M: EKS XP10 2kpl

14 posts, 1 page, 3,742 views

hoomax

Posts: 12

#1 • • Edited hoomax
Pääosin kotikäytössä olleet EKS XP10:t. Nouto Vantaan Tikkurilasta tai postilla ostajan piikkiin. Alkuperäisissä pakkauksissaan, mukaan kaapelit (2 x usb, 2 x rca)

Edit: Uusia saa näemmä 99€/kpl. Ei näitä sit kannata edes myydä.
kid bionic

Posts: 275

#2 • • kid bionic
Ehkä hieman tyhmä kysymys mut ootko kattonu mitä noi maksaa tuolla eks:n kotisivuilla?
m1kk3

Posts: 5,560

#3 • • m1kk3 no-life
OT: muistaaks kukaa paljo noi makso uutena ? Eiks noitten hinta oo tippunu ihan helvetisti ?

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

hoomax

Posts: 12

#5 • • hoomax

kid bionic, 1.12.2008 03:03:
Ehkä hieman tyhmä kysymys mut ootko kattonu mitä noi maksaa tuolla eks:n kotisivuilla?



Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain viattoman yksinkertaisia ihmisiä...

En kattonu. Joo, jos satasella saa uudet niin eihän näitä kannata sit edes myydä.
Nui kyseiset yksilöt on maksanu kuitin mukaan 293€/kpl.
whispering

Posts: 871

#6 • • Edited whispering Super Juusto
Se hinta siellä sivuilla on postikulujen ja ALVin kanssa jotain ~280e.
Vexe

Posts: 1,016

#7 • • Vexe

whispering, 1.12.2008 10:14:
Se hinta siellä sivuilla on postikulujen ja ALVin kanssa jotain ~280e.



Tarkalleen 265.56e. Sieltähän sen voi käydä katsomassa, kun valitsee tuotteet ja käy ostoskorista valitsemassa suomen.
hoomax

Posts: 12

#8 • • hoomax

Vexe, 1.12.2008 10:41:
---
whispering, 1.12.2008 10:14:
Se hinta siellä sivuilla on postikulujen ja ALVin kanssa jotain ~280e.

---


Tarkalleen 265.56e. Sieltähän sen voi käydä katsomassa, kun valitsee tuotteet ja käy ostoskorista valitsemassa suomen.



No eihän toi mun pyynti sitten paha ollutkaan ;)
whispering

Posts: 871

#9 • • whispering Super Juusto
Mites muuten, tarviiko noiden kanssa olla mikseri?

Kauan jo halunnu tommosia muttei oo ollu rahaa.
Ozma

Posts: 867

#10 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
no voihan se mikseri olla ihan poikaa ellei sitten hiiren kanssa equttele ja siirrä crossfaderia :)
whispering

Posts: 871

#11 • • Edited whispering Super Juusto

Ozma, 1.12.2008 18:36:
no voihan se mikseri olla ihan poikaa ellei sitten hiiren kanssa equttele ja siirrä crossfaderia :)



Niin siis mulla ei ole kokemuksia levyjen pyörittelystä, ja tuommosen vekottimen hommaamista oon miettiny ihan harraste mielessä :) Eli voiko tuosta päätellä että pitää olla mikseri?
hoomax

Posts: 12

#12 • • hoomax

Niin siis mulla ei ole kokemuksia levyjen pyörittelystä, ja tuommosen vekottimen hommaamista oon miettiny ihan harraste mielessä :) Eli voiko tuosta päätellä että pitää olla mikseri?


Melkein vois sanoa, että ei tosta ilman mikseriä juuri mihinkään ole. Jos pitää käyttää softa mikseriä, niin miksi sitten pitäs olla mitään kontrolleriakaan.
Syntse

Posts: 1,652

#13 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

whispering, 1.12.2008 19:27:
---
Ozma, 1.12.2008 18:36:
no voihan se mikseri olla ihan poikaa ellei sitten hiiren kanssa equttele ja siirrä crossfaderia :)

---


Niin siis mulla ei ole kokemuksia levyjen pyörittelystä, ja tuommosen vekottimen hommaamista oon miettiny ihan harraste mielessä :) Eli voiko tuosta päätellä että pitää olla mikseri?



Lyhyt vastaus on että ei, mixeri voi myös olla softassa. Joskin voi olla hieman hankala hiirellä mixailla ellei sitten tee jotain keyboard shortcuttei jne.

Eli parhaimman fiiliksen saat jos hommaat tuohon mukaan vielä mikserin noiden kaveriksi tai sitten vielä kontrollerin joka hoitaa mixerin tehtävää jolla voit sitten ohjata softan mikseripuolta.
whispering

Posts: 871

#14 • • whispering Super Juusto

Syntse, 1.12.2008 19:36:
Eli parhaimman fiiliksen saat jos hommaat tuohon mukaan vielä mikserin noiden kaveriksi tai sitten vielä kontrollerin joka hoitaa mixerin tehtävää jolla voit sitten ohjata softan mikseripuolta.



Kiitoksia vastauksista, voisi kokeilla josko tota joystickia vois käyttää ja saan näppikseen tallennettua jotain makroja. Sellasta hetkeä tuskin tulee että olisi varaa ostaa kaikki kerralla, enkä haluakkaan pistää rahaa liikaa kerralla. Kun ei kuitenkaan tiedä kuinka kauan jaksaa pyöritellä. Sitä just meinasin että toimii kuitenkin ilmankin.