than Anything (Original Vocal)

Kiitokset omastakin puolesta Jussille, nämä taisivat olla toiset bileet joihin ehdin tämän vuoden puolella ja musiikki oli huippuluokkaa! =)

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

sailasiili

Posts: 28

#28 • • sailasiili
ite bongasin

Dogzilla - Without You
Dj Tiësto - Flight 643

ja varmaan muitaki mut nyt ei tuu muuta mielee :D
Jussi Soro

Posts: 6,385

#29 • • Jussi Soro choon!
Emeryputken eka tais olla This is That, ja toi Flight 643:n remix oli luonnollisesti Oliver Kleinilta. Koitan katsoo josko tänään sais hiukkasen kaiveltua vaikka jotain biisilistaa kasaan.