Mihin suunnata uutenavuotena?!

35 posts, 2 pages, 10,586 views

Juhgu

Posts: 7,921

#24 • • Juhgu Virnistelijä
Moromoro, klubbari?!

Oon tälläinen huumeista tykkäävä huumeidenkäyttäjä, ja tykkään käyttää huumeita. Asun luolassa, ja pidän huumeista. Mietin tässä, että mihinköhän sitä lähtisi juhlistamaan uutta vuotta. Olisiko teillä heittää mitään vinkkiä mistä löytyis huumeita? Musiikki ei ole oikein mun juttu, enkä tykkää ihmisistä enkä bileistä, mutta huumeista tykkään paljon.

Haussa olisi siis kaupunki, jossa on paljon katuja. Ja katuojia. Ja huumeita. Mihin päin Lappia kannattais suunnistaa? Olis mulla toi kartta kyllä tossa, mutten oikein jaksa lukee sitä ite.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

anniharha

Posts: 1,937

#25 • • anniharha

Juhgu, 28.12.2008 17:04:
Moromoro, klubbari?!

Oon tälläinen huumeista tykkäävä huumeidenkäyttäjä, ja tykkään käyttää huumeita. Asun luolassa, ja pidän huumeista. Mietin tässä, että mihinköhän sitä lähtisi juhlistamaan uutta vuotta. Olisiko teillä heittää mitään vinkkiä mistä löytyis huumeita? Musiikki ei ole oikein mun juttu, enkä tykkää ihmisistä enkä bileistä, mutta huumeista tykkään paljon.

Haussa olisi siis kaupunki, jossa on paljon katuja. Ja katuojia. Ja huumeita. Mihin päin Lappia kannattais suunnistaa? Olis mulla toi kartta kyllä tossa, mutten oikein jaksa lukee sitä ite.



Vastaan: Lapua.

--
and though my words could save the world they never come out right

AnssiV

Posts: 1,798

#26 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Paikallisen teinihelvetin dj-koppi on aina hyvä vaihtoehto.. *hymy*
Avatar
#28 • • Elwira Guest
Kotona ollaan. Paljon raketteja, viunaa ja pelejä, sauna *sydän* ruokaa, hyviä ystäviä, tinat ja musaa. Mihin sitä muka baariin tarvii lähtee kun kotona on kaikki *nauru*
Avatar
#29 • • Norb Guest
mökille!
domi

Posts: 7,069

#30 • • domi Työn sankari.

anniharha, 28.12.2008 17:32:
---
Juhgu, 28.12.2008 17:04:
Moromoro, klubbari?!

Oon tälläinen huumeista tykkäävä huumeidenkäyttäjä, ja tykkään käyttää huumeita. Asun luolassa, ja pidän huumeista. Mietin tässä, että mihinköhän sitä lähtisi juhlistamaan uutta vuotta. Olisiko teillä heittää mitään vinkkiä mistä löytyis huumeita? Musiikki ei ole oikein mun juttu, enkä tykkää ihmisistä enkä bileistä, mutta huumeista tykkään paljon.

Haussa olisi siis kaupunki, jossa on paljon katuja. Ja katuojia. Ja huumeita. Mihin päin Lappia kannattais suunnistaa? Olis mulla toi kartta kyllä tossa, mutten oikein jaksa lukee sitä ite.

---


Vastaan: Lapua.


Jep, siellä on metallinpaljastimet paikallisessa diskossa, mut ei ne huumeita huomaa <3
samlainio

Posts: 1,264

#32 • • samlainio
BEATROOT HELSINKI!! (Iso Roba 10)
Jinx

Posts: 2,615

#33 • • Jinx Superfeminine
Korjaamolle (Helsinki, Töölö)

--
Pyllykkä

Sinza

Posts: 2,227

#34 • • Sinza

Elwira, 28.12.2008 18:07:
Kotona ollaan. Paljon raketteja, viunaa ja pelejä, sauna *sydän* ruokaa, hyviä ystäviä, tinat ja musaa. Mihin sitä muka baariin tarvii lähtee kun kotona on kaikki *nauru*



Sama juttu! Kotibileet on meilläkin, turhaa lähtee änkemään baareihin kun himassa on kaikki *sydän*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

peikkolapsi

Posts: 1,180

#35 • • peikkolapsi miisa the maskotti

GrEeN, 28.12.2008 14:23:

varaa valita.



hyvät sulle *piis*

--
mut hei, n&#039;hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan&#039;
se on tanssilattialla