MP3 CD:t DJ CD-soittimissa ja luotettavuus ...

5 posts, 1 page, 2,065 views

golem

Posts: 1,395

#1 • • golem Golem
Yks päivä vahingossa poltin biisejä audio-CD:N sijasta data-CD:ksi, ja sinne MP3-tiedostoiksi, ja kun sitten lähdin keikalle (jossa oli CDJ-1000mk3:t), niin biisi alko pykimään kesken kaiken. Eli mikä teidän kokemuksien mukaan nykypäivänä on DJ CD soittimien toimivuus, ku levyllä sijaitsee audiotiedostojen sijasta MP3-tiedostoja?

Ei ollu kauheen vakuuttavaa, et CDJ-1000mk3 alko pykimään ekalla MP3 CD:llä, jonka sellaseen oon työntänyt. Oliks kenties mun vika (liian suuri polttonopeus, väärä levy, tms..), vai onko toi MP3 CD-levyjen soittaminen edelleen liian epäluotettavaa keikka DJ käyttöön?

Aika turhaa polttaa aina 10 beatport biisiä samalle CD:lle, ku vois polttaa vaik 50, jolloin CD-levyjä ei tarttisi niin paljon kuin nykyään (jos siis soittimet ois luotettavia toistamisen suhteen...)



Erityisesti kiinnostaa seuraavien mallien status asian suhteen (ku taitavat edustaa enemmistöä tapahtumien soittimista):

Pioneer:
CDJ-1000mk3
CDJ-1000mk2
CDJ-800
CDJ-800mk2
CDJ-400
CDJ-200
CDJ-100 (ei tainnu toistaa data-levyjä ollenkaan...?)
Jussi Soro

Posts: 6,385

#2 • • Jussi Soro choon!
CDJ 100 ja CDJ 800 ei soita lainkaan ämpäreitä. En ookaan muuten ikinä edes testannut että miten noissa omissa 800II:ssa toimii mp3. Säästyy kauheelta vaivalta ja turhalta hässäkältä, kun polttaa vaan ihan reilusti audioks levyt. Ymmärtääkseni mp3 on kuitenkin soittovarmuudeltaan noissa uudemmissa vehkeissä about 100%, eli olisko ollu nyt vaan erityisen huono mäihä ja paha karma kyseessä? Itse oon muuten huomannut, että jostain syystä Nerolla poltettuja levyjä ei kaikkia soittimet lue, mutta muilla ohjelmilla (itsellä käytössä CDburnerXP) ei ongelmia ole ollut.
Avatar
#3 • • hottium Guest
voihan se mp3-tiedosto olla rikki jo poltettaessa jolloin cd-soitin ei handlaa vaikka koneella olevat soitto-ohjelmat handlaiski.
lohikarme

Posts: 1,730

#4 • • lohikarme RitariVittupää
cdj-200:a on paska viive mp3:n kanssa... cuesta lähettäminen ihan tuskaa.

--
Qualis artifex pereo

Pete Input

Posts: 454

#5 • • Pete Input Asiantuntija

JussiS, 20.1.2009 22:05:
En ookaan muuten ikinä edes testannut että miten noissa omissa 800II:ssa toimii mp3.



Toimii loistavasti. ;)

--
Input Sessions