miks psyke bileet on niin kalliita?

28 posts, 2 pages, 12,666 views

hoopstar

Posts: 472

#21 • • hoopstar hoopstar
psykebileet kyl rokkaa :) siellä on fiilistä *vink*
Elfen

Posts: 61

#22 • • Elfen
juu kuulkaas hyvistä psyke bileistä kannattaa maksaa vaikka kuinka paljon. raha on tarkotettu kiertoon ei sitä kannata sääliä!
jos ei oo rahaa nii sit kannattaa ettiä käsiinsä vaikkapa bileitten järjestäjä ja pummata luottoo :F
toki se ei ihan välttämättä onnistu tollasissa isommissa pippaloissa niinku edellämainituissa hallucinogenin tms keikoilla. mutta ne on eri asia :)
*piis**pihkassa**joo*

--
twisted funky psychedelic

ezzy

Posts: 8,060

#23 • • ezzy Droid-pappa
kesällä sitten metsään tukemaan niitä ilmaisia / puoli-ilmaisia kemuja *sydän*

harmittavaa, kun makasiinin ja thirteenin kemut yleensäkin osuvat mulle juuri rahattomimpiin ajankohtiin. pitäis osata säästää sukanvarteen. :D
hallucinogen

Posts: 8,190

#24 • • hallucinogen Edain
Kyllä se maksaa jos tuodaan jostain kauempaa joku kova äijä soittaa ja ei mulle tee kyllä pahaa maksaa ens lauantain hallucinogenin keikasta 25e ennakkoon.

--
pikku-*possu*

Andy

Posts: 1,019

#25 • • Andy
mitä ite oon ollu tyylisuunnan bileissä ni noi decot on kyl ain ollu aek hyvii...

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Blues

Posts: 5,414

#26 • • Blues Koning van Afrika

ZRO:
mitä ite oon ollu tyylisuunnan bileissä ni noi decot on kyl ain ollu aek hyvii...



Jep, niihin on järjestäjät panostaneet paljon mikä on hyvä juttu ja tuo tunnelmaa/fiilistä..

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

temas

Posts: 33

#27 • • temas känniääliö
No itse maksaisin melkeinpä jopa mielelläni sen 25e jotta pääsen Hallucinogenin keikalle. Ei niitäkään Suomessa joka viikonloppu ole!! Muutenkin ne jotka pk-seudulla järjestetään tulee melko kalliiksi jos aikoo matkustaa kauempaa.. Sillon tulee juuri valittua ne parhaat - tai siltä vaikuttavat *hih*. Kyllä vähän ottaa vielä päähän kun en päässyt tänä kesänä sille Hallucinogenin keikalle.

Lisää vaan vaikka niitä halpoja/ilmaisiakin psykebileitä muuallekin Suomeen!!!
sts

Posts: 7,969

#28 • • sts Sama pyynti aitta!
Psykebileet on mostly 4-7e (nämä siis kotimaisilla headlinereillä)
jos bileissä on joku suurempi ulkomaan tähti (jostain muualta kuin ruotsista) niin hinta on 10-30e (esimerkkinä kox box ja hallucinogen).
Tilat, dekot, äänentoisto, artistin lennättäminen laitteistoineen,
artistin majoittaminen, ja kaikki muu on suht kallista
ja sitä rahaa palaa ihan uskomattomasti.